Meillä päin noi on kilkkejä mutta sama elukka kuiteski :D
Printable View
Länsirannikko vastaa muu maailma? Nyt olis vahva pyrkimys pysyä vapailla ainaki su-ma yölle asti, poliisi sedät ei tykkää jos tekee viä hirveesti töitä ennen tuata...
Mulle pitää vissiin vääntää rautalangasta, että oppis kerralla ostamaan riittävästi lankaa ym, eli otin vaan 10m, siis juurikin harjoitusmäärän. Täytyy tilata lisää sitten, kun atot alkaa onnistua :rolleyes:.
Totta puhuen, juuri nytkin puhisee Nanon masussa ihan itte sinne leipoma ato - poika, 0.7 on mittaa sillä.
Ongelmia tuottaa eniten pötkön saaminen sisään, hankala tollasta pehmeetä yrittää tunkea, aina tää pumpuli muljahtaa johonkin muualle.
Olipa kiva käydä lenkillä, kun ei TUULLUT ja oli LÄMMIN!!! Nytkö se kesä tuli[emoji3] pakostikin tuli hyvälle mielelle.
E. nauratti ukin viimeinen lause, anteeksi[emoji38]
Sarjassamme ammattinimikkeet jotka eivät kerro ulkopuoliselle mitään.
Kun olin penska, oli tapana kiertää yrityksissä kysymässä tarroja. Niin, tämä oli aikaa ennen internettiä tai muutakaan ohjelmoitua viihdykettä. Se ainut puulelukin oli siellä patterin välissä. Joka tapauksessa jos jollain olisi ollut tarrapainaja-isoveli, niin olisipa ollut kunkku. Varsinkin sellaiset isot mainostarrat - ooh!
(Tätä on kyllä tosi vaikea selittää nuoremmille tässä vaiheessa.)
Mistä johtuikin mieleeni erään parikymppisen nuoren miehen kysymys muinaisesta vapaa-ajan vietosta: Mitä te oikein teitte illalla kun ei ollut internettiä? Ja tämä vakavissaan.
Mulla oli ja on tarroja laatikoissa useita satoja. Vieläkin.
Mä keräilin ja vaihtelin kiiltokuvia ystävien kanssa ja se se vasta jotain olikin[emoji3] sitten kun jollain oli harvinaisuus niin ai ihmettä!
Mä en oikeastaan ole koskaan kerännyt mitään. Nykyään mä kerään alle satasen modeja joissa on kaikissa jotain vikaa. Jossei itse huomaa vikaa, niin joku muu kyllä huomaa. Kiva harrastus.
Vieläköhän on saatavilla niitä enkelinkuvia ja jouluisin niitä ihquja pikku joulukortteja? Taitaa kyllä mennä 60 luvun puolelle...
Jaahas! naapuri alkaa vissiin taas hillumaan[emoji34] pitää mennä laittamaan se ojennukseen[emoji123]
Kyllähän kiiltokuviakin kerättiin, mutta niitä sai kaupasta rahalla. Sen sijaan tarrat piti itse käydä kinuamassa jostain pankin tätiltä. Sitten saattoi saada päheen metallitehosteilla värjätyn maapallon SYPistä.
Minä olen aiemmin kerännyt mm. kirjoja ja sarjakuvia. Sitten kun tajusin, että kerään vaan pölyä niiden päälle, lopetin keräilyn. Mutta on tuota roinaa silti aivan liikaa.
No vaikka tällä forkalla jutut on vähän pervoja välillä, niin fyysiseltä iältään alkaa puolet porukasta olla kohta ET-lehden kohderyhmässä. 😉
Joskus ihmetellytkin. Taitaa vaan olla niin että kun porukka entisiä langenneita enkeleitä niin jututkin rennompia.
Meillä keräiltiin selkäsaunoja naapurin isänniltä pahanteosta. Ihan aiheesta tuli.
Niin no. Mulla on kyl sitten kanssa about kymmen tuhatta korttia. Ympäri maailmaa. Tärkeimmät oikein kansioissa.
Apropoo. Onks kenelläkään raadin jäsenistä kokemusta Maganuksesta vs Vision mk? Mitä tuota visionin subia imeskellyt,niin ainakin mulla tuo tehohype ei nappaa. Sataseen yltäisi,mutta en vaan pysty itse kuin johonkin vajaaseen 50w. Siitä yli ei tuo mitään joka miellyttäisi. Atlantis joka on sittenkin vakiintunut työkäyttöön päivittäin pelaa ihan samalla lailla.
Kuitenkin kotosalla tykkään makustella kaiffarilla pikkutehoilla.
Mulla taas on sellainen muistikuva, että kerättiin käpyjä säkkitolkulla ja vietiin paikalliseen meijeriin, siellä niistä maksettiin jotain, en kyllä muista kuinka paljon niistä maksettiin, enkä sitä miksi ne niitä osti?
Lypsi käpylehmiä? Isävainaa tykkäsi grillata kerätyistä männynkävyistä tehdyllä hiilloksella ja ainakin me jouduttiin siksi keräämään niitä säkkitolkulla.