Kaiva baari mis on jussina kasari/ysäribileet ja pistät muuvit kuntoon ;)
Printable View
Kaiva baari mis on jussina kasari/ysäribileet ja pistät muuvit kuntoon ;)
Huomenta. Itelle kelpais kanssa hieronta, sen verran on selkä ja hartiat jumissa. Tähän päivään lähden kuitenkin kahvikuppi kourassa ja istick toisessa.
Näin olen ajatellut jasso[emoji1] hyvin on helpottanut jo..jumppaillut olen aamusella jotta perjantaina pääsee joraamaan[emoji4]
E. Vantaalle ollaan menossa[emoji6]
Ysäribileet jussina olis kova. Tossa vois olla mun ens vuoden jussi suunnitelma.
Olis oikeesti kiva jotkut bileet miitti hengessä, mä olisin heti valmis[emoji3] laitan tämän mietinnän alle[emoji11]
Niin, voihan ne pitää joku vkoloppu, porukat vaan asuu niin hujan hajan pitkienkin matkojen päässä.Jotain varmaan saisi järkättyä kuitenkin..oikeesti kesän lopettajaiset elokuussa, mä otan tän asiakseni[emoji1]
Ai venetsialsiset?
http://www.venetsialaiset.fi/fi/etusivu/
Täällä rannikolla vietetään aina venetsialaisia :)
Kokkola on ihan stanan kaukana[emoji38] paitti jos joku tarjoo kyydin..on mulla autoki mut tuskin pystyis ajamaan takas kotio[emoji51] olis kiva ottaa koko vkolopuksi joku mesta...nooh mietin myöhemmin, pitää mennä kauppaan[emoji8]
No mitenkäs John Irvingin romaani Viimeinen yö Twisted Riverillä?
Olen "miettinyt" foorumin nikeille/persoonille sopivaa kirjaa, ja tämä on toinen niistä, jotka olen tähän mennessä keksinyt. Suositan, vaikkei korvausta olisikaan tullut.
Täytyy kyl sanoo et jalipon milkki ei hakannu patrikin pirtelöö :confused:
Päässä humisee kun on korvat lukossa, ollu jo viikon verran😐🙉
Eipä ole tullut vedettyä Patrikkia viime syksyn jälkeen, vois kyllä olla korkea aika laittaa taas kypsymään kun siitä tykkäsin kuitenkin. :rolleyes:
Vittu että on tuskanen duunipäivä, hiki vaan roiskuu ja kaikki vituttaa [emoji38] Onneks pääsee kohta menee ja huomenna on vaa kuude tunni päivä ja 5päivä jussiloma alkaa :)