Vs: FinnVape - Suomalainen höyrykekauppa verkossa
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
jyjarvi
Se on hienoa että tilaukset saapuu 1-2 vuorokaudessa, mutta omasta mielestäni 5-8 päivää olisi ihan riittävän nopea toimitusaika tilattiin sitten esim. suomesta tai UK:sta.Välillä tuntuu siltä ,että ihmisillä on hirveä kiire saada tilaamansa tuotteet nyt ,heti ,eilen. Ehkä kannattaisi myös tilata E-nesteitä ja muita tarvikkeita kerralla vähän enemmän varastoon, ettei viimeset nesteet oo tankissa kun tilaa lisää. :D :D
- Jyrki
Tästä olen samaa mieltä O0
Pienenä toimijana on tietysti helppo käsitellä tilaukset nopeasti, mutta jos tilausmäärät kasvavat, tulee eteen tilanne, jossa on joko pidennettävä toimitusaikaa tai palkattava lisää henkilökuntaa. Jälkimmäinen tietysti lisää kustannuksia ja aiheuttaa korotuspaineita hintoihin, ensimmäinen taas saattaa karsia hätäisimmät tilaajat...
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
FinnVape
Pienenä toimijana on tietysti helppo käsitellä tilaukset nopeasti, mutta jos tilausmäärät kasvavat, tulee eteen tilanne, jossa on joko pidennettävä toimitusaikaa tai palkattava lisää henkilökuntaa. Jälkimmäinen tietysti lisää kustannuksia ja aiheuttaa korotuspaineita hintoihin, ensimmäinen taas saattaa karsia hätäisimmät tilaajat...
Henkilökohtainen vaatimaton mielipide on, että kun kerran on saanut maineen luotettavana toimittajana, niin kyllä asiakkaat hyväksyvät toimitusaikojen pitenemisen. Siis kunhan se tapahtuu avoimesti.
Toisena puolena, laatu- ja asiakaspalvelutietoiset asiakkaat arvostavat myöskin nopeaa toimitusta tarvittaessa ja ovat valmiita maksamaan hieman ylimääräistä siitä hyvästä. Molempi parempi, ei ole yrittäjyys helppoa O0
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
jyjarvi
Se on hienoa että tilaukset saapuu 1-2 vuorokaudessa, mutta omasta mielestäni 5-8 päivää olisi ihan riittävän nopea toimitusaika tilattiin sitten esim. suomesta tai UK:sta.Välillä tuntuu siltä ,että ihmisillä on hirveä kiire saada tilaamansa tuotteet nyt ,heti ,eilen. Ehkä kannattaisi myös tilata E-nesteitä ja muita tarvikkeita kerralla vähän enemmän varastoon, ettei viimeset nesteet oo tankissa kun tilaa lisää. :D :D
- Jyrki
Jyrki! Suomalaista pitää aina suosia! Eikö meille jo riitä, että poliitikot lähettävät rahamme Kreikan kautta mm. Englantiin ?
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Vapoman
Jyrki! Suomalaista pitää aina suosia! Eikö meille jo riitä, että poliitikot lähettävät rahamme Kreikan kautta mm. Englantiin ?
Juuri näin, kyse olikin ihmisten turhasta hoppuilusta :D
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Stoney
Henkilökohtainen vaatimaton mielipide on, että kun kerran on saanut maineen luotettavana toimittajana, niin kyllä asiakkaat hyväksyvät toimitusaikojen pitenemisen. Siis kunhan se tapahtuu avoimesti.
Nyt en kyllä ymmärrä, eli jos .... ja sit odotellaan.... älä nyt viitti.
Perjantai-illalla tilattu tavara tänään hyppysissä. Minua ei ainakaan nopeus haittaa millään tavalla. Tattista vaan.
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Activene
Perjantai-illalla tilattu tavara tänään hyppysissä. Minua ei ainakaan nopeus haittaa millään tavalla. Tattista vaan.
No ei paljon haittaa tavaroiden saapuminen minuakaan, sunnuntaina tilattu ja tänään postilaatiossa. Ja muutenkin kaupassa on jo ne rojut mitä yleensäkin ulkomailta olen tilaillut, paitsi nikkisnesteet, täältä tilaan jatkossa kaikki oheistuotteet. Just tilasin pari aw imr 2000 mah akkua,eikä hinta ole edes paha ja aitoja ovat.
Jep itekin tilasin FinnVapelta tänään päivällä yhden aw imr 2000 mah akun, 6ml-tankin ja askin xl-bogeja Laava-tuubin nokalle pörisemään :D :D
- Jyrki
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
jyjarvi
Jep itekin tilasin FinnVapelta tänään päivällä yhden aw imr 2000 mah akun, 6ml-tankin ja askin xl-bogeja Laava-tuubin nokalle pörisemään :D :D
- Jyrki
Sullahan ei ollut kiire, joten vien vasta huomenna postiin O0
nou hätä nuo on vaan varaston täydennystä ettei pääse puute yllättään :D :D :D
en nyt heti keksi muuta moitittavaa kuin tuo idiottimainen. saat alennus koodin tykkäämällä meistä naamakirjassa. ymmärtäisin tykkäämisen jonain tuote testinä?? mutta miksi hitossa noin. en hitto luo mitään profiilia vain siksi että saan tykätä jostain. alennus koodin voisi minusta saada jotenkin muutenkin. tai ainakin selittää miksi teistä täytyisi tykätä mitä hyötyä teille siitä on. kauppanne voi periaatteessa olla ihan perseestä ja silti porukka tykkää kun saa alennusta.
