Googlen mukaan näistä löytyy passthrough eli pystyy.
Printable View
Googlen mukaan näistä löytyy passthrough eli pystyy.
Käyköhän tuo taittuva 510-liitin myös 30W malliin?
Onko tässä 20w vehkeessä minkälainen latausaika? Kannattaako ladata täyteen ensimmäisellä latauskerralla?
Siis tämähän ei ole se joka tulittaa + ja - nappien yht´aikaisella painamisella??
Se taisi olla joku muu pikkuboxi.
Se oli IPV Mini joka alkoi tulittaa itsekseen puhelimen latausmoodissa.
Alkaa löytymään syy miksi tulittaa 20W modi huonosti.
Ilmeisesti ei tunnista akun varausta, eikä osaa step-uppia käyttää (jos tässä sellainen piiri löytyy).
Yhden kolmasosan tulittaa hienosti, sitten akun varausindikaattori pysyy puoli päivää paikallaan ja antaa heikkoja höyryjä. Sitten ottaakin reippaan askeleen alaspäin varausmittarin mukaan ja alkaa taas tulittamaan kunnolla ihan akun viimeisiin hengenvetoihin asti.
Eiköhän se ole uusi tilattava...
Elektrosavulla näistä juteltiin ja vika% on ollut aika pieni, sanokohan et joku 10kpl on tullu takas.
30W-version oli joku mitannut ja kertoi että antaa ulos RMS:ssää ja stepdown toimii. Eli jotain parannuksia siihenkin puoleen tullut ilmeisesti. En siis tiedä kuka on mitannut eikä ole mitään linkkiä antaa eli kuulopuheita.
Ei oo kyl ite tullu vielä kokeiltua kun noita 20W mutta ehkä pitää se 30W myös hommata jossain vaiheessa.
iTikku 30w vai cloupor mini?
Pistin postia cigarette.eu:lle siitä, milloin alkavat toimittaa pre-tilattua 50W:sta. Tiistaina PITÄS laitteet saapua heille, ja jatkolähettävät tilausjärjestyksessä. Edellisen tiedon mukaan piti viimeistään olla eilen perjantaina laitteet heillä :sneaky:
E-cigarette.eu:n pre-order kamat on jokakerta lähteny tulee mulle suoraan Kiinasta. Ihmettelen jos näiden kans alkavat jatkolähetellä niitä.
Tiistain teille varmaa tulee dhl-seuranta ja melkein vannon et lähtömaa on Kiina. Pirun nopeasti ne sieltä tosin tulee. :)
Edit. Esimerkkinä kysyin maanantaina missä Delta viipyy.
Sanovat et vaihtoatopäitä ei oo vielä tullut heille. Torstain tuli seurantanumero,tuote Kiinassa,otettu kuljetukseen. :)
Mulla on molemmat, piti ostaa 20W:n tilalle 30W, kun keskinastan kanssa tuli ongelmia... Voin vahvistaa, että 30W toimii paremmin alempien volttien kanssa eli ei mene vain akun jännitteen mukaan alaraja. Samoin tuntuu erilaiselta tulitus eli pitää olla enemmän watteja kuin 20W versiossa samaan höyryyn, varmaan rms juttu... ?
Finnvapelta lähti tämä tilaukseen. Toivotaan että olisi normaalikäytössä kestävä kapine.
Huomaako muut ärsyttävää viivettä tykitusnapin kanssi, ei reagoi samantien.
Mikkihiirikyssäri ; Oottako ladannu puhelimen microusb laturilla?
Nyt mitä on tullut tätä käytettyä niin kokemuksia, napitha helisee, mutta ei haittaa mua, ihan hinta suhteeseen nähtynä soiva peli ja tähän asti oon ollu tyytyväinen, hyvät höyryt tulee. Vielkö sais jotku hyvät nesteet tankkii nii ois hyvä :)
Ite tykkään ja riittää mulle tämä vehje, muistaa vaan pitää akun virroissa niin ei mitään hätää.
Tänään tuli 30W versio. Hyvin toimii, ei ongelmia ilmaantunut.
Hissukseen olen nostellut tehoja ja ainakin toistaseks ei ole nautiluksen vastus palanut...saattaa sekin vielä tänä iltana onnistua...