Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
pultti
Kuinka kauheesti kämpässä oikein on lämpöä jos tohon malliin menee puuta ja sähköä?
kun nopeesti voisin sanoa että mulla palaa noin 15 mottia vuodessa puita ja sillä hoituu lämmitys kokonaan..
vajaa 300neliötä. 3krs. lol?
20c peruslämpö.
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
luuponen
vajaa 300neliötä. 3krs. lol?
20c peruslämpö.
Tilallinen!
Minkäs kokonen se sun tallis on mihin viet kaikki pahalle haisevat? :D
Pohjanesteitä tykittäessä neula irti ja veepeegeet sylissä. VITTU. :antismoke:
taian kohta heittää pois koko vitun e-kessuttelun, näkkyy kusevan hommat sielä sun täälä.
vittu. saa nähä tuleeko ees pohjat tullista läpi, jos ei tule niin siihempä se loppu sitte ja ruottista nuuskaa hakemaan. perkele. tämä oli kyllä paras foorumi missä olen ikinä ollu että sinällänsä vituttaa seki. vittusaatanansaatana!!!
Re: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)
Mikäs se Pallella noin kuseksii?
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
PalleX2
taian kohta heittää pois koko vitun e-kessuttelun, näkkyy kusevan hommat sielä sun täälä.
vittu. saa nähä tuleeko ees pohjat tullista läpi, jos ei tule niin siihempä se loppu sitte ja ruottista nuuskaa hakemaan. perkele. tämä oli kyllä paras foorumi missä olen ikinä ollu että sinällänsä vituttaa seki. vittusaatanansaatana!!!
Listaa mulle yv:llä härpäkkeesi niin ostelen osan pois :D Et kai nyt tosissas ole. Ota nuuska mukaan kuvioihin jos pakko, onhan Ruotsissa Euroopan pienimmät suusyöpä-tilastot :)
Inalla tuntuu aina kestävän noi pohjien tulot.... 11 pv tilasin inalta 300ml vpg pohjaa ja tänää vasta näky et on shipped eli hyväl tuuril saan loppuviikosta ellei tulli vedä välistä.... samana päivänä tilasin vapeonilta PSV tiivariet ja ne tuli kiltisti eilen.....FUUUUU ei pääse sekottelee
Viime yö tuli valvottua ihan karseissa vatsakrampeissa ja hirveessä närästyksessä. Kiitos vaan sille kuuntelutaidottomalle lääkärille joka mulle määräs antibiootteja. Sinne meni 90e turhaan lääkärille ja kymppi antibiootteihin. Onneks en ottanu isompaa pakkausta alkuun, osasin odottaa vatsavaivoja ku niitä on ennenkin ollu antibioottien kanssa.
Nyt sitte pitäis jaksaa mennä töihin, vatsa kramppaa vieläkin ja päätä särkee huolella.
Ai että pientä ihmistä voiki v*tuttaa (ja itkettää ku on niin turhautunut olo)!
Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)
No voi sua:(
Kokeile maitohappoja jossain muodossa Ja se perinteinen Samarin,
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
luuponen
ehhehe, stna!
paljon sulla neliöitä sähkön varassa? ja lattialämmitys tietenkin koko alakerrassa?
vrt. meikäläisellä.
myykö joku pienen ydinreaktorin, halvalla? :antismoke:
virallisia neliöitä 80 mutta onhan niitä todellisuudessa joku reilu 100. -48 rakennettu rintamamiestalo + suora sähkölämmitys (uunit purettu 70-luvulla, tilalle avotakka ::facepalm) = rahamiehen valinta
tai onhan siinä ulkorakennuksen sauna + pukuhuone lattialämmityksellä + konttori lämpöpattereilla tuomassa vielä parikymmentä neliötä
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Natsu
Teidän täytyy varustaa talo led-valaistuksella, maalämmöllä, sillä auringonvalosta varaavalla vesikierrolla, rakentaa ja eristää koko talo uusiksi jotta mahdollisimman pienet u-arvot ja sit se isoin muutos, hankkia pienempi sähkötupakka. :)
Noilla ne sähkölaskut saadaan kuriin. Laskua noilla ekoilla muutoksilla odotettavissa n. 50% ja tolla sähkötupakin vaihtamisella pienempään saavutetaan vielä 34.865% lisää säästöä sähkölaskuissa.
taidan varustaa pesueen villapaidoilla ja -sukilla ja kytkeä patterit pois :esmoke:
kuivauskaappi onniksi pamahti paskaksi niin ei siihen mene enää sähköä
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Tontza
Tilallinen!
Minkäs kokonen se sun tallis on mihin viet kaikki pahalle haisevat? :D
huomenta, paskaa se ainakin täynnä on. meinaan talli. on se joku 80-100nelkkuu sekin, 1,5krs.
ja sinne se eräskin hajuatomipommikin lensi. johonkin lehtereille. HYI ******** !
kiitos vaan sulle siitä, en kehannu sitä ees urdulle lähettää. :D
hitaat kuskit vitutti just äsken, kiva ajaa mummorullissa kaupunkiin 60-70km/h. attanas!
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Urdu
virallisia neliöitä 80 mutta onhan niitä todellisuudessa joku reilu 100. -48 rakennettu rintamamiestalo + suora sähkölämmitys (uunit purettu 70-luvulla, tilalle avotakka ::facepalm) = rahamiehen valinta
tai onhan siinä ulkorakennuksen sauna + pukuhuone lattialämmityksellä + konttori lämpöpattereilla tuomassa vielä parikymmentä neliötä
ei juma... uunit purettu :o :(
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
luuponen
Vielä pahempi on, että hienot kakluunit (kaakeliuunit) on muokattu sähköisiksi...vitun 80-luku!
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
luuponen
jep jep, ja arvaa mihin? kaivoon. eli kaivo täytetty uuninpurkujätteillä.
70-luku oli hienoa aikaa
e. ulkohuussi sentään on vielä toimintavalmiina :esmoke:
http://www.savonsanomat.fi/uutiset/k...vyytta/1288496
miten suomessa asuva ja ilmeisesti vielä syntyperäinen suomalainen voi olla näin todellisuudesta vieraantunut?
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Urdu
Mitä?! Tutkija hämmästeli asiaa varmaan Hietalahden neliössä, jossa vuokra on 3200e/kk...jopa viikon vuokra on jo kohtuullinen :D
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Urdu
jep jep, ja arvaa mihin? kaivoon. eli kaivo täytetty uuninpurkujätteillä.
70-luku oli hienoa aikaa
Tietenkin kaivoon, kun lähin järvi oli liian kaukana. :D
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
True Puffin
Vielä pahempi on, että hienot kakluunit (kaakeliuunit) on muokattu sähköisiksi...vitun 80-luku!
Olen nähnyt tapauksia kyllä, ja hormit tietenkin muurattu umpeen. Olisipa kunnon pönttöuunit
mallia lattiasta kattoon joka huoneessa, mutta eipähän ole.
Noh, näillä on elettävä ;)
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
True Puffin
Mitä?! Tutkija hämmästeli asiaa varmaan Hietalahden neliössä, jossa vuokra on 3200e/kk...jopa viikon vuokra on jo kohtuullinen :D
:D :(
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
luuponen
:D :(
Luuponen vanha Hietalahden katujenkasvatti :D