Mut tuo sama nikkeliato toimii myös Nautiluksessa eli Nautilusta voi käyttää myös lämmönsäädöllä :)
Printable View
Mut tuo sama nikkeliato toimii myös Nautiluksessa eli Nautilusta voi käyttää myös lämmönsäädöllä :)
Puffille pitäis tulla Platoa kuun vaihteessa.. Oletan, että hinta tulee olemaan jotain reilu 80€ luokkaa... Mutta Puffin koodilla saa 18% alennusta eli hinta jäänee alle 70€ ?? Eli kannattaako tilata saksasta ??? Toki tuo lähtöhinta on ihan omaa spekulaatiota ;)
Onko tietoa tuleeko noi Ni atot olemaan keuhkoille eli teoriassa toimii, mutta Nautiluksen ilmavirta ei riitä?
Ja koitetaan muistaa että siellä Nautiluksen pohjassa on jousi....kuten KF4:ssa, eli ei ehkä fiksuin vehjes lämpösäätöön.
Noissa nikkeliatoissa on kuvien perusteella sama plussa nasta kuin muissakin vastuksissa eli mitä siitä sit läpi tulee..... Eli johonkin asti ilmaa riittää, tietysti voi poistaa ilmansäätörinkulan tai porata isompia reikiä, mutta tuskin pitkälle riittää :)
Ja Tycholle vastaten, hienosti passaa Nautilukseen punaiset ft:n tiivisteet. Vähän pehmeämmän oloinen tiiviste on, mutta tiiviitä vaikuttaa lyhyen kokemuksen ja paksun nesteen perusteella. Sullahan niitä saman värisiä modejakin ois... :)
Liite 26157
Finnvapella näyttää olevan noita Triton minin 0.15 ohmin nikkelivastuksia, jos joku haluaa testata.....
Mulla ollut nyt käytössä 1.2 ohm:n
Ihan paskoja! Toinen tukkeutui päivän jälkeen, toinen kesti kolme päivää.
Oletteko huomannun laadussa vaihtelua?
Samalla nesteellä 1.8 kestää 10-14 vrk
En ehtinyt edes huomata laatuvaihtelua, niin äkkiä lensi roskiin se ensimmäinen :)
Toinen jäi vielä romulaatikkoon.....
Jaa taitaa jäähä kaupan hyllylle tämäki... Ikinä nautilusta testannu mutta kovasti sitä joskus kehuttiin. Nyt vähä palannu takas mtl- puolelle, niin tämä kiinnosti kovasti. Mielessäni jo päällystin akkukannen camolla. Todin rewikan olen nähny, eikä nämä kommentit paremmasta puhu. E: Sorge platosta puhuin, virtuaali- seppo kirjotti.
Sain sitten kotiutettua Platon ja kun en ehdi/jaksa aloittaa sille omaa ketjua, niin kysyn sitten nopeasti täällä tuosta 1,8 ohmin atosta, kun on sama kuin myös Nautilukseen/Tritoniin ja onko ihan normaalia, ettei neste maistu sillä miltään? Vai tarvitseeko sisäänajoa? Sama neste (Revolute High-End "Djeby", 70VG/30PG) maistuu esim. Cleitolla aivan helvatun hyvälle... Höyryä kyllä tulee hyvin. Vai pitäiskö testata jotain nestettä pienemmällä VG:n määrällä?
Ajelen tuota 1,8 ohmista atoa suositelluilla wateilla (11w-13w) ja olen säätänyt ilman syöttöä ja testannut eri drip tippejä, mutta mikään ei tunnu auttavan :( Mulla ei ole kuin yksi Platon mukana tullut 0,4 ohminen ato ja en sitä vielä haluaisi ottaa käyttöön, kun en tiedä milloin täydennystä olisi saatavilla.
Tilasin samalla myös 1,8 ohmin clapton- ja 1,6 ohmin tavallisia atoja testiin ja voisiko näillä saada enempi makua aikaiseksi? Mietin tuota sisäänajoa, sillä Cleiton ato sitä vaatii ainakin 1/3-tankillisen verran ja kokemusta muista Aspiren atoista ei minulla ole.
Muuten tuo Platon ensivaikutelma on silkkaa höyrypokea ja me like very much...:smoke:
Ainakin 1,8 clapton antaa heti makua, eikä muistaakseni nautiluksen omissakaan tuollaista ongelmaan ollut. Itsellä tehot kyllä 15-17,5 w välillä. Tosin paketin mukana tulleet eivät kyllä toimineet ollenkaan. Itsellä claptonit kestäneet noin viikon pidempään 15 ml päivätahdilla.
Onhan tuo aika selvä jos Cleitolla höyryttelee jollain 40w+ tehoilla, niin maku on ihan eri kuin 13w nautiluksen atoilla ;)
Platossa on kans aika pitkä tuo imuputki jos vertaa Nautilukseen, voisko osa mausta kadota siihen ????
JayKay70 laita vaan se 0.4 ohminen paikalleen, mitä sitä säästelemään :)
Saako nautilukseen jostain tuota basea tai tiivistettä siihen erikseen?
.
Ookoo, kiitos twisted
Ota tuosta tiivisteitä setti https://www.fasttech.com/products/0/...antis-nautilus
Mä voin ostaa sulta sit muutaman ;)
Toki noita löytyy 5kpl paketissakin ja muitakin värejä....
Lainaan taas itseäni kun olen edelleen liian laiska aloittamaan Platolle oman ketjun :whistle:Nippanappa vajaan tankillisen (n. 5ml) ja väljempään tippiin vaihdon jälkeen tuo 1,8 ohmin atokin antaa jo jonkin verran makua. Kuitenkin tilanne on vähän samanlainen kuin Cubiksenkin kanssa ja maku tuntuu tulevan vähän kuin filterin (tai suodatinpussin) läpi. Tuo Platon jo mainittu pitkä hormi on varmasti osasyyllinen asiaan.
Laitoin juuri 0,4 aton kostumaan ja testaan kohta samalla ja samasta pullosta otetulla nesteellä kuin tuon 1,8 ohmin aton ja raportoin sitten sen toiminnan ja saan ehkä vihdoin myös aikaiseksi sen Plato-ketjunkin...
Edit: Ja tuo 0,4 ohmin ato toimii Platossa hyvin. Käyttökokemus on hyvin lähellä Cleitoa. Jatkuu Plato-ketjussa jahka sellainen saadaan aikaiseksi...
Netistä lueskelin, että Aspirella olisi tekeillä Nautilus 2 ????
Toivottavasti olis ominaisuuksiltaan muuten sama kuin iso Nautilus, mutta päältä täytettävä...
Toisaalta tietää rahanmenoa, jos kaikki Nautilukset päivittää uuteen....
Tulipa viimeinkin postia Singaporesta. Jos joku sattuu tarvitsemaan yksittäisen gummirenkaan, lähetän 0,50 € + pk Suomeen. Sininen tai pinkki. Samalla tilatut muutamat Fastechin atot näyttävät olevan klooneja, pitääpä testailla kun vaihtoaika tulee.
Jari
Toivottavasti rba löytyy. Käsittämätöntä kun dtl rba tankkeja tulee päivittäin, mutta kunnollisia mtl rba tankkeja ei ole kf4:n ja Lemo 2n jälkeen näkynyt. Pienin reikä pois ja tilalle isoimman ja toiseksi suurimman väliin istuva hole.
Tiedä siitä,mutta olen omasta mielestä mtl höyryttelijä ja kahden Lemo kakkosen ohelle on tulossa kolmas Bellus. Tosin omalla tekniikalla myös Atlantis on oiva peli ko.tyyliin. Piti vaan opetella erilainen tyyli kuin tupakalla ja nautilus tuntuu nyt liian tiukalta.
Tuleva Cosmic Innovationsin Quasar T rta. Hintaa en tiedä mihin asettuu. Samantapainen kuin Taifun ja Hurricane mutta ylätäytöllä.
Ai vapeilussa on oikeasti kahden kerroksen väkeä... se parempi ja se tavisjengi. Toi selittää miksi kunnon mtl tankkeja ei tehdä tavallisille kuolevaisille (paitsi sitten kiinalaisten kloonien osalta, missä päivän sana tuntuu olevam PM, PMMP, TaTu, Acryl jne järkytykset. Lasia perkele!
