Ei muuta ku teretulemast 👍
Ite muistaisin että sukulaismies muurari aikoinaan asu joko siinä lyttylässä taikka sitten kanssa toukarissa, aikaa siittä on jo jonnin verran niin en tarkkaan muista 😕
Printable View
Piru kun pitikin mennä lyc4n linkkaamat sivut avaamaan. Meillä muuten grillataan tänään vaikka piti jotain ihan muuta tehdä :drool:
No sitten siinä on vielä tekemisen makua ja selkä kovilla.
Riippuu henkilöstä onko mielenkiintoista vai ei. Itsekkin 9kk olin teurastamolla töissä, tosin liukuhihnalla isolla A:lla sisäelin puolella. Joten kyllä mua ainakin moinen veitsen heiluttelu kiinnostaa aina.
Totta...onko siis silloin saanu kunnolla, kun ei pysty kahteen päivään kävelee kunnolla[emoji51] sekö se on mittarina? No anyway..kävin tänään kirjoittamassa työsopimukset ja vkon päästä tiistaina alkaa uudet duunit [emoji4]
ekkös sää puhunu että muutat nokialle? meinaan sinne saan kyllä junailtua sellasen "hyväveli" toimituksen ku käy sukulaisia molokilla töissä :D muuten voin kyllä joku viikonloppu ihan huvin ja urheilun vuoksi ajella kattelemas näästownia ja toimittaa kotiovelle sillon kun siellä olat käymässä ja jos tilanne antaa myöden :D
no perskules :D käyt siinä pirkanmaan verkkokaupassa tai biltemassa hakemassa tai sitten alotat infinity projektin mikä on itelläki kesken nimeltään kesäkeittiö terassilla yms herkuilla, en oo vielä saanu aikaseksi hakee kaivinkonetta millä itte kaivais tai pyydettyä naapurista isompaa konetta lainaan, niilläki se on vaan aina jossain mettässä laikuttamassa :unsure:
Iltaa kaikille. Mä oon nyt nìn laiskalla päällä enkä jaksa lukea mistä on puhuttu joten saisko tiivistettynä tärkeimmät asiat? Jos sitä lisää olutta kurkusta kaatais
Hei älkää olko näin hiljasia
No voi perseensuti. Pitäis raapasta jostain yhteisomistuksessa olevan mökki- ja metsätontin arvo perunkirjaan. Mää mitään näistä ymmärrä.
Sitä just tässä yritettiin välttää, kun pitäis järkätä kyyditys sinne maalle. Ja metsä pitää arvioittaa muuten. Ja neuvotella sukulaisten kanssa. Aargh. Tämä kyseinen sukukompleksi on se jonka selvittelyä olen pelännyt viimeiset 20 vuotta, kun ukista aika jätti.
Noh, kyllä se tämäkin suttaantuu jotenkin. Hienoisia epätoivon hetkiä välillä vaan.
Varaudu vaan sitten siihen että kaikesta tulee riita sukulaisten kanssa kun omaisuuden jaosta on kyse.
Metsähallitus kävi meidän äijän metsän katsomassa
Kallis päivä muutaman keijon maksoi mutta Todella kattavan arvioinnin / hoitosuunnitelman antoi
Kirja oli paksumpi kuin raamattu [emoji4]
Jaksamista tämä on vasta alkua :(
Jep tämä on nii parasta [emoji106]
Itsellä lähensi välejä mutta hajoitti yhden kanssa välit kokonaan (yritti kusettaa kaikissa tapauksissa)
Juu, kyllä sukulaisten kanssa voi olla hauskaa. Onneksi lähipiirissä tuskin tapellaan, rahasta. Muuten kyllä :) Siskon kanssa tärkeintä taitaa olla selvittää paperit ja turvata äidille järkevä hoito.
E. Mutta kuten tiedätte, joka hiivatin "omistus" pitää selvittää, ja siinäpä sitä onkin aluksi, kun on suvussa kulkeneita plänttejä.
Yköseltä mielenkiintoinen dokumentti, huumesuomen historia [emoji106]