En kai nii kännissä oo ollu että oisin täällä pitäny jotain Rouva Pörrin lainatoimistoa muistamattani :thinking: :laugh:
Printable View
En kai nii kännissä oo ollu että oisin täällä pitäny jotain Rouva Pörrin lainatoimistoa muistamattani :thinking: :laugh:
Mutta missä hemmetissä se Eki on? kysympä vain?
Jahas, taisi löytyä Pirtelön toinen ainesosa. TPA:n Banana Cream. Kloonaus jatkukoon :evil:
Mulla lähti ilta vasta käyntiin. Saatoin yhden tuntemattoman kuoseissa olevan taksille ja ajattelin pämpätä oikein olan takaa :)
Jamon ja Kuiposen "pizzakeskustelusta" tulee tämä pätkä mieleen, kyllä taas pannaan halvalla "rehellisiä" (tosin ulkomaalaistaustaisia) yrittäjiä silmään. HYI teille poijjaat sekä Kiss äfämmän pilapuhelun tekijöille. :angel:
http://youtu.be/5jZOikU7hYo
Muistakaahan, että MV on erittäin luotettava tieteeseen pohjautuva lähde lähes kaikelle :teaching:
Ajattelin mennä huomenna keräämään Viskipuolueen kannattajakortteja, 5000 tarttis saada kasaan niin olisi rekisteröity puolue kasassa. Suosittelen kannattamaan, ei sido mihinkään ja puolue on oikeasti hyvällä asialla.
IHANAN PSYKEDEELISTÄ
http://cdn.gifbay.com/2013/09/i_love..._out-85631.gif
Minen oo pitkävihainen, tulin jo pois passista... tosin vain siksi, kun tuli kylmä. Ehkä taas lämpöisemmillä keleillä palaan asiaan. :evil:
Ei vaan, nyt alkaa vanhalla gubella alla olevat 4 aamuvuoroa painamaan. Vaikka on vp edessä, niin silmät luppaa siihen malliin, että sanonkin hyvää ötyä ja vapun jatkoa kaikille tasapuolisesti. :cheers:
Tänään alkaa Suomen pelit! Nyt kaikki mukaan kannustamaan, ei se mestaruus muuten tule!
Puolue ajaa ensisijaisesti vapaampaa alkoholipolitiikkaa, eli viinit ruokakauppoihin ja sitä rataa. Muuten puolue edustaa arvoiltaan pitkälti klassista liberalismia, eli yksilönvapauksien korostamista ja valtion yhteiskunnallisen roolin minimoimista. Kansankielellä holhousvaltio alas, sääntely alas.
Miksi tälle asialle pitää olla oma puolue? Ei harmainta aavistusta, kaikki muut puolueet ovat perseestä. Itse olen kyynistynyt puoluepolitiikkaan ajat sitten, mutta ehkä alkoholiteemalla saa jotain toivoa siitä että löytyy kannatusta liberaalimmalle markkinapolitiikalle. Vapaa markkinatalous (mitä itse kannatan) on monelle suomalaiselle mörkö, paitsi silloin kun kyse on alkoholista.
No nyt alkaa olla ktdd:n kyselyissä vastaukset kohillaan.
Voin muuten kertoa jo nyt että, tukka on huomenna todella sekaisin.
Mitä mä just luin