Meinasinkin jo kirjoittaa että eiköhän meidän professori poliisi kerro kohta saman asian huomattavasti paremmin :D
Printable View
Meinasinkin jo kirjoittaa että eiköhän meidän professori poliisi kerro kohta saman asian huomattavasti paremmin :D
Pitäsköhä toi mininautilus pestä välillä, paitsi atopää? Ihanko pelkällä vedellä vai laitetaanko tiskiainetta mukaan ja ilmakuivataan?
Pelkällä kuumalla vedellä riittää, paperilla enimmän veke ja sitten antaa yön yli kuivaa tai kiskaisee nesteet suoraan tankkiin.
Moikka! Rekisteröidyn äsken pikku haaverin jälkeen, ja onhan ollut jo jonkun aikaa tarkoituskin rekisteröityä, mutta nyt oli pakko(pari kk jo tullut seurattua foorumia). Sekoittelin tuossa nimittäin äskettäin nikotiininesteitä ja minulle sattui pieni haaveri. En pystynyt omaa topikkia aiheesta laittaa syystä, ilmeisesti on näin vasta alkajalta hieman rajoitettua tuo touhu. Mutta kaipaisin pikaista vastausta tähän kysymykseeni.
Elikkäs, olin siis juuri ruiskulla pruuttaamassa 0mg pohjanestettä (70/30 vpg) ja onnistuin sitten söhläämään niin hienosti, että jotenkin kummasti se ruisku lipsahti kokonaan käsistä ja piikitin sitten itseäni peukaloon tuota nestettä. Se tosissaa on oli nikotiinitonta, mutta onko tää kuinka vaarallista ja pitäiskö lääkäriin mennä? Verta vuotaa pirusti ja kirvelee perkeleesti, näyttäs myös tuo haavankohta hieman turvonneelta ja kohonneelta? Yritin ettiä tietoa googlettamalla, mutta eipä mittään löytynyt.
Tässä samalla tälläin hyvä esittely, että juu olen tälläin umpi sählä uusi höyryyjä täällä :facepalm:
Ei tarvi mennä lääkäriin kun se kerran oli nikotiinitonta, kunhan pidät huolta ettei toi haaveri pääse toistumaan. Seuraavalla kerralla jos olis nikotiinia niin sitten oliskin kiire lääkäriin. Tosin pahat haavat sormessa voi vaatia tikkaamista kun verenvuoto ei helpolla raajoista aina tyrehdy. Huuhtele sitä kylmän veden alla ja tee jonkinlainen (ei liian kovaa puristava tietenkään) puristusside tai paina itse paperitukolla ja seuraile tilannetta. Älä käytä mitään desinfioivia aineita koska ne voi estää haavan tikkaamisen jos sille tulee tarvetta.
Kannattaa aina vaan soittaa 112 ja kertoa mitä käynyt ja mitä he suosittelevat tehtäväksi.
Kyllä siellä on niitä puhelintyttöjä kasapäin, eikä kukaan kuole soittosi takia.
