Pitäis toimia ainakin puffin mukaan :) Kartoista en osaa parhaita sanoa mutta kaikkien luulisi toimivan siinä saman akun nokassa.
Printable View
Pitäis toimia ainakin puffin mukaan :) Kartoista en osaa parhaita sanoa mutta kaikkien luulisi toimivan siinä saman akun nokassa.
Voiks kaikkia eri valmistajien nesteitä sekoittaa keskenään mielinmäärin? Valmisnesteitä siis tarkoitan. Ajatellaan, että jostain sekoituksista tulee helvetin pahoja, niin ei tarrata siihen. Noiden VG- ja mikälie-pitoisuuksien erovaisuuksien takia mietin
Voi sekoitella mutta yleensä paskaa nestettä on paha korjata sekoittamalla se toiseen. Jos menthol menee niin semmonen tiiviste pottuna rinnalle, sitä kun pistää sekaan sopivasti niin peittää ne muut maut alleen.
Mutta jos maut ovat erillään hyviä niin voivat ne toimia sekaisinkin. Kokeilet vaan aluksi pienemmällä määrällä sekoitella ettei mene sitten koko satsi pilalle jos eivät toimikkaan yhdessä.
Valmis nesteissä on aika usein 50-70%vgtä ja loput pgtä ettei niitä sekoittamalla mene seokset paljon suuntaan tai toiseen.
Riittää varmaan että tiputtelen vaan nautiluksen miniin molempia ja pyörittelee kädessä pariminuuttia, ei jaksais erillisiä sekotuspulloja alkaa pitämään...
Samalla maulla, mutta eri niksamäärällä on ihan normia säätää niksamäärää. Muu on sitten kotikokkailua jollain tasolla.
Viimeksi kun Tilasin Jalippoa Libertyltä 4 pulloa 6mg niksalla, ne kysy että kun 6mg pääs loppumaan, vaikka antoi tilata, ja vaan 0 ja 12 löytyy haluatko rahat takasin ? DUH.:banghead:
nopea kysymys: kaverilla olisi kiinnostusta höyryttelyyn,onko vieläkin mini nautilus ja istick hyvä kombo aloittelijalle?
jos sais niillä irti tupakasta sen.
On hyvä setti aloittelijalle :)
Te jotka höyryttelette eri makuja päivän mittaan, säilytättekö eri nesteet eri tankeissa/clearoissa tms? Siis pystyykö nestettä säilyttämään vaikkapa irtonaisessa tankissa ja jos pystyy, kuinka kauan nesteet säilyy? Vuotaako tankki tms. yksinään nestettä pihalle?
En löytänyt (ainakaan hakusanoillani) vastausta tähän.. :mellow:
No toi oikeastaan riippuu tankista ja säilytystavasta. Mutta kun alottelin niin mulla oli aina vähintään kolme eVodia taskussa, nesteet sisällä ja ei ne mihinkään vuotanu. Yleensä laitoin paperin sisälle, ettei imuputkeen ilmesty salaperäistä taskunöyhtää ja ekalla imasulla kurkkuun. Jotkut tankit voi olla vähän kriittisiä säilytysasennosta. Mulla on nesteet säilyny niin kauan, kun tankki on tyhjä ;)
Jos hyllyllä pidät niin puolikin vuotta voi mennä ettei vuoda, tai jos on huonolaatunen claromisaattori niin pari päivää menee kun jo vuotaa. Jos sinulla on eri makuja niin voit claroissa pitää kunhan et ihan huonoimmasta päästä ole valinnut. Voit myös ostaa pieniä läpinäkyviä neulallisia pulloja joia on helppo täyttää niitä tankkeja, eikä maksa kuin suunilleen puoli euroa kappale.
Saako mistään ostettua atoa jossa on valmiina todella matala ohminen vastus(0.15-0.6)? Vai pitääkö se vain tehdä itse?
Aspire atlantis on clearo jossa toimivat 0,5ohmiset atopäät. Kai akku turvallisuus ja muut on valmiiksi hanskassa jos moisia meinäät käyttää etkä itse halua tehdä?
En nyt oikeen tienny et näissä näin helvetisti on nikotiinia.
18 mg mehua jos höyryttelen 4 milliä päivässä niin tuossa tulee 72 mg nikotiinia, marlboroa polttelin askin päivässä aikasemmin. 0,8mg per savuke eli 16mg. Käytänkö nyt nikotiinia sitte 72 aikaisemman 16 sijaan vai missaanko jotain? :(
Ei sitä oikein voi noin laskea koska höyryistä nikotiini ei imeydy ihan samalla lailla kun tupakasta, puuttuu niin paljon niitä myrkkyjä mitkä edesauttavat nikotiinin imeytymistä.
Ajatteleppa vaikka imaisevasi 4 tupakkaa putkeen mikä tekisi 3,2mg ja toisella kertaa 0,2ml 16mg nestettä niin voisit huomaat aikamoisen eron olotilassa :)
Nikotiinin imeytymisnopeus höyryttimistä on hyvilläkin laitteilla vain noin puolet hitaampaa kuin savukkeesta. Lisäksi nikotiinin puoliintumisaika on 2 tuntia. Kokeneilla höyryttelijöillä veren koteiinitason, eli nikotiiniin hajoamistuote, on samaa luokkaa kuin tupakoitsijoilla, joten johtuen tuosta imeytymisnopeudesta, höyryttelyä tuolee käytettyä enemmän kuin tupakointia: yleensä tupakoitsijalle riittää rööki tunnin välein kun taasen höyryttelijä käyttää laitetta useammin. Nikotiinimäärien vertailu höyryttelyn ja tupakoinnin välillä on sama kuin vertailisi omenoita ja appelsiineja.
Tupakka-askissa ilmoitettu nikotiinimäärä on mitattu laitteella, joka ei vastaa tavallista tupakointia vaan todellinen määrä tupakan savussa on huomattavasti suuremppi. Itseasiassa savukkeessa on 10 kertainen määrä nikotiinia verratuna tuohon ilmoitettuun. Toki osa siitä tuhoutuu palamisreaktiossa.
Mä en tiedä onko tuohon nikotiinin määrään tupakka vs. höyryt oikeen todenperäistä laskukaavaa, itse aloitin 18mg nesteillä kun siirryin sätkänkäärimisestä ja pikkusikareista höyryyn, sai kyllä huoletta hiisata ainakin clearoilla. Kyllä se pörinä päässä kertoo jos alkaa niksaöveriä tuleen.
Hyvin nopeesti vaihtui kuites 12mg nesteisiin ja nyt alkaa olemaan 6mg liikaa, varsinkin kun drippailee, et varmaan vois tiputella jo 3mg nesteisiin.
oon nyt kyl aikatahdilla sit tiputtanu siitä 12mg-> 10mg ->6mg ihan muutamassa viime kuukaudessa, tuntu että sitä oli enemmän koukussa niihin kemikaaleihin kuin siihen puhtaaseen nikotiiniin, vaikka elimistö kaipaakin annoksensa nikotiinia edelleen, niin nikotiinivajareissakin on vielä suht inhimilinen olento=D