Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
luuponen
Olen nähnyt tapauksia kyllä, ja hormit tietenkin muurattu umpeen. Olisipa kunnon pönttöuunit
mallia lattiasta kattoon joka huoneessa, mutta eipähän ole.
Minulla on pönttöuuni olkkarissa, kun serkku oli jostain pelastanut kuoret ja oma isä omaa taidon muurata. Illalla kun polttaa reilun pesällisen niin aamulla vielä heikompaa ei-hitsarin kättä polttaa.
että semmoset yt-neuvottelut tällä kertaa. :esmoke:
työt jatkuu mutta empä tiedä, ei mikään voittajafiilis siitä huolimatta
Jaahas.. Piti sitten laittaa videota tulemaan setupin teosta Bullyyn/Phoenixiin, kun nyt ois ollu "omaa aikaa".. Ensin oli videokamera kateissa, sitten kun se löyty, niin siitähän oli akku loppunu laatikossa maatessa, eikä laturia missään.
Tee siinä nyt videota sitten.. Saatana.. :(
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Urdu
että semmoset yt-neuvottelut tällä kertaa. :esmoke:
työt jatkuu mutta empä tiedä, ei mikään voittajafiilis siitä huolimatta
Onnex jatkuu..Eihän se ole voittafiilis vaikka hommat jatkuiskin :(..itse olen työelämässä kerinnyt monet yt:t nähdä..
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
luuponen
Kissan vitut = perhe, suorasähkö, lattialämmitys. Tossa kiva kolmio. Mutta ihan oikeasti slaskut oli 50% pienempiä kun tähän muutettiin
10v. sitte. orkele.
Kiva laittaa koko tili sähkölaskuihin. .. tai no ei koko tiliä, mut vittu valtaosa.
Kyllähä sinä hyvinkin tiedät ketä saat kiitellä viimevuosien sähköverojen tuplaantumisella :(...tupee Pekkarinen sen aloitti ja lopusta on huolehtinut nämä viherkommunistit,värisuorat,nykymulkut ja hätäpäissään tehdyt veroratkaisut julkisen vajeen paikkaamiseen..veroton sähkönhintahan on välillä jopa laskenut..sähkönsiirtohinta on jo ihan toinen juttu--kle!
Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)
Sähkölämmitys on itseasiassa monella paikkakunnalla halvempaa kuin kaukolämpö. Kannattaa tutustua sahkölamppu.com -blogiin :)
-Noob
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Hellraiser
Onnex jatkuu..Eihän se ole voittafiilis vaikka hommat jatkuiskin :(..itse olen työelämässä kerinnyt monet yt:t nähdä..
ja enpä mä siellä tähänkään asti siksi ole käynyt että siellä kivaa olisi vaan siksi että siitä maksetaan
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Hellraiser
Kyllähä sinä hyvinkin tiedät ketä saat kiitellä viimevuosien sähköverojen tuplaantumisella :(...tupee Pekkarinen sen aloitti ja lopusta on huolehtinut nämä viherkommunistit,värisuorat,nykymulkut ja hätäpäissään tehdyt veroratkaisut julkisen vajeen paikkaamiseen..veroton sähkönhintahan on välillä jopa laskenut..sähkönsiirtohinta on jo ihan toinen juttu--kle!
Nimenomaan. Verot ja siirtomaksu, sähkö itessään ei oo niin kallista ku purnataan. Iteki hoksasin tämän vasta tuossa joku aika takaperin.. Kai se on tuonne aurinkomaihin joku ekotupa rakennettava, passiivinen jäähdytys, aurinkopaneelit, pienoistuulivoimalaa...
Jos tästä töllistä joskus pitää lähtee niin mulle riittää viiden neliön työmaakoppi kaminalla, halkopino ja petromaxi. Kun lisäks löytäis niille paikan missä saa olla rauhassa, ehkä tulevasta perintörisukosta. Saatana veroja vaan saa maksaa torttapotortta, silti syyllistetään että kalliiksi tulen yhteiskunnalle jos uskallan korkeimman omatoimisesti edes hengittää. Ja kun sen lopetan niin sekin aiheuttaa kuluja. No, onneksi menee enää muutama satamiljoonaa vuotta niin tämä pallo on enää kuolevaan aurinkoon syöksyvä möykky. Niin turhaa on kaikki.
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
korsu
Jos tästä töllistä joskus pitää lähtee niin mulle riittää viiden neliön työmaakoppi kaminalla, halkopino ja petromaxi. Kun lisäks löytäis niille paikan missä saa olla rauhassa, ehkä tulevasta perintörisukosta. Saatana veroja vaan saa maksaa torttapotortta, silti syyllistetään että kalliiksi tulen yhteiskunnalle jos uskallan korkeimman omatoimisesti edes hengittää. Ja kun sen lopetan niin sekin aiheuttaa kuluja. No, onneksi menee enää muutama satamiljoonaa vuotta niin tämä pallo on enää kuolevaan aurinkoon syöksyvä möykky. Niin turhaa on kaikki.
