Ilmanputsari aina päällä ja silti palohälyttimet huutaa ajoittain. Poistaa kyllä usvan pois suht hyvin kun ei höyryttele.
Printable View
Ilmanputsari aina päällä ja silti palohälyttimet huutaa ajoittain. Poistaa kyllä usvan pois suht hyvin kun ei höyryttele.
Juu, ja nestettä menee 25ml Five Pawnsia päivässä. :laugh:
No siis..täytyy myöntää, että olen silmät hehkuen kyttäillyt isompia ja tehokkaampia vehkeitä ja kaikkea sälää.Yritän kyllä hillitä itseäni, mutta poikaa komppaa siinä taustalla "ostaostaosta " :D ja onhan tuo luvannut jeesata et silleen olis helppoa mulle.
Naapuriin muuttanut tyyppi joka polttaa partsillaan kuin korsteeni.
Vituttaa paha haju vähän.
Lisää kieltoja tarvis.. noh, antaa kaikkien kukkien kukkia.
Se, se, olit SINÄ ! Sait minutkin ostamaan tätä pahalle haisevaa, mutta silti kummasti maistuvaa mustaa tököttiä jo 5 pulloa.
Heikkomielisille ei pitäs kaikesta kivasta kertoa.
EDIT: Joo, vois kyllä kokeilla kumpi karkaa partsilta ensin. BFFää dripperiin ja katotaan...
Sit ne supattaa "kato, se on niin sekaisin tosta huumeesta että hymyilee tuntemattomille".
Heh. Anna höyrytä vaan. Jotkut toljottaa, mutta onhan se vähemmistö. Siinä tulee päivän piristyksiä:
'hei myytkö röökin' - 'no tottakai, 3-sataa maksais tää'
'olisko sulla tulta?' - 'sorry, en polta'
'ihana tuoksu tuossa' - 'joo, niin on, haluatko maistaa? mitäs tytöt muuta, elokuviin menossa vai?'
'köh, viiii...tuo on ihan pellen hommaa' - 'vaivaako keuhkoahtauma?'
Kattokee nyt tota mun myynti ilmoo! Onko liian kalliita vielä? :( H16:kin maksaa yli huntin uutena.
Onpa mukavaa ku neljän päivän vapaa, kaikki tasamaan tallaajat jo näköjään nukkuu :)