Kohta paukkuu bannit...
Hedelmällistä lusia yhdet ja jatkaa sitten samaa rataa vittuillen niin moneen paikkaan, kuin mahdollista.
Kokeile, eki, kertoa mielipiteitäsi lähi-baarissa, palaute on "iskevämpää" eikä tule bannia.
Printable View
Kohta paukkuu bannit...
Hedelmällistä lusia yhdet ja jatkaa sitten samaa rataa vittuillen niin moneen paikkaan, kuin mahdollista.
Kokeile, eki, kertoa mielipiteitäsi lähi-baarissa, palaute on "iskevämpää" eikä tule bannia.
Mä oon aika varma et sen kuuluis olla kii jossain :eek:
Banni baariin ei kait ole lainvoimainen?
Tokihan ravitsemusliike saa valita asiakkaansa, eli kait se on käytännössä sama.:D
Useammat rintaliivit ja nämä pesusta tulleet menneet kaappiin odottamaan käyttöä? :D
Ei ne kerenny edes tulla pesusta, kun ensimmäisessä linkouksessa alko helvetinmoinen rytinä ja lykkäsin koneen pois päältä. :p
Mahdollisuuksia on monia :)
Kröhöm, rintsikat kannattaa pestä pesupussissa niin ei kaarituki lähde sieltä luistelemaan ja pasko pesukonetta. :p
Kaarituelliset rintsikat kannattais pestä käsin. Mä ainaki pesen käsin ettei mee kalliit rintsikat (ja kone) pilalle.
Meillä emäntä hommas pesupussin ihan siksi että pysyy liivit paremmassa kunnossa. Montako kertaa käytetty? Nolla. Just ostettiin uus kone 5 vuotta vanhan veteraanin tilalle kun oireili jatkuvasti, ja viimeinen niitti oli tuollainen vastaava rytinä. Aukomaan en jaksanu ruveta, sen verran halpoja koneita jo, jotka kuitenkin tuota parempia. :p
Kyllä minä pesen ne ihan koneessa, hienopesussa. Ja pesupussissa. Pesupussiksihan käy vaikka hiuslenkillä kiinni laitettu tyynyliina. Ja on aika paljon halvempi investointi kuin uusi kone. Tai koneenkorjaaja :)
Koneessa siksi, että ne oikeesti puhdistuis. Eikä mulla ole mitään satasen liivejä.
Edit. Ja todellako juuri kerroin kaikille teille rintaliiveistäni? Voi helevata. :eek:
Mulla on niitä satasen liivejä... Siksi käsin ku ei oo varaa ostaa uusia mennen tullen.
Mikäs tässä nyt mättäää, en saa vaihtoilmoitusta lykättyä ilmoille kun herjaa puuttuvasta etuliitteestä ja ei anna valita kuin arvonnan. Ja ei tämä mikään arvonta nyt ole :crazy: