Kesähessu - Teerenpeli ja sauna :rolleyes:
Printable View
Kesähessu - Teerenpeli ja sauna :rolleyes:
Liite 14918
Tulipan pienellä, pakko jakaa kun tuli vastaan ja tääläkin puhuttiin rypyistä ja roikkumisesta ;)
Ennen tota luukkia ei kannata stressata ja ton jälkeen ei edes kiinnosta enää :D
Aika huvittava kuva kyllä.:laugh:
Mua kyllä aina huvittaa nämä "ikä on vaan numeroita" kun ei rajoiteta mitenkään. Entäs sitten kun oma vasta seurustelemaan ruvennu 15v tytär/poika raahaa kotiin 30v+ sedän/tädin? Onko ikä sittenkin vaan numeroita? :thinking:
Hyvä pointti. Mä sanoin että ikä on numeroita, mutta rajansa kaikella. Ihan sairastahan se olis jos vaikka mun ikäinen (25) olisi jonkun 16-17 vuotiaan kanssa, vaikka laillista se olisikin. Tulee mieleen että mikä on henkinen taso siinä vaiheessa kun mun kaltaisella lapsellisella säheltäjälläkin loppuu huumorintaju jos joutuu olemaan liikaa tekemisissä alle parikymppisten kanssa. :laugh:
Eipä ainakaan tarvi alata niihin "likaisiin hommiin" :lol:, ei tuo toki vielä haittaa mutta entäs kun itse on 45 ja akka jää eläkkeelle :)
Eiköhän se luonteiden yhteensopivuus oo tärkeintä. Mut alaikäsiin ei pidä sekaantua, ei miehiin eikä naisiin.
Täälläpäin vasta viimevuonna 26v sälli lähti vankilaan kun ei malttanu ootella riittävän pitkään. :thumbsup: Kyllä jos tässä ero tulis niin ei herranjumala alle 20v.
Vaikka miten olis muuten mukavaa seuraa niin parempi ku seurustelevat keskenään nuo ~18-kesäset. Kun varsin hyvin tietää miten paljon on kasvanu tässä vajaassa 7 vuodessa niin ei kyllä antaisi myöden ruveta lasta kaitsemaan. :laugh:
Eikä sitä hihitystä ja muuta teinihömppää jaksa minuuttia kauempaa kuunnella missään tilanteessa, saati "seukkailla" moisen zihittäjän kanssa :D
Minä nyt miehenä sanon sen mitä kukaan muu ei ole uskaltanut sanoa: ei semmoisen 18-vuotiaan kanssa jaksais seurustella mutta voi pojat, semmosta ois kiva nusasta.
Juuri meinasin kans tulla sanomaan että taitaa kumminkin aika kullata muistoja kireistä pikku kimuleista :D
Ja me kaikki muuthan ollaan oltu suorastaan älyn jättiläisiä siinä iässä ;)
Nyt kun kattelee taaksepäin niin uskomaton vatipää sitä on ollut. Ja varmaan sama efekti taas 30v päästä :D
Pätee se miessukupuoleenkin, senpä takia niitä 20 vuotiaita poikia onkin kiva vaan kattella. Ja ehkä vähän flirttailla. :cool:
Tapatalk taas häröilee jotain. Väittää että tulee yv mutta mitään ei näy missään.
Mitä ne mulle tuli:confused:
Ilmeisesti :eek: Jos herra Pottula kaipas sisältöä fäppifolderiin ja sieppas lähetyksen?
Voi Barole minkä teit, nyt ei riitä että tuittu trollaa koneelta vaan se voi tehä sitä 24/7 kännykällä.
Perkele, mä ilmeisesti missasin pienen episodin johon liittyi flippailua, kaksinaamaisuutta, w-box ja itkuvinkuparku ovet paukkuen joka paikasta lähtemistä?
Täällä? Vai fb:ssä? En tiiä. Mutta loppu hyvin, kaikki hyvin. :laugh:
Voi sitten kaverin kanssa leikkiä puvut päällä simputusta? :eek:
Lähinnä tuo puku päällä leikitään klassista lastenleikkiä "Viimeinen pari uunista ulos".
Usein ovat koulusta (ja päiväkodista) soitelleet, kun tuo jälkikasvu on vähäsen ehtiväinen ja hitusen tapaturma-altis, mutta nyt jätti hetkeksi hiljaiseksi, kun soitettiin ja sanottiin, että mäyrä oli näykännyt.
http://puu.sh/8KzQj.jpg
Kepeät mullat H.R.:lle. :crying:
Jep, tuotoksesi ovat kastelleet monet lakanat.
Kerro nyt se mäyrätarina! :D