Tätä olen itsekin toisinaan ihmetellyt. Sen ymmärrän, että alkuvaiheessa menee vielä molempia. Mutta jos tupakasta pääsee irti, miksi ihmeessä sitä pitää enää kokeilla?
Printable View
En tajuu minäkää, vaikka oon tänää ollu tuhannen tuubassa niin aiheutta aihan oikeesti oksetuksen tunteen ees ajatella analogista :antismoke:
ör
ÖÖÖHH... VAIKKA ASIA EI MINULLE KUULU. niin. Stana. jos miä on polttannu yli 30v pari askia päivässä ja joku kölli poika tulee vittuilemaan et kännissä höyry ajaa saman asian. Vittu. Käsi ei oo sama asia ku aito...
Ei siitä nyt suuttua kannata jos tykkää oikesta. Sehän kuitenkin on sama jos vertaa fleshlightia oikeeseen rönttöseen.
Parahin Antti, itsekin poltin 31 vuotta. Valtaosa tuosta ajasta meni yhdestä puoleentoista askia päivässä. Itse kyllä sallin jokaiselle aikuiselle ja täysipäiselle tupakan polttamisen, tai höyryn ja tupakan sekakäytön. Se on jokaisen oma asia. Eri tason juttu on sitten ymmärtäminen: miksi enää pitäisi kokeilla tupakkaa jos siitä on päässyt irti? Siis hyväksyn, vaan en ymmärrä. Mutta en jaksa vaivata kuuppaani enempää asialla.
voe voe lapset. Nyt jos karkkimaut kielletään ja tupakki maut vaan sallittuja,niin sitten työ oottekin ihmeessä...mitäs vittua sitä sit tehää.?
Nimimerkillä. Joka henkosen tulee tuntua,et lapiolla isketään selkään. Tää mikään nautinto tule olla.
Eihän tää mikään uskonto oo, ei vaan voi henkilökohtasesti ymmärtää miks joku söis kissanpaskaa kännissä jos vieressä on ässämixpussi
Näin suurta legendaa väärin lainatakseni, "suomi on paska maa".