Niin no, onhan Goblin ja Belluskin loistavia mtl tankkeja mutta...niissäkin adapterit kun suunniteltu ilmavuutensa vuoksi ensisijaisesti dtl imuiluihin olettaisin. Sub/Toptank Mini on imho vähän on/off, joko liian väljä tai liian tiukka (korjaus läpinäkyvällä teipillä toinen slotti kiinni ja vot...sama taktiikka Lemo 2:n ja STEAMerin kanssa). Atlantiksesta ei ole kokemuksia, mutta ehkä sellaisen voisi jossain vaiheessa bongata kirppikseltä.
Mutta Nautilus on silti The Tankki josta haluaisin kunnollisen RBA päällä olevan version ihan taloudellisista syistä. Nautiluksen (ja kaikkien muidenkin tankkien) atot on mulla viikossa-puolessatoista loppuun imetty.
VVTF on virittänyt uuden version RBA:sta.
VVTF E Cigarette Vaping Hardware - Vaping, Vapor, Throat Hit, Flavor
Ainakin helpomman näköinen kuin aiempi versio.
Todellisia väliinputoajia ovat ne, jotka väkertävät muurausnarusta rantakasseja, mutta eivät ymmärrä mitään vastuslangan paksuudesta.
Olen ollut erittäin tyytyväinen Nautilukseen. Olin aikeissa ostaa mm. tankkeja ja ison nipun atopäitä varastoon, kunnes luin, että Nautilus 2 on kehitteillä. Koska siirtymäaika laitteiden osalta on pitkä, mietin, kannattaisiko ehkä jarrutella hankintoja ja odottaa, mitä oleellista uutta kakkosversioon on tulossa? Jos kakkonen on RBA eikä muuta parannusta tule, turha odottaa. Jää vielä rannalle näppejään nuolemaan.
Ainoa toivo on, mitä uutta vikkelät kiinan-pojat mustan perjantain jälkeen Euroopan laitesäädellyille markkinoille syytävät. Todennäköistä ainakin on, että VW-modit eivät juhli entiseen malliin (tasainen nikotiinin saanti).
Hmm, tuleekohan tohon samanlainen hattu kuin V1:ssä kun missään ei oikein löydy kokonaista kuvasarjaa. Tossa ilmeisesti runkonarulle on ruuvipaikka, plussa narusta ei tietoa...mahdollisesti plussan eristeen väliin?
Tuo tasaisuus vaatii säädettävien modien että RBA tankkien poistumista EU markkinoilta. Jatkossa toimivat vehkeet tilataan Kiinasta tai hätä tilassa USAsta (törkeillä postikuluilla). Jos Nautilus 2 tulee, niin varmaan pääasiallisesti juuri tuo ylätäyttöisyys on se main feature ja RBA:n väkertää sitten joku kiinaihme, ellei Aspire halua helliä USA:n ja Kiinan vapottelijoita, jotka tuollaista RBAta saa varmaan jatkossakin käyttää ilman että joku EU direktoraatin edustaja on oven takana koputtelemassa kahden poliisimiehen saattamana ja takavarikoimassa RBA päätä rikoksentekovälineenä.Lainaus:
Alkuperäinen postaaja Häkäfobia
Kakkosversio Nautiluksesta? Mulla ollut jo puoltoista vuotta. Samat atot. Sama lasitankki mutta metallisleeven suojaama. Vähemmän steampunk muotoiltu. 1 isompi ilmareikä lisää, muuten sama base.
Beyond Vapen Silo (se isompi malli)
Lasketaanko Kabukin tankki sitten Nautilus 3:ksi :mellow:
.
Olishan tuo Anyvapen tankkikin varmaan jees, mutta ei ikinä myyty missään suomi kaupassa :(
Päältätäytettävä :)
Liite 26547
Hallituksen esitys 65 §:
Yksityishenkilö ei saa hankkia tai vastaanottaa elinkeinonharjoittajalta tupakkatuotteita, sähkösavukkeita tai nikotiininesteitä postitse, tavarankuljetuksena tai muulla vastaavalla tavalla Suomen ulkopuolelta [ETA-maista tai kolmansista maista eli ETAn ulkopuolelta].
Joo tiedän, tulli ei ehdi avata kaikkia...jne. Mutta jos kiinni jää, salakuljetusrikkomuksesta on laissa selvät rangaistusmääräykset.
Nautiluksen ylätäytölle kolme peukkua!