CD jäi mäkin sisään jumiin. En arvosta. Ois pitäny vääntää soittolistoja ihan urakalla. PIE TUNKKIS.
Printable View
CD jäi mäkin sisään jumiin. En arvosta. Ois pitäny vääntää soittolistoja ihan urakalla. PIE TUNKKIS.
Justiinsa ko on "hyvät" nesteet lopussa, postiluukkuun kolahtaa nesteitä. Kappas kappas ko kaikki nesteet mitä satuin testillä tilaamaan, olikin silkkoo paskkoo. Kaikenlisäksi itse suurena NV Pätkis nesteen ystävänä en tajua sitä, miten sekin alko yhtäkkiä maistumaan raikkaalta ja ravitsevalta lentopetroolilta. Eipä pistetty tänään ranttaliksi nesteiden kanssa... X-(
ei taas mistään suomalaisesta puljusta löydy kakssatasta katiskaa X-(
Vapeonissa on ja sieltä tulee kahessa päivässä:
Mesh SS 316 /200 (A4)
Watukka vapeonissa ois ollu kaksatasta juu ja puolitoistasta vaijeria eikä hokannu viime nestetilauksessa ottaa mukaan.. Kai sinne pitää toinenkin tilaus kohdistaa.
Joku voi sitten kertoa onko tossa vapeonin meshissä jotain vikaa vai kuvittelenko vaan, että tarjoilee ahkerammin hotspot-ongelmia. Joko se siis liittyy siihen, että on #200, tulee eri tehtaalta tai olen idiootti. Veikkaan viimeistä.
Ärsyttää kun ei mistään Suomikaupasta löydy sopivaa drip tippiä. PRKL
Joku simsalabim ihme. Rsst lanka hehkuu plussapostin ympärillä. Pitäis varmaa hankkia uus :facepalm:
Ei voi ymmärtää... Eilen vaihdoin ihan uuden LR-bogen ja tänään näyttää 1.1, eli ei toimi vttu. No otin koko tankkimeiningin irti vehkeestä nii eiköhän se tippunu kahvikuppiin.
Kissaa kaipaillaan vieläkin kotiin, tyttö on hirvees flunssas, en oo keksiny minkä vehkeen seuraavaks hankin minin tilalle, autoon meni taas pieni omaisuus korjaamolla ja kättä jomottaa.
Mä en ala.
Ego-akku ja 1.5 ohmin Evod Finnvapelta, toimii yllättävän hyvin.
Lambo6 en kehtoo myyä, tulee lisää ranttia.:D
En mä mitää pikkutikkuja enää... Muutama egon akku olis vielä jemmassa, mut ei houkuta sitte yhtää. Se on joko Vamo tai Sid. Ku osais päättää...
Ja vituttaa tää jatkuva mehiläisessä ramppaaminen 70km suuntaasa kerran viikossa.
Voi vamo... Itselläni meni parisen kuukautta sitten mini lava (2.1t) kierteet paskaksi niin ostin hätäisesti vamo v2:sen. En tiedä oliko käyttäjässä vikaa, mutta se pulssi mitä se antoi oli sen verran erilainen edelliseen verrattuna etten tykännyt. Näinollen myin sen äkkiä eteenpäin ja ostin suosista (v2) provarin :D Vamon pitäis kuulemma antaa tasaisempaa pulssia mut en sitten tiedä.
Kyllähän mua myös ketutti se ylimääräisen virrananto sammuttaeski ku olin tottunu just in case käyttään sitä jos unohdanki sen päälle esim. taskuun tms. Eipä se tuhoa kerkee aiheuttaa ellei oo ato kuivana... Eipä siinä. Olihan tuon provarinki valikkosäätö aluksi myös oma hupinsa.. :D
Täällä kans kaveri käytti vamoa ja myin lava lambon sille niin kehu että ei vamolla ole vertailussa sijaa.
Vissiin paljo paremmat höyryt tulee lambolla.
^tasainen vrt. pulssi... Ainahan se tasainen on paree. (imho)
Askartelin ja paskartelin Protankin atopään meshille. Fiduix Män vieraili eli mikä höyryntuotto ja ainoastaan kusee alleen kun sille tarjoaa virtasta.
Postia ei nyt jostain syystä ole tullut pariin päivään ollenkaan, ei edes mainoslehtiä vaikka niitä on yleensä riesaksi asti, missäköhän vika..
Harmittaa sen takia, että vapemailia olisi pitänyt tulla tänään :(
Lambo antaa tasavirtaa. (:
Edit. Kun eikös tässä Lambosta puhuttu? ^^
ja eikös 2.1 tykkää tulittaa kovempaa kuin mitä näyttö ilmoittaa? Näin ainakin mun mini-Lava tekee. Silloinhan se tuntuu helposti että antaa "paremmat" höyryt kuin joku tarkemmin näyttävä modi, vaikka kyse on vain toimintavirheestä.
Hivenen ärsyttää kun ensin yv:llä kaupataan putkee ja sit ei kuitenkaan viitsitä vastata viesteihin vaikka foorumilla on käynyX-(
http://www.sherv.net/cm/emoticons/fi.../head-bash.gif
Tuosta hieman tolkkua touhuun, kyllä se siitä :laugh:
Purkanu kaikki pumppu pullot huushollista, eikä ainuttakaan jousta? Koskas ne on keksinyt tuon muovi härpäkkeen jousen tilalle? Viimeksi kun jousta kaipasin, löytyi pumppu pullosta Naturaliin just sopiva smooth jousi.
Huoh! Pitää käydä motonetistä hakemassa tuo 100kpl jousi lajitelma mistä tarvii yhden! Ja loput 99kpl pomppii sillä aikaa karkuun ja piiloon mistä niitä ei löydä kun imurilla!
Meni sitten sähköt koko kylästä, just olin tekemässä setuppia misteriin. Pientä lisä haastetta tehdä läppärin valossa :eek: