Suvisaaristonmunaa markkinoilla. Kojun pitäjä oli Suvi ja hänen miehensä Risto. Fingerporia
Printable View
Suvisaaristonmunaa markkinoilla. Kojun pitäjä oli Suvi ja hänen miehensä Risto. Fingerporia
Kyselin monta sivua aiemmin, mutta kysyn taas.Onko kellään kokemusta juhannuksen vietosta baarissa, onko porukkaa liikkeellä silloin yhtään?
Ikinä en oo jussina ollut baarissa eli nyt olis eka kerta.Luulen, että on mentävä...kyllähän sitä kotiin pääsee jos ei tyksi[emoji4] joskus pitää kokeilla jotain erilaista[emoji3]
Hih. Mirulla selkeästi polttelee nyt kun sai vanhimmat täysi-ikäisiksi... Uutta satsia ? Vielä ehtisi. :thinking:
Luullakseni itse teen sissi iskun lähistön karavaanarialueen ravintolaan. Siellä saattaa olla juhannusriitojen tahi muun syyn vuoksi varomaton/innokas joka on valmis kokeilemaan jotain ventovierasta.
En kyllä ikinä saanut tupakasta samoja kiksejä kuin höyryttelystä. Tupakassa on niin surkea höyryntuottokin, sen eltaantuneen paskanmaun lisäksi. :rolleyes:
Tänä juhannuksena niin paska sää tulossa että baarit tulee olemaan kun nuijalla täyteen lyötyjä. Sinne vaan! :thumbup:
Kyllä mä vaan lähden, koska toinen vaihtoehto on kökkiä yksin kotona kun yhdet bileetkin peruuntui[emoji45] ja kotona olen kökkinyt ihan tarpeeksi[emoji51]
Siitä se idea sit lähtiki [emoji14]
Jaa ja mikäs idea?