Älä vielä heitä toivoa menemään, kokeile vielä sitä hybridisetuppia. Itsekin olin vähällä laittaa laitoksen kiertoon; setupit kusivat jatkuvasti, pumpulilla ei tullut makua riittävästi ja meshillä kävi herkästi kuivana.
Printable View
odota viel huomiseen, jotenki tuntuu että ei nyt toimi oikein mulla tämä(kään).
tulittaessa tuo kuulostaa kuin pätkisi tuo tulitus, tai se on enemmänki semmosta epämääräistä rätinää. Ei kuulu tasaista kohinaa kuten orkkispumpulisetupilla. Mikä helevetti tätä nyt repii? Vai enkö vaan osaa :D
Pätkinä / räkiminen on yleensä yliwickkausta jolloin maku kärsii ja meshin hapetus voi lähteä pois -> hotspot -> maistuu paska ja lyö oikoseen
Nestesyöttöä EI tarvitse avata kun sen 0.5 - 1.5 kierrosta max oli se pumppuli tai mesh jos setup on kunnossa
Ja tuo jälkipoltto johtunee microcoilista? Normicoililla ei ole sitä ominaisuutta. Oon edelleen tän laitteen kanssa ihan rajamailla, lähteekö kiertoon vai jatkanko taistelua..
e. Siis makua ja höyryä piisaa kyllä, niissä ei valittamista, mutta tuo yliwickkaus ja meshin hapettumisen pois lähteminen kuulostaa todennäköseltä syylliseltä.
Maailman paras ato piste
Siksi omistan niitä liikaa [emoji4]
.
Noh, tuli nyt sit kumminkin anettua tuolle luciferin ruumillistumalle kuudessadaskolmaskymmennesseitsemäs mahdollisuus, tosin tälläkertaa tein sinne tollasen priuksen.
helppohan toi oli kun saatana, mutta ekana huomasi ettei vekotin enää räisky kuten pumpulilla, kuuluu vain tasainen suhina, samoin toin räyskynnän myötä katos suurinosa mausta :/
edit:
ja tuntuu olevan pirun tarkka ton nestesyötön suhteen :/
Eilen mulle tuli Mister 510. Jokusen setupin tein, muovitankilla oli vähän ongelmia kun meinasi käydä kuivana. Vaihdoinpa rst-tankin ja väänsin uuden setupin, nyt tuntuisi toimivan jotenkuten.
Vähän ärsyttävää vaan, kun olen kipeänä, niin en oikeen maista mitään. Noh, nyt riittänee kun ei kuivana käy tai alleen kuse.. :D
Siis räiskyikö ennen sitä nestettä suuhun asti ja siksi maistui vai mitä hä? Kyllä tästä pientä porinaa itsellä lähtee kuten microcoil+meshillä yleensäkin.
Nestesyötön tarkkuus riippuu omien tutkimusten mukaan pitkälti siitä miten ne pumpulit on laitettu eikä sen meshin coilin kohdalla pitäisi asiaan juurikaan vaikuttaa. Pumpulia ohuesti urissa tarkoittaa sitä, että syöttö saa olla melkein miten vain. Pelkästään deckillä ollessaan ei ole liikaa uskaltanut availla.
Meshin kanssa käytän äkäistä microcoilia, jossa ei ole liikaa kieppejä. Lämpenee nopeasti, eikä jälkihehku ole niin pitkä kun tulitusnapista päästää irti. Meshin laatukin vaikuttaa, löysin laatikosta jotain #500 meshiä, niin ei tullu kovin hääppöinen setuppi noilla mun jäykillä nesteillä. Maku aikalailla kateissa ja wickaaminen oli sellaista ruplatusta vaikka nestesyöttö oli miltei kiinni. 25 micronin #200 ftw.
Nyt ollut tämä kolmas yritys misterin aton kanssa aika menestyksekäs. Kaksi viikkoa käyttänyt, ja ei ole kertaakaan vielä kussut alleen, vaikka setuppeja vaihdellut mielen mukaan kymmenkunta :)
On se kyllä loistava ato, ja tarjoaa paremmat maut kuin muistinkaan :hatsoff:
Juu tuntuis toimivan parhaiten tollanen viiden kiepin microcoili, jos on kaksikin rundia lisää niin tuppaa jälkipolttelemaan. Ja varmasti vaikuttaa mesh tässäkin jonkin verran, mutta ei tosiaan niinkään se # vaan micron. Vapetalon silkkinen #500 toimii mitä parhaiten ja nesteet melko poikkeuksetta nykyään vähintään 70% vg 0% vesi.
Mister Hybrid V1 vs V2, mitä eroa käytössä? V2 ulkonäkö tietty parempi koska ei ole karhennuksia. Mites imu, tiukempi/löysempi? Nappi? Mietteitä?
Oisko ollu niin et full setit oli sileäl pinnal?