Hei Eki, mitäs nyt tehdään?
Printable View
Hei Eki, mitäs nyt tehdään?
Eki meni leipoo nisua sulle
Hieno homma että pöllö palas [emoji106]
oonko muuten kertonut kun ihan vitun nuija huuhkaja yritti syödä mun newfoundlandin koiran?
No ei se mittää.
Olin vielä poijan koppelo, komea, riski ja vaatimaton jo silloin.
Meillä oli kotona n.75 kiloinen jättimäinen newfoundlandin koira.
Otin piskin ja lähdettiin lenkille. Käveltiin syvälle metsään joka vastikään oli halkaistu moottoritiellä.
elukkarampin läpi käveltyämme katsahdin taivaalle ja huomasin suuren linnun kaartavan yllämme.
Oli vaikea ymmärtää miksi lintu oli siellä, miksi se kiinnitti meihin huomionsa, miksi uskollisen koirani oli myös kiinnittänyt huomionsa kyseiseen luontokappaleeseen.
Olen kuullut, että kanahaukka saattaa pikkupiskin viedä, mutta tämä oli yli 70 kiloinen newfoundlandin koira.
Tästä kaikesta huolimatta paikalla ollut petolintu, joka myöhemmin huuhkajaksi paljastui oli päättännyt saaliikseen koirani saada aloitti urhean syöksynsä.
Katsoin tilannetta haudan vakavana, myös koirani oli vaaran havainnut.
Aika tuntui juoksevan kuin lasse virenin aloitteiden käsittely läpi hänen kansanedustajuus aikansa.
Viimein pöllö alkoi saavuttaa iskuetäisyyden, kohteen lähestyessä pystyin tuntemaan kuinka likinäköinen pöllö ymmärsi tehneensä suuren virheen, lentoalalta tuttu point of no return oli jo saavutettu.
Newfoundland koirani Arttu vei mennessään sen huuhkajan pers-sulat urhealla puolustus loikallaan.
Tämä tarina ei ole palturia.
Nyt jo kollit väsähti ?
On se miekkailu rankkaa
ja minä vannon sen suomalaisen talonpoikaisarmeijan nimessä, jonka ylipäällikkönä minulla on kunnia olla, etten pane miekkaani tuppeen, ennenkuin laillinen järjestys vallitsee maassa, ennenkuin kaikki linnoitukset ovat meidän käsissämme, ennenkuin viimeinen Leninin soturi ja huligaani on karkotettu niin hyvin Suomesta kuin Vienan Karjalastakin.
Sanokaas ny viisaammat, perkeleen komia hotelli, puitteet viimosen päälle...
Vittu vessapaperi tommosta voipaperia [emoji30] Pitäs näköjään olla omat embot matkassa :)
No näköjään. Tästä lähin alan loitsuta kaikki toiveet täällä niin ne toteutuu. Hmm. Mutta saatan kyllä sitten joutua sorahommiin vaikka vähän lupasin suodatella.
Jos sikäläisillä on vähän raffimmat pyllyt? Teillähän varmaan käytetään vastaavaa tuotetta vain nahkiaisten säilyttämiseen.
Sama vika mutta vain 8 h :( Pitää paikata päikkäreillä.
Plus ei jaksa riidanhaastoa. Säästäkää edes keski-ikäiset.
Hitsi, en tajunnut että musiikkiketju on Twistedin ja Heimon reviiriä. Teidän pitäis merkata reviirinne tarkemmin, ettei vieraat kollit ja nartut eksy sinne.