Roslakka on toinen yhtiömies ja täällä postaileva on se toinen. "IT-osasto" lienee jompi kumpi
Printable View
Hehheh, aina välillä putkahtaa näitä paskamyrskyjä [emoji57]
Ei siinä mitään, jatkakaa [emoji5]
Miten tuntuu että pää on entistä enemmän sekasin ku ei oo tänään nauttinu lainkaan alkomahoolia
Siis jos tuo domaini homma olisi tarkoitettu vitsiksi, niin olisivat laittaneet pointtaamaan valviran sivuille. Silloin vitsistä ei olisi ollut epäilystäkään, mutta että toiselle kauppiaalle....
Perkule kun tekis uutta modia mieli ja toi drippailuki kiinnostais ja suuremmat pilvet...mihin mä vielä joudun [emoji36] koko illan oon käynyt kattelee tarjontaa.
Beenari rapula on kyllä vmäinen homma ainoastaan mikä tulee.. Itse tässä lipittelin yhden ihan rauhassa ;)
Sitku alkaa drippailee ni totee et ensin yks ja sit niitä on hylly täynnä.. Kokemusta lapasesta lähti :punk::cheers:
No krapula on lasten naisten tauti...
... lapsihan se minäkin olen, vanhempieni lapsi:laugh:
Niinhän se on :O Mutku se luonteenheikkous...
Olen kattelut sigelei 30w...onkohan toi 100w mulle liikaa? ei saa olla kiintee akku! en tiiä mikä ois hyvä [emoji37]
jos drippailemaan alat, niin tuo 30w jää aika nopeasti vajaa tehoiseksi... kattele vaan sieltä 50w alkaen.
EDIT: ja liika teho ei ole pahitteeksi, eihän sitä tarvii sillä 100W tykittää... onpahan kuitenkin reserviä
höyrypää92 no en tiedä sitä vaan himoitsee aina uutta rda:ta ja leluja.. ja sit tulee aina härvelii vaikka hyllyt on jo täynnä. Tosin yhden tutun kun sain höyryttelee ni sillä on vieläkin stillare ja ei muuta.. Mut minkäs siinä voi kun äiti ja isi ei ostanu leluja lapsena..
Miru voin ainaki suositella istick 100w johon tulee 2x18650 erilliset akut. on sitten ainakin varaa säädellä eli peli varaa :) ja taitaa olla suht edullinenkin.
Vähän jänskään iitikkua mut toisaalta jos on akut erikseen.Mulla oli 50w tikku ja oli kyllä hyvä niin kauan kun kesti.
no mulla on ollu nyt jo jonki aikaa toi 100w istick ja hyvin pelaa nappulat ei helise ja akut vaihtaa lennosta eikä ongelmii. Toisaalta itse vesikielellä odotan Diy boxmodin ostopäivää.. Olis vaan se enskuun 15... :( Yks päivä oli surullinen ja rahatoooon..
Mä kirjoittelin tuonne iStick lankaankin pienen revikan tuosta 100W vehkeestä. Edelleenkään en voi kuin suositella jos tehovehjettä halajaa. Mirullakin kun on kokemusta 50W versiosta niin laite on aivan sama iStick - koko on vain isompi ja potkua enempi.
Ja drippaus on siitä kätevää et voi vaihtaa maun lähes lennosta ^^ Mullakin tossa yks perus tripperi ylimääräsenä helppo ku mikä et jos haluat ni nakkaan postiin.. Beenari ite en oo kyl meksuu käyttäny pahemmin istickin jälkee :D
höyrypää unohti sen rasvan tuosta tilauksesta....mutta ei hätää gene on hellä kaveri:laugh:
Apua mulla tulee valinnan vaikeus[emoji38]
Mikä rasva[emoji51]
Käyppä lukaisemassa Generaden vehjekset ketjun loppupäätä niin ymmärrät.....vähän semmoinen sisäpiirin vitsi. rasvan kanssa ei satu nin paljoa ;-D
Beenari :laugh:
Ai jaa niinko kakkoseen [emoji38] ookkei..voi vit....[emoji38]
Yöllä ovat nämä parhaat keskustelut :D No kun uni ei tule niin mikäs siinä :D
Mutta genen keppi on sen arvoinen:D