Itse olen kahdesti soittanut samantien kun on jotain itselle käynyt ja asiallisesti ja nopeasti selittänyt tapahtumat, ja sieltä kyllä sanovat heti laittavatko lanssin vai menetkö lääkäriin vai soitatko myrkytyskeskukseen vai onko paniikki aiheeton
Kiitos pikaisesta vastauksestasi! Nyt uskaltaa mennä nukkumaan.. Juu ensi kerralla 100% keskittyminen vaan siinä ruiskussa! :blushing:
Ja ensi kertaa varten hyvä vinkki: älä käytä näissä touhuissa teräväkärkisiä neuloja. Hyvin varustetut höyrykaupat myy tylppiä neuloja :)
Verenvuoto näyttäs tyrehtyneen ku teippasin sen tiukasti kiinni ja nytku avasin nii ei enää vuoda. Yritin niitä tylppäpäisiä neuloja tilailla, mut tuliki teräviä :l Oiskohan joku voinu ystävällisesti linkata semmosen kaupan, mistä sais tylppäpäisiä. :3
Tarvikkeet | VapeTalo.fi - varastosta tosin loppu. Minäpäs hoputan herra Vapetaloa että tilaa varastontäydennystä :lol:
No hyvä että tyrehtyi näin äkkiä, mä halkasin joskus keskisormenpään (näyttelin sitä niin hurjasti nääs :sneaky:) ja se koitti vuotaa reippaasti verta melkein 2 tuntia vaikka sitä kuinka koitettiin tukkia ja hautoa pakastepusseilla. Nukkumaanhan ei minkään kiristyssiteen kanssa luonnollisestikkaan kannata mennä, ja jos se jää liian löysälle niin aamulla on lakanat sen näkösetkin. :D
Ei muuta kuin tylpät neulat ja annos varovaisuutta kehiin! :thumbup:
Tuhannesti kiitoksia :)
Kysymystä taas. :D
Eli, jos omistaa kanger emowin ja käyttää nimenomaan yleensä tuota vihreää valoa ( 4.2v ? ) niin minkäs ohmisia vastuksia 4.2 voltin kanssa käytetään? Auttakaa avutonta:thinking:
Olen itsekin vielä aika nyyppä näissä jutuissa mutta päätimpä nyt kaivaa vähän vanhemman viestin langasta.
Eikö tuo 5.5volttia ole aivan helvetisti liikaa 1.5 ja 1.8ohmisille atoille? Tuohan meinaa jotain 17wattia. Syy siihen miksi se lakkaa toimimasta oikein, on siinä että ato palaa karrelle. Eikö?
Äkkiseltään se kuulostaa että neula on suht syvälle menny jonka vuoksi verta tulee reilummin. Tuon injektio neulan piston voi verrata esim verensokeri mittaukseen paksummalla neulalla.
Turvotus on normaalia pistokohdassa, kannattaa hetki seurailla tulehduksen merkkejä -> kuumotusta / punotuksen etenemistä / lisääntynyttä kipua.
Ilmeisesti tommonen pinkki 18ga neula ollu kyseessä, oletko muuta sillä tehnyt kun sotkenu nikotiinitonta juissia? Tiivarit aiheuttaa kirvelyä haavassa jos neulan sisään on jäänyt. Jos on epävarma olo niin kuten edellä mainittu niin soittaa 112 / myrkytyskeskukseen, kertoo mitä on käynyt ja he osaavat neuvoa jatkotoimenpiteet.
Hankala näin näkemättä antaa parempia ohjeita
Vaatiikos erilaiset nesteet erilaisia tehoja laitteelta? Ooon ajellu Space Jamia 12 watilla ja nyt laitoin Liquan capuccinoa ja pitää tiputtaa 8 watin tuntumaan ettei maistu palaneelta. Joku erilainen koostumus vai poltinko atopään vai mikä juttu? 1,6 ohminen Nautin minissä
No ainakin noita 1,8 ja 1,5ohmisia voi käyttää. Sehän on ihan susta kiinni mimmoset höyryt haluat, kokeilemisen kautta :D (se 0,8ohminen valmispää tuskin tuossa toimii mitenkään millään asetuksella)
No jos neste olisi huomattavasti paksumpaa niin sitten saattais olla koostumuksesta kiinni, tässätapauksessa jami on kumminkin se vg pitoisempi joten ei wickauksen puutteestakaan voi olla kiinni. Oman kokemuksen perusteella veikkaan että vika on siinä cappuccinossa, koska kaikki maistamani capu nesteet on ollu ihan hirveitä ja yleensäkkin kahvi nesteissä maistuu pohjaan palanut kahvi joka voi jo sinällään olla se palanut maku mitä sieltä saat :D
Joo heh, voipi olla. Kannattaisko koittaa kypsytellä puteli kiinni vaiko auki?