Nyt on positiivinen ote, HIENOA! :D :D :D :D
Re: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)
Ja taas jumittaa yv viestit :( Olenko ainut?
Vs: Re: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
MPKO
Ja taas jumittaa yv viestit :( Olenko ainut?
Mulla hävis kaikki vanhat yv viestit hetki sitten. Tiedä sitten jos täällä on joku maksimiraja ja nyt ne nollaantui. Parit tärkeätkin viestit sieltä kyllä meni.
Jumivien yv viestien lisäksi nyt näköjään normiviestitkin, kesti 5min että toi ylempi teksti lähti matkaan.
Tää v***n höyryttely:
Ennen haisi sikarille, nyt eteerisille höyryille
Ennen hengitys korisi ja hengästyi, nyt henki kulkee ja jaksaa
Ennen oli aikaa, nyt höyryttelee ja notkuu täällä keskustelupalstalla
Ennen oli helppo ostaa aski moodsia, nyt pitää selailla kauppojen nesteitä ja värkätä "täydellistä" juissia.
Ennen oli rahaa, nyt kaikki menee paypal tilille ja ympäri maailmaa
;)
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
hirsipuutarhuri
Tää v***n höyryttely:
Ennen haisi sikarille, nyt eteerisille höyryille
Ennen hengitys korisi ja hengästyi, nyt henki kulkee ja jaksaa
Ennen oli aikaa, nyt höyryttelee ja notkuu täällä keskustelupalstalla
Ennen oli helppo ostaa aski moodsia, nyt pitää selailla kauppojen nesteitä ja värkätä "täydellistä" juissia.
Ennen oli rahaa, nyt kaikki menee paypal tilille ja ympäri maailmaa
;)
Oikeasti vähän vituttaa se, että koskaan ei ole tyytyväinen mihinkään tässä höyryttelyssä.
Kaikkeen kyllästyy heti, viikon aikana hommatut lukuisat eri nesteet kyllästyttävät jo parin päivän päästä, laitesetuppi antaa omasta mielestä mahtihöyryt ekana parina päivänä, sitten kurkku tottuu ja suu turtuu makuun. Lopulta ei maista nesteestä enään mitään ja tätä vetelee kokoajan niin kuin ilmaa.
Sit täytyy taas mennä verkkokauppoihin vinguttaa tota esaa ja ostelemaan turhuuksia jotka piristävät seuraavat pari päivää.
Ennen oli helpompaa, ehkä lisäjännityksen nimissä poltteli hetken mentholia tai pikkusikareita.
Tähän sähkötupakointiin on niin paljon vaikeampi vakiintua.
Kameran laturi löytyi ja akkukin tuli ladattua täyteen, mutta nyt sitten saatanan rakkine ei käynnisty!
Ei sitten tehdä mitään videoita! Pärjätkää ilman! Perkele! :(
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Natsu
Oikeasti vähän vituttaa se, että koskaan ei ole tyytyväinen mihinkään tässä höyryttelyssä.
Kaikkeen kyllästyy heti, viikon aikana hommatut lukuisat eri nesteet kyllästyttävät jo parin päivän päästä, laitesetuppi antaa omasta mielestä mahtihöyryt ekana parina päivänä, sitten kurkku tottuu ja suu turtuu makuun. Lopulta ei maista nesteestä enään mitään ja tätä vetelee kokoajan niin kuin ilmaa.
Sit täytyy taas mennä verkkokauppoihin vinguttaa tota esaa ja ostelemaan turhuuksia jotka piristävät seuraavat pari päivää.
Ennen oli helpompaa, ehkä lisäjännityksen nimissä poltteli hetken mentholia tai pikkusikareita.
Tähän sähkötupakointiin on niin paljon vaikeampi vakiintua.
Ennen oli sormet puhtaat, nyt ne on jatkuvasti tahmaiset.
Ennen tehtiin keittiössä ruokaa, nyt se on testilaboratorio.
Ennen tuoksui keittiössä soppa, nyt se on höyrysauna.
Ennen oli elämä tylsää, nyt se on mielenkiintoista.
Heitin tänään töissä Diablon huosujen takataskuun ilman napin lukitus.
Tuloksena meshin ympärille sulanut eriste ja plus postin eriste entinen... :(
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
hirsipuutarhuri
ennen oli sormet, nyt näppäimet.
ennen oli laboratooria, nyt on molekyyligastronomia.
ennen oli sauna, nyt on infrapunapussi.
ennen oli mielenkiintoista, nyt on anarkiaa.
lol?
:D :D :D
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
hirsipuutarhuri
Juurikin näin :)
Serlan kulutus kasvanut kyllä huippuunsa, ettei tarvitse olla tahmatassu.
Antibioottikuuri masupakki hulivilillä. :-[