:) koitin kyllä laittaa hakuun ton bud mut herjas et ei tuloksia....hmm
EDIT: oho olinki kirjottanu väärin, jees nyt löyty!
Printable View
Minähän sanoin, että ninni on niin hyvä. :-)
Nyt itse aloittelijana ostellut tavaraa ja tullut siihen,että paras setti joka toimii ja laatua on Joyetechin e-GoT se aito+pari LR atoa tankkeineen sekä jos himo tupakoija niin 5-10kpl Mega Duol Coileja+säädettävä eGo VV 900mAh passthru-akku 2kpl+Apteekista 1ml ruiskuja ja neulat niihin sekäpari tyhjää 10-30ml pulloa.Noin huntin paketti mutta kestää ja riittää pitemmäksikin aikaa. :smoke:Nesteissä kannattaa aloittelijan pysyä tupakan makuisissa WG nesteissä joihin sekoittaa PG minttua tai menttoolia noin 20% eikä vaihda koko ajan makuja menee kurkku muuten.Kannattaa varata aluksi myös onaa tupakkaa jotta höyryttelyyn siirtyminen ei tunnu pakolta.Ei ole sitten pakko poltella niitä ellei tule aivan pakottava tarve aamukahvin kera vaikka.
PS.Jos kurkku kuivaa niiin paras juoma muuten on siihen piimä ei vesi tai muu.
Kerron lisää kunhan pääsen itse jyvälle lisää asiasta.
MOI!!
Itse hommasin kuukausi sitten ensimmäiseksi höyrystimeksi suomalaisesta verkkokaupasta "kopio" EGO-T:n Ihan kohtalainen vekotin, mutta parin viikon satunaisen sauhuttelun jälkeen toinen atomisaattori lopetti toiminnan ja toinen akku pimahti viikko sitten. Tänään noudin Joyetechin EGO-T ja ensi savujen jälkeen ero on kuin yöllä ja päivällä. Minä ainakin suosittelen pistämään muutaman euron lisää jos on tilaamassa ensimmäistä höyrykettä halvalla ei saa hyvää...... Kokeneemmat kommentoikaa kun teillä on enemmän kokemusta kun meillä noviiseilla.
Mulle kävi juuri kuten imuri sanoi. Eikä ollut mitenkään k kovin piukkaan akkua ruuvattu. Napaa ylös ja taas latautuu.
Niinhän se taitaa olla monesti tyttö-ihmisillä, että kun sitä uutta sohvaa tai mekkoa valitaan joutuu malleja mietiskelemään niin mahdottoman paljon liikaa. Tunnustan, että itsekin vielä viipyilen valintojeni kanssa.
Mikäli nyt sattuisi olemaan tuota valuuttaa loputtomasti, voisi hankkia joka sorttia samantien - vaan pakko se on köyhän pähkäillä juuri tätä "mä mistä alkaisin sen kaiken". Nooh, onneksi ei ole kiire...
Kun se teiltä konkareilta tuntuu luonnistuvan, niin saapi valaista minuakin päätöstä edeltävien pähkäilyjeni tulvassa.
Semmoiset pääpiirteet alkaa olla vahvistumassa, etten kaipaa normi tupakan näköistä pikku härpäkettä - mutta en kyllä tässävaiheessa myöskään mitään hillitöntä jöötiä tai mielestäni "kumman näköisiä" viritelmiä.
Jotenkin tuntuisi tarpeelliselle testata sekä tankki että karto toimintatapaa ( jahka se pätäkkä ei vaikuttaisi, niin kyllä haluaisin kokeilla myös sekä manuaalisen että automaattisen sydeemin...)
Mut selvennys/kertaus/valaisu please:
hankkimalla esimerkiksi eGo-T osaset, millä osilla se muunnetaan käyttämään myös kartoja ???
Se r a u t a l a n k a vastaus kerran vielä, jookos?
Täällä tulee likaa infoa liian nopeesti, ei oikein mee jakeluun hetkessä nää...
Minni, kunhan ostan vain 510 kierteellä olevia kartoja niin sopivat eGo-t akkuun ja mukaan drip tip ni ei huulet pala.