kaikesta ei tarvi tehdä niin hiton vaikeaa.
niin muuten suomalainen?? osoite kuitenkin lontoossa. ei kylläkään haittaa yhtään. hyvä kauppa tsemppiä
[size=7pt]Ajattelit sitten hurmata meidät kaikki ensimmäisellä viestilläsi? Oi luoja...[/size] :o
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
jasseri
Nyt en kyllä ymmärrä, eli jos .... ja sit odotellaan.... älä nyt viitti.
No kyllä ymmärrät. Kun asiakkaat pitävät liikettä luotettava ja se on myös toteen näytetty, ei asiakkaat mihinkään katoa. Kunhan toimittaja etukäteen ilmoittaa, että nyt on sit sen verraan kiireitä että toimitusajat pitenee. Tai en ainakaan minä moisesta kauppaa vaihda. Kunhan ei toimi niin, että "toimitettu" kuittaus tulee sähköpostiin välittömästi vaikka tavara lähtee x päivän päästä.
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
tomi
en nyt heti keksi muuta moitittavaa kuin tuo idiottimainen. saat alennus koodin tykkäämällä meistä naamakirjassa. ymmärtäisin tykkäämisen jonain tuote testinä?? mutta miksi hitossa noin. en hitto luo mitään profiilia vain siksi että saan tykätä jostain. alennus koodin voisi minusta saada jotenkin muutenkin. tai ainakin selittää miksi teistä täytyisi tykätä mitä hyötyä teille siitä on. kauppanne voi periaatteessa olla ihan perseestä ja silti porukka tykkää kun saa alennusta.
kaikesta ei tarvi tehdä niin hiton vaikeaa.
niin muuten suomalainen?? osoite kuitenkin lontoossa. ei kylläkään haittaa yhtään. hyvä kauppa tsemppiä
Facebookin alennuskoodi on korvaus siitä, että FB sivullemme kirjoitetut päivitykset näkyvät tykkääjien sivuilla ja sitä kautta saamme (mahdollisesti) uusia asiakkaita. Myös uutiskirjeen (ilmestyy 1 - 2 kertaa kuukaudessa) tilaajille pukkaa alennuskoodia kiitokseksi siitä, että saamme saastuttaa heidän sähköpostilaatikkoaan.
Mikä olisi mielestäsi vähemmän idioottimainen syy antaa alennuskoodi? Antaa se kaikille?
Sattuneesta syystä toiminta on helpompaa, kun nettikauppaa hallinnoi ulkomaille rekisteröity yritys. Syitä voit voit etsiä lukemalla vaikka Valviran sivuja tai tätä foorumia O0
Tavarat toimitetaan Suomesta, sivut ovat myös suomeksi ja asiakaspalvelu puhuu suomea suomalaiseen kännykkänumeroon soitettaessa. Kaupassa voi maksaa turvallisesti suomalaisen verkkopankin kautta. Myös takuu-asiat hoituvat nopeasti, koska varasto on Suomessa.
heippistä taas täällä ehdottelen hävyttömyyksiä.
olis hienoa jos noita dc tankkeja pystyisi tilaamaan myös vaikka ilman kartoa ja tippiä? samalla saisit myös varastoon vaihtokartoja ja niitä muovisia tippejä ;)
itse henkilökohtaisesti en ole taas hetkeen tilaamassa tankkeja, mutta tulipahan tuo vaan mieleen tuossa just äsken. ei ainakaan omaan makuun sovi nää kartot, en tiiä sit jos tykkäis höyrätä vaikka noita tupakkamakuja tai jotain :)
jeppistä :) :esmoke:
minä myyn omat tuotteeni kaikille yhtä edullisesti. toisaalta ymmärrän kyllä eri kikkailut, koska valvira ja suomen valtio on mitä on. itse mainonta ei tällä tuotteella siis sähkö tupakalla ole edes kovin välttämätöntä. suusta suuhun tämä liikkuu kaikkein parhaiten. itse olen ihan tohkeissani kun en voi käsittää miksei tee tupakkaa mieli, vaikka imen nikotiinittomia nesteitä. poltellut olen kuitekin 25v askin tai kaksi päivässä, enkä oikeastaan edes halua lopettaa. niin kuin sanoin jo alussa hyvä ja selkeä kauppa ja super plussa puhelin numerosta. ei saa tytöt olla niin herkkiä :) en kyllä ketään meinaakaan hurmata.
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
tomi
minä myyn omat tuotteeni kaikille yhtä edullisesti. ei saa tyttöt olla niin herkkiä :) en kyllä ketään meinaakaan hurmata.
O0
Eka tilaus meni hetki sitten :)
Katotaan onko noi ego-c lr atot kelpo tavaraa vai ei ;) samalla 2 x 5 LR bogeja <3
Toivottavasti sais ne torstaina postilaatikkoon ^-^