Moneskohan kerta tämä nyt oikein on? :o
Mitenkään haluamatta puolustaa varkaita, venemiehen kyllä kannattaisi hoitaa murtosuojauksia vähän parempaan kuosiin.
Jasso sun tiivarisi saapui, kiitoksia :) Mitenkä paljon tuossa on tiivistettä?
Printable View
Moneskohan kerta tämä nyt oikein on? :o
Mitenkään haluamatta puolustaa varkaita, venemiehen kyllä kannattaisi hoitaa murtosuojauksia vähän parempaan kuosiin.
Jasso sun tiivarisi saapui, kiitoksia :) Mitenkä paljon tuossa on tiivistettä?
Mulle ei tullu jasson tiivari :( Oli vain Vapetalon kuori laatikossa :(
Irkistä bongattu:
12:01:10 < IcedForce> "Arizonaan alekoodia?" "Sorkkarauta" :D
On vissiin tosi hyviä ne elitistipullot vai vietiinkö tällä kertaa jotain muuta? :D
Mä näin kanssa pimeitä unia toissa yönä. Yritin pelastaa tyttöä jolle oli piirretty vartaloon sinisellä tussilla katkoviivamaisesti ruhonosat niin kuin lihatiskeillä olevissa tauluissa possusta tai naudasta. Sitten se nostettiin valkoiselle pahviristille ja olin ristin selkäpuolella ihan kauhuissani että ei kai pienet japanilaiset ammu sitä jousipyssyillä kuoliaaksi, mutta sitten pahvin läpi ilmestyi tytön vatsan koko alueelta nuolenpäitä läpi pahvista. Seuraavaksi lantion kohdalta ja itkin siinä unessa kun tiesin että ei se voinut selvitä vaikkei verta näkynyt. Seuraavaks olin mun vanhassa asunnossa jonka sisäänkäynti olikin jonkun ison vanhan pelottavan talon vintillä, ja siellä oli myös vanha karmiva junanveturi. Makasin lattialla ja olin hiljaa tukehtumassa porkkanaraasteeseen. :blink:
Mullekkin tuli Eki mieleen tuosta, mun sieluni silmin Ekin olemus on jotenkin tuollaisella hyvällä tavalla pöllömäinen. :laugh:
Ei ole ainakaan tämän puutarhurin, ihanaa kun täällä on paljon pupuja! Pari päivää sitten koitin ystävystyä rusakon kanssa takapihalla ja Pörri ihmetteli ikkunan takaa että miten kesy se oli mulle vaikka kujersin sille jänekselle kuin heikkopäinen. :D
Voi sen järjestää myös siten, että hankkii oman kamera+hälytin kombon, missä on gsm-yhteys. Heti kun tulee hälytys ja kuvissa näkyy tunkeutujat niin soitto poliisille. Toiseksi kannattaisi harkita kaltereita ikkunaan.
Tuosta valmis paketti, minkä valitsin venemiehelle:
Liite 22020
Lisäsin myös savuilmaisimen varmuudeksi :)
Eipä ole kovin kauaa kun täällä yhdestä paikasta vietiin kone jne. vetämällä röyhkeästi autolla vaan kalterit ikkunasta! Ihan järkyttävän törkeitä osaa olla nykyään nuo murtovarkaat. Käyhän ne ihmisten kotonakin päivällä ja jopa niin että kotona on väkeä! :blink:
EI VOI olla totta :lol: Sinulla tosiaan on tuo jänisidentiteetti aika syvällä sielussa?
Minusta kanssa pihajänikset on yksinomaan hauskoja, mutta kaikki pihakasvattajat aina kiroilevat niiden kanssa. Mutta sinä tuittu epäilemättä toimit jäniskuiskaajana ja suostuttelet ne olemaan syömättä sinun istutuksiasi :lol:
Edit. Kerran mies viskoi pihajänikselle porkkanoita, vaikka epäilin, että ei jänö oikeasti ymmärrä niiden päälle. Syömättähän ne jäi, kun oli makoisat voikukat vieressä. Saivat kuitenkin naapurit taas yhden syyn katsoa kummallisesti.
Epäilen että on tuotu takaisin toimimattomia klooneja , rosmot saaneet tarpeekseen toimimattomista arizonan roiskeista:)
Rautatieasemalla oli uutta konseptia testaamassa joku doku. Istu siinä tuolilla keskellä asemaa ja käsissä iso plakaatti jossa luki about näin "tarviin rahaa viinaan, lupaan etten osta leipää."
Vielä paras on kyl se" kotimainen vaihtoehto " romanikerjäläisten vieressä [emoji2]
Zkys lähti verisure kelkkaan ?