Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)
Joo-o itella on kestoärsyke, hitaaksi on mennyt ykkösposti kun viikon kohta ollut kirje matkalla ja ihan siis kotimaasta tilattu. :D
Zmax... tuossa oli oikein maukas bogen karto banskusuklaa litkulla ja akun vaihdon yhteydessä toi pirun tuutti tökkäs 8V ja poltti maukkaan karton pilalle. Voi olla että tulee ensimmäinen video-arvostelu jossa hakataan tuubi millin levyksi vasaralla. Päivitetty versio my ass!
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
SiB77
Zmax... tuossa oli oikein maukas bogen karto banskusuklaa litkulla ja akun vaihdon yhteydessä toi pirun tuutti tökkäs 8V ja poltti maukkaan karton pilalle. Voi olla että tulee ensimmäinen video-arvostelu jossa hakataan tuubi millin levyksi vasaralla. Päivitetty versio my ass!
Tommosen videon mä haluun nähä :D Vituttaa kun väsyttää ihan jumalattomasti :(
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
SiB77
Voi olla että tulee ensimmäinen video-arvostelu jossa hakataan tuubi millin levyksi vasaralla. Päivitetty versio my ass!
Älä raivopäissä tee sitä sen lasipöytäs päällä ;)
Melkein kuusi tuntia siivoillut kämppää, imuroinut olohuoneen kahteen kertaan, sohvien alta kerännyt laatikko kaupalla leluja. Lajitellut melkein kaikki lelut omiin laatikoihin, pikkuautot, legot, muovisotilaat jne jne..
Käänsin selän ja olohuone on kuin mitään ei ois tapahtunut koko päivänä kun ipanat pääsi taas vauhtiin :esmoke:
^Jotenki tuttu tunne, meillä menee pienimmällä likalla noin kolme sekunttia kun kämppä on jo sen näköinen ettei ole siivottu heti vähään aikaan. Mut annan olla kun niitä romuja pitäis alkaa siivoomaan takaspäin, ehei se kestää yleensä tuntikausia ja kaikennäköisiä vaivoja tulee sillä sekunnilla kun siivous pitäis alkaa.
Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)
Meillä reilu vuoden ikäinen poika sekoittaa kämpän aika hyvin...sen jälkeen energinen koiraa tulee paikalle ja avustaa tätä pientä ihmispetoa. Ratkaisu: lajittelu ei tule kysymykseen...Ikeasta kolme isoa muovista laatikkoa...tavarat sisään ja kansi päälle. Siivouksen kesto n. 5 minuuttia.
Alkaa tuo nelivuotias olemaan jo leluistaan sen verran tarkka, kun pitää löytyä just se tietty auto.
Helpottaa löytymistä kun on edes joku haju mistä etsiä.
Voipa edes tän illan kävellä olohuoneessa niin ettei joka askeleella ole legoja jalan alla :laugh:
600eur sähkölaskua maksettu, kuun loppuun 400eur.
halpaa kuin saippua. ;)
no okei, on tossa setissä yks maksu myöhästyneenä. mut vittu, kuka lähtee tekemään mun kanssa omaa tuulivoimalaa?
O0
joulukuun sähkölasku 589e, kassan kautta näkemiin :esmoke:
ehhehe, stna!
paljon sulla neliöitä sähkön varassa? ja lattialämmitys tietenkin koko alakerrassa?
vrt. meikäläisellä.
myykö joku pienen ydinreaktorin, halvalla? :antismoke:
Tainnu pojat paistaa usiamman kinkun...
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
popilo
Tainnu pojat paistaa usiamman kinkun...
Kissan vitut = perhe, suorasähkö, lattialämmitys. Tossa kiva kolmio. Mutta ihan oikeasti slaskut oli 50% pienempiä kun tähän muutettiin
10v. sitte. orkele.
Kiva laittaa koko tili sähkölaskuihin. .. tai no ei koko tiliä, mut vittu valtaosa.
Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja luuponen
Kissan vitut = perhe, suorasähkö, lattialämmitys. Tossa kiva kolmio. Mutta ihan oikeasti slaskut oli 50% pienempiä kun tähän muutettiin
10v. sitte. orkele.
