Ne on kato siellä tullipostissa nuuskineet ja ravistelleet pakettia. Sitten päätteeksi vedetty pitkällä tikulla pistetäänkö eteenpäin.
Printable View
Ne on kato siellä tullipostissa nuuskineet ja ravistelleet pakettia. Sitten päätteeksi vedetty pitkällä tikulla pistetäänkö eteenpäin.
Kullattu plum veil varmaan tuntu hyvältä nuuskia. :)
Pukin konttiin
Liite 19132
In'ax nano clooni tuli kanssa näköjään tänään, reippaan 16$ hinnalla.
Onkos ketään tilannut niitä nesteitä sieltä ? Hieman skeptinen että mahtaako jäädä tulliin ne 100ml pullot. Kiinostaisi vain ostaa muutama sellanen Dekang E-liquid for Electronic Cigarettes kun kerran suht koht halpoja ovat.
.
Tältä sivustolta voi träkätä pakettinsa mukavasti. Saa vähän enemmän tietoa kuin ''despatched to overseas''. Oman paketin träkkäsin ja sehän on mukavasti tullissa lepäilemässä. Redditissä kehuttiin myös.
ALL-IN-ONE PACKAGE TRACKING
Ainakin törkeen hienon näkönen
http://youtu.be/6ytVcI9QXwU
Tuosta tekemään johtopäätöksiä.
Riippuu ihan kenen valmistama
Oli vissiin aika luokaton toi Zero-klooni joissain videoissa, mutta tiedä sitten onko laatu parantunut.
Varmaan löytyy joku laadukaskin klooni, noista fasttecheistä en tiedä miltä valmistajalta on.
Just lukasin, että ainakin yosen uusi batchi pitäis olla parempaa. Tietysti paskanhan saa aina palautettua FTlle.
fasttechillä on vähän se vika et niillä saattaa olla just useammankin valmistajan kamaa jota ne myy samana (tilasin kerran Nemesis-kloonin ja jonkun kuukauden päästä toisen samasta linkistä, niin oli ihan eri tavaraa, mulla on käsitys että Yosen valmistaa Infiniten rojuja tai toisinpäin ...tai jotain, elikkäs pitäis olla sitä laadukkaampaa tavaraa tuo.
Itse tilasin tuolta (spaincigar.es) Big Dripper V2 ja pari pulloa nesteitä, olivat laittanu (en muista tilanneeni eikä kuitissakaan näkyny) Hansenin nesteitä pari pulloa :)
UPS toi vuorokaudessa suomeen :blink: mutta suomen päässä pantattiin vuorokausi ja tänään (5.12) löysin pakettikortin ovelta, oli mukamas yritetty (LYR=luovutusyritys) toimittaa 4.12 noin 15.30 ja olin varmasti kotona ja jopa hereillä mutten kuullu mitään :(
En tiedä onko sama versio, yosenilta tilattu klooni on ainakin ittellä toiminut ihn hyvin. Piiri ei nyt ole evolvia mutta hoitaa hommansa.
Hinta tosin oli enemmän kuin mitä FT pyytää
http://vapingcheap.com/zero-modz-clone-review/