Esimerkiksi
Kartot: http://www.ecigwizard.com/shop/fi/ka...-soft-cap.html
Drip tip: http://www.ecigwizard.com/shop/fi/dr...drip-tips.html
Hommasin itelleni muutama viikko sitten eGO-T vermeet Jantyn verkkokaupasta kun foorumeilla kehuivat toimitusta nopeaksi. Ja paketti tulikin heti seuraavana päivänä DHL Expressillä. Lisähintaa kyydille tuli tosin reilu kymppi. Ilmeisesti on sama laadukas härveli mitä Joyetech valmistaa... Loistava peli, ei voi muuta todeta :)
Kartoja tilailin sitten jälkikäteen kokeiltavaksi, mutta niitä en lähtisi aloittelijalle suosittelemaan. Vaati enemmän kaikenlaista häsläämistä täytellä niitä injektioneuloilla yms... Hieman paremmat höyryt lähtee, mutta mielestäni ei kuitenkaan olle vaivan arvoista. Tämäkin on tietty ihan makuasia :)
Kartot on tosi helppo täyttää sillä silikoonikorkilla. Litkut korkkiin ja karto sisälle maistumaan.
Ego-T koostuu kolmesta osasta:
1. akku
2. atomisaattori
3. tankki
Rules of engagement:
1. ruuvataan kootusta Ego-T stä atomisaattori-tankki yhdistelmä irti.
2. jäljelle jää Ego akku jossa on 510 kierteillä oleva liitin.
3. ruuvataan kiinni 510-kierteillä oleva karto. vaikkapa:
http://www.ecigwizard.com/shop/fi/ka...-soft-cap.html
http://www.ecigwizard.com/shop/fi/ka...artomizer.html
4. son siinä
5. suckiti suck :smoke:
Tarkennetaas edellistä vielä sen verta, että karto vaatii kaveriksi conen sekä ulkonäöllisesti että toiminnallisesti.
Kysymys 510-T:stä. Olen suht uusi höyryttelijä ja Ego-t ollut käytössä nyt kuukauden ja erittäin toimivaksi havainnut. Sain kuitenkin pari päivää sitten 510-T höyrystimen ja ongelma on sellainen, että porisee kuin puuro ja nesteet tulee suuhun. Olen yrittänyt kierteen kautta säätää ilmantuloa ja olen myös kokeillut VG/PG nesteiden sekoitusta, mutta porina vain jatkuu. Mikähän mahtaa mättää?
Onneksi ostin Ego-t:n ekaksi höyrystimeksi. Muuten olisi homma kyllä jäänyt tähän.
Tänä vuonna tuli 40 vuotta tupakointia täyteen ja nyt kokonainen kuukausi takana vain höyrystimellä ja ilman mitään ongelmia :o)).
Tarkoittatko atomisaattoria? T-mallissa on erilainen atomisaattori kuin alkuperäisessä 510:ssa. Tunnistat eron siitä, että T-mallisessa atomisaattorissa on "piikki" keskellä ja alkuperäisessä paksuhko lanka atomisaattorin pohjalla. Niden tankit ovat myös erilaisia: originaalissa on vanua ja uudemmassa tankki. Tankki ei toimi alkuperäisen atomiasaattorin kanssa, joten olisiko tästä kyse?
Mulla oli ensin 510-T (aito Joytech) joka on nyt varakäytössä ja tuo "porisee kuin puuro ja nesteet tulee suuhun"-yhtälö on tuttu minullekin. Jotenkin sinnikkäällä räpeltämisellä se alkoi toimia alkukankeuden jälkeen aika hyvin. Ihan kuin ois vaatinu jonkinnäköstä "sisäänajoa". EGo:n kanssa ei ole ollut ongelmia. Satunnaisessa käytössä myös 510 toimii kivasti, mutta pidemmillä vapotteluilla voi alkaa nikotella.
No et ollut ensimmäinen, jolle noin käy. Ei ne akut nyt yleensä niin huonoja ole, että ne hajoilisivat yhtäkkiä. Kun akun päähän sovittelee erilaisia höyryttimiä, niin niiden mitoitukset voivat hiukan heittää ja sitten joku painaa napaa liikaa ja seuraava ei enää toimikaan. Kun muistaa kiertaa höyrystintä vain sen verran, että tuntuu ottavan kiinni ja vain hieman lisää, niin hyvä on.