Kiva laittaa koko tili sähkölaskuihin. .. tai no ei koko tiliä, mut vittu valtaosa.
Tuo oli syy, että lähti oma torppa myyntiin vuos sitten. Ei sitä pirukaan kestänyt maksella maailmanlopun sähkölaskuja. Nyt uus yritys maalämmöllä ja järettömän kokoisella varaavalla takalla, sekä laadukkaalla eristämisellä. Veikkaan että kohta kiroon kuitenkin sähkölaskuja taas :D
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
fmatic
Tuo oli syy, että lähti oma torppa myyntiin vuos sitten. Ei sitä pirukaan kestänyt maksella maailmanlopun sähkölaskuja. Nyt uus yritys maalämmöllä ja järettömän kokoisella varaavalla takalla, sekä laadukkaalla eristämisellä. Veikkaan että kohta kiroon kuitenkin sähkölaskuja taas :D
menee mullakin sellanen 10mottia vuodessa leivinuuniin ja takkaan ja bastuun, mut ei se perkele auta tarpeeksi.
eristäminen on hirsitaloissa aina niin että "nurkat vetää". :D Tosin eipä jää kosteuskaan seisomaan. :D
korpeaa tuo sähkis kyllä voimakkaasti, saattaahan olla että riipasen ... pari kaliaa tänään.
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
fmatic
Teidän täytyy varustaa talo led-valaistuksella, maalämmöllä, sillä auringonvalosta varaavalla vesikierrolla, rakentaa ja eristää koko talo uusiksi jotta mahdollisimman pienet u-arvot ja sit se isoin muutos, hankkia pienempi sähkötupakka. :)
Noilla ne sähkölaskut saadaan kuriin. Laskua noilla ekoilla muutoksilla odotettavissa n. 50% ja tolla sähkötupakin vaihtamisella pienempään saavutetaan vielä 34.865% lisää säästöä sähkölaskuissa.
Re: Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja Natsu
Teidän täytyy varustaa talo led-valaistuksella, maalämmöllä, sillä auringonvalosta varaavalla vesikierrolla, rakentaa ja eristää koko talo uusiksi jotta mahdollisimman pienet u-arvot ja sit se isoin muutos, hankkia pienempi sähkötupakka. :)
Noilla ne sähkölaskut saadaan kuriin. Laskua noilla ekoilla muutoksilla odotettavissa n. 50% ja tolla sähkötupakin vaihtamisella pienempään saavutetaan vielä 34.865% lisää säästöä sähkölaskuissa.
Itse asiassa mun piti ihan kysästä emännältä onko sähkölasku kasvanu lokakuun jälkeen. Ja kyllähän se kuulemma on. Ehkä marginaalinen ero, mutta silti. :D
Vs: Re: Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Barole
Itse asiassa mun piti ihan kysästä emännältä onko sähkölasku kasvanu lokakuun jälkeen. Ja kyllähän se kuulemma on. Ehkä marginaalinen ero, mutta silti. :D
Ei se viittinyt kertoa totuutta sähkölaskun todellisesta kasvusta, sillä se itse on hankkinut juuri jonkun uuden 3 kilowatin föönin. :)
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
luuponen
menee mullakin sellanen 10mottia vuodessa leivinuuniin ja takkaan ja bastuun, mut ei se perkele auta tarpeeksi.
eristäminen on hirsitaloissa aina niin että "nurkat vetää". :D Tosin eipä jää kosteuskaan seisomaan. :D
korpeaa tuo sähkis kyllä voimakkaasti, saattaahan olla että riipasen ... pari kaliaa tänään.
Kuinka kauheesti kämpässä oikein on lämpöä jos tohon malliin menee puuta ja sähköä?
kun nopeesti voisin sanoa että mulla palaa noin 15 mottia vuodessa puita ja sillä hoituu lämmitys kokonaan..
Re: Vs: Re: Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja Natsu
Ei se viittinyt kertoa totuutta sähkölaskun todellisesta kasvusta, sillä se itse on hankkinut juuri jonkun uuden 3 kilowatin föönin. :)
Oot jäljillä. Mutta se oli suoristusrauta. :D