Amatsoonista ja eBaystähän noita löytyy ihan riesaksi asti :)
Printable View
Pitkästä aikaa taas foorumilla, mr. Kuiponen. :thumbup:
Oli jo teikäläistä ikävä, ja väärinkäsitysten välttämiseksi, ihan vaan silleen latinomaisella "you know" tavalla... :blushing:
Arvaan, että on ollut "ikävä", kun lähetit sovitusti säiliöautollisen, mutta maksua ei kuulunut.:blushing: Täällä oli kuitenkin muutama pieni ongelma: heinäsirkat, maanjäristys, tulva - ja lopuksi Jamo joi koko lastin. Mutta nou hätä, kaikki hoituu kyllä. PS. Älä ihmettele, jos en ehdi vastata puheluihin: olen mukana toimitsijana juniorin voimisteluseurassa. Yritä ensi vuonna uudestaan:thumbup:
Hy-vää
Huo-men-ta
Ja
Hy-vää
Yö-tä [emoji106] [emoji8]
Näin hirveetä unta viime yönä jossa vetelin röökiä ja aloin taas polttamaan, kamalat tupakan himot ollu tän viikon siis ihan ahdisti aamulla kun heräsin :( no vähän on tullut syöpöteltyäkin, että tästäkö se lihominen alkaa? Hankala vko ollut kaiken kaikkiaan.
Minä näin unta etten millään saanut unta, nyt väsyttää niin perhanasti:yawn:
Knakkerton :thumbup: loistavaa settiä, sillä kaverilla leikkaa:thinking:
Hirmu megalainaus kun pitää kommentoida kaikkea kerralla :rolleyes:
Mäkin kävin kerran tykyilemässä tuommoisessa. Jotain karvakorvia meilläkin oli ja käsiaseita. Miehet oli aivan täpinöissään - aseita! viinaa! mönkijä! Ei se lopulta hassumpaa ollut kerran kokeiltavaksi, mutta se Magnum potkaisi aika kovaa. En kyllä muista, oliko se 44 vai 357; voi olla että se äijä ei luovuttanut sitä nelinelosta naisille. Kumma kyllä ammuin loistavasti. Tai sitten joku muu ampui jatkuvasti minun tauluun.
Yleensähän se on tällaista. Eihän ilmaista lounasta olekaan. Ja tähän käy työelämän ikiklassikko:
https://www.youtube.com/watch?v=phatykg0LcE
Mä arvasin, että tämä on tulollaan! Mielenkiintoista tässä tekee se, että jänikset tuntuu olevan kotipuutarhureiden pahimpia vihollisia. :thinking:
Onneksi olkoon! Oman laskurini vois vaikka nollata.Pitäisikö tonnin jälkeen perustaa uusi nikki ja aloittaa puhtaalta pöydältä?
PS Pitää vielä lisätä toinenkin työelämän klassikko. Mulla on enemmänkin tällaista mutta peitellysti
https://www.youtube.com/watch?v=y2-vUb0x29k
No siinä piirretty jota jonnet ei muista. Kyllä nykyään kukkahatut huutaisivat kun lapset katsoisivat tämmöistä
http://4.bp.blogspot.com/-UIXaNhBKOx...atterton_1.png
Kaupasta haettu valmiiksi huomista varten kori kolmosta ja grilliin muutama paketti läskiä. Tänään pitäis illalla tekasta setuppeja pariin atoon ja ladata/pakata muutama akku mukaan ja lientä reilusti.
Se on nimittäin vuosittainen kesäkauden avajaisjuhla kaveriporukalla; paljua, keppanaa ja grillaamista keskellä ei mitään. Saa mekastaa aamuun asti rauhassa ja kuolla sitten sunnuntaina :punk::cheers:
Arizonalle on vissiin taas murtauduttu yöllä. Eihän se nyt oo mikään kiva homma, mutta on tämä jo aika :lol:
Ei saatana :lol: Poliisina kyllä tutkisin jo vähän enemmän että johtavatko jäljet sylttytehtaalle...
Ai kolmannen kerran vai murtauduttu :laugh: Joku kekannu hyvän tulonlähteen :lol:
Ei se vartiointi laitteineen maksa juuri yhtään mitään tänä päivänä. Kannattais kyllä laittaa jos noita ongelmia on.
Eikö vakuutusmaksuistakin saa alennusta kun on kunnon vartiointi?
Tosin en kyllä yhtään ihmettelisi vaikka venemiehellä ei olisi vakuutuksia ollenkaan.