Infinitellä laadukkaita klooneja, vissii sama tobecolla joten taitaa olla sama kumman hommaat
Printable View
Infinitellä laadukkaita klooneja, vissii sama tobecolla joten taitaa olla sama kumman hommaat
Molemmat laadukkaita. Itsellä taitaa olla tobecon versio ja voin suositella :)
Aloin tässä miettiä onko MISTereiden lisäksi tankkiatoja, joissa on säädettävä nesteensyöttö (ei KF4-tyylinen vaan ihan oikeasti säädettävä)?
Vapor giantti on ollu InTastella tarjouksessa jo hyvän tovin, muutamaan otteeseen ollu jo ostoskorissakin.
Tuo Vapor Giant Mini V2 alkoi kiinnostaa, onko muilla kokemuksia laitteesta? Parin revikan perusteella vaikuttaisi oikein pätevältä ja sopivan ilmavalta minulle.
Katoikko Paran videon tosta atosta?
Olen hurahtanut drippailuun. Kertokaa mikä olis paras ato mitä rahalla saa? Laitteistoina on smok xpro m65 ja 26650 g-tube. Kaapista löytyy jo quasar ja smokin tridentti. Tohon tridenttiin en ole mistään löytäny hyvää setuppi reseptiä:(
En tiedä onko paras, mutta ainakin lähellä; Veritas
Näkyy olevan pelkkiä klooneja markkinoilla:(
Koklaa klooni eka, osta sit aito jos tykkäät kun on saldoilla.. Uk Ecigstorella on se "Notify me" ja sit vauhdilla tilausta sisään :)
Tekis mieli tilata uus laitos. Alkaa valikoimaa olemaan sen verta reilusti ettei tiedä minkä tilaisi..
Normi subtank, kaiffari lite, aqua v2 löytyy jo.
Imu pitäis saada säädettyä kohtuu napakaksi ja löysemmäksi kuin tuossa litessä.
Lemoa, delta 2 ja subtank miniä katellut, niin mikä olisi järkevin laitos järkevään hintaan tänä päivänä?
Toki saa olla muukin kuin joku noista..
Lemo vois olla aika hyvä päivitys laitteistoon, ainakin itse olen pitänyt vehkeestä. Delta II ja subutankki mini:ssä on toki valmisatopää vaihtoehtona jos ei aina jaksa setupoida.
Tuo lemo vois olla jees, mutta lasitankki ilman minkäänlaista suojaa vähän arvelluttaa.
Tulee kuitenkin pidettyä töissä haalarin reisitaskussa ja saattaa kopsahdella aina välillä johonkin.
Onkohan tuohon tulossa jotain häkkiä tms. ympärille?
Subtank minissä ilmeisesti vielä löysempi imu kuin normissa?
Generade ainakin sorvaillut metallitankkeja Lemoon joten sillä se kestävyysongelma ratkeis.
Onhan tuo lasikin aika paksu joten aika kova isku saa olla että rikki menee. Aina voi tietysti tilata noita kumisia rinkuloita suojaksi.
Lemo on kyllä aika hyvä tankki, hinta/laatusuhde loistava.
Täyttösysteemi ja se että tankkia ei tarvitsisi tyhjentää päästäkseen setuppiin käsiksi olisi hyvä lisä.