Kertokaa arvoisat höyrykonkarit. mittari näyttää OL(liian isot ohmit?) niin miten saan ne alaspäin
Printable View
Kertokaa arvoisat höyrykonkarit. mittari näyttää OL(liian isot ohmit?) niin miten saan ne alaspäin
OL tarkoittaa että ottaa maihin eli toisin sanoen oikosulku.
Joo, kyl se nyt on silleen et toi #300 on aika tuhoon tuomittu mun strupöiöinti tyylillä. U-wickiin varmasti soivaa kamaa. Tilaan siis seuraavaksi #500 ja vertaan miten se futaa #400 rinnalla.
Muistaako kukaan speksejä Esmoken meshistä? 200 vai 400, 25 micron tai jotain?
Tuo ollut hyvää ja mielelläni tilaisin uutta ennen kuin loppuu...
#200 ja 25 micron tai alle
Mites immeiset, joilla on dual-coil vehje ja käyttää sitä välillä single-coilina, tukkii wick-reijän? Olen käyttänyt pullon kärkeä jos se on ollut tarpeeksi paksu mutta nämä tuppaavat aina luiskahtamaan pois ja häviämään. Muistaisin nähneeni eräällä sellaisen butt-plugin näköisen muovihärvelin siinä mutta voi olla että olen kuvitellut kaiken.
Voisi kuvitella että tuollaisia osia saisi jostain mutta ei ole osunut silmään tai en ole osannut hakea oikeilla hakusanoilla.
Garage creation myypi h-attyn mesh reijän tulppia vilkaise sieltä :)
Ei se pelkkää unta ollut, kyseessä varmaan hAnus-tappi Tulppa meshi reikään | Garage of Creation Shop
Mistä meshiä on nyt fiksuinta tilata... Tuli mieleen, et samantien sitä hoitaa neliön, eikä tollasia A5 arkkeja...?
Mesh companyltä varmaankin?
vape-mesh.company.com? Sieltä saa aina tuplat mitä tilaa :)
Kiitos Juha91 ja JMantyla vinkistä, laitoin tilausta sisään :)
No berskules... Mutta ei kyllä ole #200 25 micronia...?
http://www.vape-atomizer-mesh.com/pr...cron-Mesh.html
No #200 löytyy 28micronina, pari sinnetänne.
Ei ole aivan samaa tasoa tuo 28 micronin tavara. Kun tietäs mistä esmoke sitä 200 25micronia hankki.