Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)
Lataa turhaa ja huonoa videota juutuubiin huonolla yhteydellä, pätkäsee viiden prosentin kohdalla ja alotetaan uudestaan. Jos tuo joskus selviää nettiin asti, saatte nauttia siitä, perkele..
Lupaan olla kattomatta jos ei kiinnostava oo
piste unohtu
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Leggins
Lupaan olla kattomatta jos ei kiinnostava oo
piste unohtu
"Arvostelussa" Inaweran Tobacco, ja ARVOSTELUSSA Elisa ja yleinen mielentila. Älä kato, alkaa vaan vituttaa. (Toisaalta, voit nauraa mun narisevalle äänelle, viiksille ja maneereille.)
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Leggins
Monikohan jättää leikin keskeen vain sen takia ettei metsässä saa enää edes sauhutella :D
Lomilla saadaan jos saadaan, palveluksessa voidaan. :smoke:
Re: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)
Ärsyttää et tästä foorumista on tullut suomi24 ja vauva keskustelupalsta!
mistä haluisit keskustella?
Vs: Re: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
MPKO
Ärsyttää et tästä foorumista on tullut suomi24 ja vauva keskustelupalsta!
Kaikista foorumeista tulee ennenpitkää edellä mainittuja :D
Ei niinkään ärsytä vaan enemmänkin Vituttaa tämä tilanne että kun ihminen yrittää tilata nesteitä......niin eikös ne oo KAIKKI haluamani brändit ja koot loppunut ( ezigwizard out of stock ) !!
- Ei sitten raha ilmeisesti kelpaa :(
Järki alkaa mennä noihin reo grandeihin. Jännitehävikki on niin järkyttävä, että heikompia hirvittää. Olisivat kehitelleet fiksumman napin tuohonki laatikkoon. :( Kohta saa heittää vesilintua noilla ja vaihdettava takasin Bacchukseen. Pikkasen kanttinen se on ja vähän isokin, mutta toimii just niinkun pitääkin.
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Nsd
Järki alkaa mennä noihin reo grandeihin. Jännitehävikki on niin järkyttävä, että heikompia hirvittää. Olisivat kehitelleet fiksumman napin tuohonki laatikkoon. :( Kohta saa heittää vesilintua noilla ja vaihdettava takasin Bacchukseen. Pikkasen kanttinen se on ja vähän isokin, mutta toimii just niinkun pitääkin.
Ongelma on varmaan siinä jousen kiinnytyskohdassa. Poista siitä anodisoinnit jollain emäksellä ja voilá. Nappihan on täysin mekaaninen metalliläpyskä, tuskin se hävikki siitä johtuu.
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Höyrymummo
Ei niinkään ärsytä vaan enemmänkin Vituttaa tämä tilanne että kun ihminen yrittää tilata nesteitä......niin eikös ne oo KAIKKI haluamani brändit ja koot loppunut ( ezigwizard out of stock ) !!
- Ei sitten raha ilmeisesti kelpaa :(
peleonilta tilaus vetään. joyetechin pg/vg nesteet on ainaki suurimmaksi osaksi ihan ok
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
vanttila
Ongelma on varmaan siinä jousen kiinnytyskohdassa. Poista siitä anodisoinnit jollain emäksellä ja voilá. Nappihan on täysin mekaaninen metalliläpyskä, tuskin se hävikki siitä johtuu.
Vetäsin jo eilen dremelillä puhtaaks koko jousen aluksen. Hioin just tuota metalliläpyskän kontaktia niin toimii edes siedettävästi. Tosin hävikin huomaa kyllä todella selvästi vieläkin. Jotain siinä läpyskässä oli kun normaalia suurempaa kipinöintiä näkyi kun painettaessa otti kontaktin. Kansi auki kun liikuttelee tuota akkua niin tietyissä asennoissa toimii ihan kunnolla. Vastaavasti taas jos sitten koittaa tuota läpyskää liikutella niin ei paljon eroa huomaa. Bacchukseen ei haluais turvautua kun joutuu chaliceja käyttää tuolla adapterilla.
Pitää uus kannettava laittaa, ei tämä jaksa ennää soittaa ees perkele noita "mikä soi höyrytellessä" takkuamatta, miettimättä ja särisemättä. - rahhaa menee TAAS.
Pittää toivoa että löytäs jonku toimivan kiinan tabletin halvalla eikä tarttis tänne heti siitä
kirjotella...
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Hellraiser
Vain iskukuumennettu uht-maito tulee Saksasta.
On kyllä yllättävän halpaa se, toisaalta maistuu ihan vedeltä verrattuna valion HYLA:aan. IMO hyvän makuista :esmoke:
Tulipa ragettua sen verran että kun ei suostunu akku latautumaan ja heitin lattialle täysillä akun latureineen että prkl ja nyt sitten toimii :D
Edelleen paska olo... :(
Mikään muu kuin menthol neste ei maistu miltään ja sekin perhana loppuu ihan kohta! Viimeiset Halon Menthol Icet Orionin tankissa. Luulin, että sitä vielää olisi jemmassa, mutta eipä ollut. :(
Löin sitten hätäpäissäni Ikaruksen tankkiin Atmos Labin mansikkaa, mutta ei oikein saa mausta kiinni. Kyllä se mansikalle hieman maistuu, mutta kun ei maku- ja hajuaisti pelaa, niin ei tuostakaan osaa mitään sanoa. :(
Ikaruksestakin pitäis jossain vaiheessa jaksaa kirjotella arvostelua. Kirjottelun kyllä sais tehtyä, mutta kuvia ei jaksais ottaa. Ketuttaa tämä samattomuus! :(
Emäntäkin joutu lähtemään yövalvojaksi vanhimman likan kuoroleirille. :(
Witti! Nyt lähen vetelemään viimeset mentholit, että saa edes tuon nokan taas auki... :(
Ei se auta lenzussa ko kärsiä vain. Höyryt ei maistu ja jollekki saattas tulla mieleen että kyllä
se rööki menis... Miljoona kemikaalia pistää kurkun turraksi jne.
Mutta sanon että kannattaa kärsiä vain, kyllä se helpottaa.
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
PalleX2
Ei se auta lenzussa ko kärsiä vain. Höyryt ei maistu ja jollekki saattas tulla mieleen että kyllä
se rööki menis... Miljoona kemikaalia pistää kurkun turraksi jne.
Mutta sanon että kannattaa kärsiä vain, kyllä se helpottaa.
Ite lenskan kourissa olevana otin perkele sen analogisen kouraan kun ei höyryä pystynyt vetään henkeen ettei rykiny keuhkoja pihalle. PERKELE OLEN SELKÄRANGATON !
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Dolbsii
Ite lenskan kourissa olevana otin perkele sen analogisen kouraan kun ei höyryä pystynyt vetään henkeen ettei rykiny keuhkoja pihalle. PERKELE OLEN SELKÄRANGATON !
Ei siinä mitään ko uutta yritystä vain! Siitä se selkäranka löytyy pikkuhiljaa, ja vahvistuu sitä mukaa kuinka paljo vitutusta pystyy kantamaan. Pikkuhiljaa voi yllättyä itekki...
Kolme viestiä kadonnut bittiavaruuteen, kiitos foorumin kakomisen ja puhelimen kyvyttömyyden tekstin kopioimiseen. Katookohan tääki?!