Yritin tätä varastaa itselleni mutta ei onnistu, onnistuuko sulta? Jos onnistuu niin sitten tiedän että teen jotain väärin :thinking:
Martin Garrix - Animals (Official Video) - YouTube
Printable View
Yritin tätä varastaa itselleni mutta ei onnistu, onnistuuko sulta? Jos onnistuu niin sitten tiedän että teen jotain väärin :thinking:
Martin Garrix - Animals (Official Video) - YouTube
Jup. No problemo.
http://www.lataayoutube.com/watch?v=gCYcHz2k5x0
Klikkasin testimielessä tätä linkkiä niin antoi mulle virheilmoituksen.
Klikkasin toisen kerran niin toimi.
Voi olla jotain häröä youtuben päässä mutta joo, sain ladattua tällä linkillä.
Kyllä määkin sen saan siis siihen asti että siinä on tuon videon kuva ja voi valita laadun jne. ja kun klikkaa lataa niin siinä menee se lataava palkki mutta sitten se sanoo että ei onnistu. Hmm, ehkä se on Elisan tietoturvapaskan syytä! :D
No voi vittu, jonkin aikaa jatkunut yskä nyt sitten pahentunut ja äskettäin tuli kirkasta verta kolmisen kertaa. Ei mitään veriviiruja vaan ihan tuoretta veriköntsää. Ois kyllä perkele otollista nyt että olis vielä joku saatanan keuhkosyöpäkin tähän vitun paskaan päälle, ei haittais yhtään. Todnäk kuitenkin keuhkoputkentulehdus enkä ees kuole siihen. Vittu.
http://muffmuncher.gaydiary.fi/wp-co...kkaelaemae.jpg
Nyt defuncta kipin kapin päivystykseen! Oikeesti!
Vitut. Mä pelaan hetken vielä Dark Soulsia ja meen aamusta sit lääkäriin. Jos mä tähän kuolen niin sitten kuolen, jos en niin DS helpottaa.
Älä ainakaan mee nukkumaan ennen kun oot käyny lääkärissä... :S
Toista viikkoo nokka ihan tukossa, höyryt vienosti maistuu läpi mut ei kunnolla. Nyt tässä yövuorojen kunniaks klyyväri vuotaa ku niagran putous, päässä jomottaa ja hiukan heikko olo..... ja miehän en tohtoriin vapaaehtosesti mene enneku pomo pakottaa hakemaan saikkua... tietää jo lekurin diagnoosinki valmiiks ja hoito ohjeet "juo kuumaa paljon, lepäile ja hae apoteekkarista avuks nenäsuihketta ja finrexiinii... jos oikei paha on ni buranaa voit popsii pari" prkl räkätauti... sitku viel työmatkan (pari kilsaa) polkasee pyörällä töihin et varmasti pahenee olo
Kolme päivää höyrynnyt inaweran vg biobazaan tehtyjä nesteitä ja samat kolme päivää tuntunu keuhkot raskailta sekä tehnyt mieli yskiä. Ota tässä sitten selvää onko tuossa yhteys vai onko keuhkossa syyspöpö.
Tiistai iltana sovin kaupat yhden foorumilaisen kanssa. Kaveri heitti rahat tilille samantien mutta osotetta ei näy ei kuulu. Oon pari yv:tä laittanu ja tyyppi kuitenki käy pari kertaa päivässä täällä mutta ei silti vastaa.
vittu mitä paskaa tuo google plussa pakkosyöttö youtuben kanssa
Ärsyttää/vituttaa tyypit, jotka suolaavat jengiä vain sen takia, että itse saisi edettyä työssään. Voi taata nilkki, että kuulemisen jälkeen maistellaan koston makeaa makua!
Jalankulkijat tällä säällä ILMAN SITÄ VITUN HEIJASTINTA. Ei, kyllä mä päälle voin ajaa, mut vituttaa korjata autoa.
E: Plus se vajakki joka alkoi liikenneympyrässä väistelemään sinne tulevaa bussia :banghead:X-(
Todistat evoluution kulkua.
Valitettavasti näyttää suunta olevan takaisin mereen.:(
en tie onko huono asia mut täs kuus menny jo vapo kamoihin 300e
PRKL, luotto clearo alkaa piiputtaan (kestänyt vasta 4,5kk)... Inan Banaani teki aikanaan särön tuohon ja siksi tuo teippi, nyt vuotaa pohjasta aikalailla... Pittääpi vissiin oottaa pakettia missä on tulossa Vivi Nova V3.
Ja BTW, pakettia ei enään edes näy saksan postin seurannassa... :s Saas nähä kauanko tällä pittää kituuttaa... ":)"
Ylilyönti on aina ylilyönti :D
Reon nappi ei kestänyt 0,7ohmin setuppia kuin 1h ja nyt se on sulahtanut niin että juuri yltää painamaan (olis pitäny mitata se vastus vähän ennemmin...) 510 liittimen eristekkin vissiin on vähän ottanut itteensä mutta tuskin se oikkarissa(tai sitten on.) on kun jousi kerta ei mennyt kasaan. No huomenna pitää viritellä nasta sinne nappiin.
