Tossa oli käytössä 50/50 PS P.S I Luv U joka oli tehty Inaweran pohjasta ja makuaineesta.
Printable View
Vähensitkö yleismittarin tuloksesta mittarin johtojen vastuksen. Se on monesti ohmin luokkaa.
Millainen yleismittari? Tai oikeastaan ihan sama, laitat mittarin piuhojen päät yhteen niin mitä näyttää?
Jos muuta kuin 0 niin sen vähennät sitten aton mittaustuloksesta.
Tuli sitte tilattua Penelope ja siinä ei vissiin tule noita lankoja mukana kuin yhteen yritykseen / viritykseen?
Tarvii siis hankkia piuhat valmiiksi väkerryshetkiä odottelemaan...
Sopiiko tuolta http://www.wires.co.uk/acatalog/E-CI...IZER_WIRE.html toi 10 Metres 0.2mm Soft Fine Silver Wire 99.99% lanka tohon Penelopen keskiosioksi?
Ja sitte toi 10 Metres 0.2mm Soft Fine Silver Wire 99.99% päätyihin?
Noihan on kaks samaa lankaa :D Keskelle 10mts 0.20MM KANTHAL A resistance wire. Ja reunoihin sit tota hopealankaa minkä mainitsit aikasemmin.
Edit. Mun penelope on turun postissa jo seurannan mukaan :D
Jep, kopioin saman langan tiedot vahingossa. Just noita Jalippon korjaamia lankoja tarkoitin, mutta väärään järjestykseen olisin niitä kietonut.
Kiitokset taas.
Oman Penelopen tilasin Ranskasta, eikä muuta varmistusta "toimituksesta" ole kuin rahojen siirtyminen. Eiköhän se sieltä ennen syksyä saavu.
Mä tilasin ranskasta kanssa ja mulle tuli parissa päivässä shipped ilmotus ja seurantakoodi. Maanantaina pääsee leikkimään tolla
No nyt sain hieman paremman setupin DID:iin väännettyä. Laitoin 4/3 kierrosta lankaa, eikä ole ensimmäistäkään hotspottia. Vastus vaan taita olla liian pieni nyt. Näyttääpi olevan 1,2. Provarilla ei pysty varmaankaan tuon takia höyryttämään, vaan lykkää virhettä. Josko se vastus tuosta hieman vielä kasvaisi käytön myötä. Olkoon nyt tollasena koekäytössä hetken aikaa. En kyllä tuohon höyryn määrään ole ainakaan heti tyytyväinen. Don nyt käytössä ja kickin säädöt täysillä.
Kick myöskin laskee niitä voltteja noin pienellä vastuksella, ota vege ja käytä suoraan akulla.
Laita yks lenkki enempi ja kokeile sitten, pitäs olla sen verran et alkaa toi Kick toimimaan sen kanssa myös.
Mä oon tota lineä käyttäny ainakin mieluummin ilman kickiä just jollain alle 1.5 vastuksella. Potkii ihan hyvin.
Jos porukka on tällä viikolla tilannut Penelopen gg-serie-francesta, niin ihan tiedoksi että perjantaina tuli omani ja siinä ei ollut mukana Imeon yhdistelmälankaa.
About puoli metriä NR ja R lankaa erikseen. NR lanka meni laatikon pohjalle heti, sillä oma 0.20/.999 hopealanka on todella paljon pehmempää ja näin ollen setupin teko on sillä helpompaa.
Oma räpellys ja mittari näyttää 4,nn mutta kun vähentää sen 1 niin 3.nn sekin on paljon???
DIY: http://www.e-savuke.com/forum/index....4087#msg104087 koko homma ilman johtoja tinaa jne...
Omassa mittarissa virhettä ei ole kuin .2 eli tarkasta eka.
^^Mulla tollanen 2. kuvan kaltainen hehku johtui ilmeisesti siitä, että meshi johti edelleen sähköä; reippaasti lisää tohotusta, veteen dippausta ja hieman nesteen polttoa, niin loppui. ;)
Edit. Tosiaan, noi ohmit vaikuttaa melko korkeelta; mulla on kiekka enemmän ja vastuksen arvo 1.4 ohmia (mitattu sekä VMaxilla, että yleismittarilla) ja langan pitäsi olla 0.2 A tai A1 Kanthalia..?
Laitoin kierroksen lisää ja nyt näyttää vastukseks 2.2. Ei maistu palaneelle, ei näy hotspotteja ja silti pöhisee ihan helvetin huonosti. Selkeesti huonommin kun edellisellä kertaa, jolloin lankaa oli yks kierros vähempi. On tää jumakauta sellasta salatiedettä ettei mitään järkee :D Pitää illalla taas tehdä uusi, nyt ei heti kerkee.
Ilmanvirtaus ehkä se ongelma, jos kaikki muu kunnossa?
Lisäksi oletko tarkistanut miten pöhisee ilman korkkia?