Mietin vaan että minkähän takia se noin äkäsesti sulahti, reon foorumilla on porukkaa jotka ajelee huomattavasti pienemmillä ohmeilla ekä silti sulahda. Tonne kontaktiinkin pitäis saada noaloxia ettei kipinöis kun painaa nappia (voi olla että sulahti senkin takia.) Jos jollakulla olis vähän laittaa tulemaan tai myydä pötin pohjat niin olis tosi kiva, suomikaupoilla kun ei kenelläkään ole.
e: voi myös linkata kaupan mistä tulis nopsaa.
Jos sä kerran jotain sähköä johtamatonta tököttiä sinne kaipaat, niin laita vaikka hammastahnaa?
Ajanee saman asian, vaikkakaan en sen funktiota kyllä ymmärrä..? :thinking:
En ymmärrä minäkään miksi niin pitäisi tehdä muttä näin reon tekijä kertoo että pitää tehä joten ei kai haittaa kokeilla :D
Väittäsin, että paremmin toimii, kun kunnolla putsaat kaikki kontaktipinnat. ;)
Ainakin kun joskus mulla oli reo mini 2.1 niin kyllä se iski kipinää vaikka oli kuinka puhtaat kontaktipinnat. Olisiko ongelma se, että se itse napa joka ottaa akkuun kiinni on ihan sairaan pieni pinta-alaltaan? Noalax auttoi ainakin omalla kohdalla ja kannattaa varoa, että ei runno nappia liian pohjaan, kevyt painallus riittää.
Mihin se noalox auttaa, kun ei se ainakaan mun tietääkseni sähköä johda? Piilottaa kipinät töhnän alle? :D
Putsaan kontaktipinnat :laugh: Reossahan on jousi -kontaktina ja +kontaktina on 0,2mm halkaisijan omaava terävä reuna ei siis ole putkimodi vaan boxi vaikka mekaaninen onkin. En mä sitä muuten ajatellut kokeille mutta toi iskee aina kipinää kun painaa nappia että se kontakti terä osuu +päähän, ja reon foorumiosastolla kerrotaan että siihen pitäis pistää naoloxia että ei kipinöisi. Mutta kun sitä noaloxia ei löydy mistään.
Ei vaan ole totta.. taas tulossa kipeäksi!
Voi ny helvetin perse.
Tässä on meikäläinen joka syö monta ateriaa päivässä, teoriassa monipuolisesti, vetää vitamiineja, vetää rasvoja, urheilen aktiivisesti.
Silti joka helvetin talvi mä oon koko ajan kipeänä.
Sitte on emäntä joka ei tee mitään, ei syö mitään, eikä myöskään ole kipee.
Jo useamman vuoden sama ruljanssi että meikäläinen on koko talven nuhassa.
Reilu kuukausi sitten oli viimeksi hillitön kurkkukipu ja nenä vuoti.
Pari viikkoa meni kärsiessä ennen parantumista ja nyt on tulossa taas takaisin.
Tuntuu että vain virus vaihtuu.
Jotakin vikaa tässä mun immuunijärjestelmässä täytyy olla, veikkaisin että kova treeni laskee immuunipuolustusta ja siksi sairastelen kaikki talvet.
Mutta luulisi tuon ny saatana kompensoivan kun ravinteet ja ruoat pitäisi olla kohdallaan, samoin levon ettei sen pitäisi vaikuttaa puolustukseen.
D- vitamiinia rouhin viime talvena isolla annoksella josko se olis auttanu mutta ei.
Kyllä taas nyppii kun on kolme treeniviikkoa takana joilla on mennyt aika helvetin hyvin ja nyt taas tulee pian tauko.
Ziisös!
Luulin joskus jotain allergiaakin sen olevan, hometta, mutta tässä on pariin otteeseen muutettu ja vaiva seuraa perässä.
Ja vain talvisin.
Että joku tässä talvessa on mikä saa meikäläisen sairastamaan jatkuvasti.
Tentti olisi kahdeksalta. Enpäs lähde suorittamaan sitä kiitos vatsan vaan sen sijaan menen tuohon arvausasemalle vaatimaan nopeampaa hoitoa.
Mä en sun safkoja epäile, mutta ota vastapalloon flunssaa varten C-vitamiinia sen 6-8k. Heti oireilun alettua paukutat menee 2-4 päivää niin pitäs ryytyä.
Maitohappobakteereita. Ei mitää gefilusta vaan kunnollista. Gastronel+ on aika tymäkkää, suosittelen :)Sitä ku vetää pari kapselia päiväs, kaikkoaa kaikki maailman murheet :)
Tänä vuonna oon ollu 2x flunssas, molemmat kerrat kesti n. 2 päivää ja muutenki pääsin helpolla. Toki vedän satasta deetä päivittäin.
Ostoslista:
- Maitohappobakteereita
- Erikseen C vitamiinia
- Erikseen D vitamiinia
- Hunajaa
- Rommia
Jos ei nuolla lähde niin ei ainakaan haittaa kun on jurrissa.
D-vitamiini sitte öljypohjaisena :)
Mäkin vedin parin päivän rommitoti kuurin, hyvä olo oli mutta ei parantunut kokonaan... Ens kerralla sit viikko kerralla :)
prklee absintti.. tein trololoota, vaikka laitoin ohjeen määrästä vain puolet niin tuon nesteen maku ei katoa meshistä mihinkään.
Olen pariin otteeseen kuivapolttanut, huuhdellut tankin ja vaihdellut toiseen makuun.. silti puskee tuo anis jostain läpi.
En enää ikinä kokeile anis/absintti nesteitä. X-(