Sama juttu täällä! Eikä kukaan kuulemma uskalla antaa mulle asettakaan käyttöön. Edes valvotuissa olosuhteissa :(
Printable View
Postista kun kerran on puhe, niin tietääkö kukaan miten käy kun kotiinkuljetuspakettia ei koskaan toimitettu? Seurannassa lukee että yritetty toimittaa mutta ei taatusti käynyt ketään kun koko ajan on oltu kotona. Onko se sitten huomenna noudettavissa omasta postista?
Juu. Seurannassa lukee näin
http://5.44.lt/i/20150423173138878.png
Muistathan intistä miten kantahenkilökunta puhui hiljaa ja hellästi kun oltiin rynkkyammuntoihin menossa. "Mentäiskö pojat ilman tahtia tonnepäin", jne.
Kun kovat oli saatu kaikilta pois, niin taas juostiin.
Ei meidänkään porukkaa uskalla ampumaradalle päästää. :D
Kohta lukee että postissa noudettavissa.
Pahimmillaan pikapaketti joka olisi mahtunut luukusta, ei oltu sinne laitettu. Itse tietysti töissä. Jamali ei aina ehdi palauttaa vuoron loppuessa paketteja konttorille vaan ne jää autoon, ja vasta seur. arkipäivänä konttorissa.
On kyllä törkeetä kun aamulla tuli tosiaan se tekstiviesti jossa kysyttiin että mihin aikaan haluatte toimituksen. Kannatti maksaa kotiinkuljetuksesta X-(
Mulla on varmaan naksahtanut päässä lopullisesti kun katselin tänään kaupassa pelargonioita jos ostaisi kukka-amppelin ja sitten jonkun kukan sellaiseen ulkoseinätelineeseen, ja jopa hetken näin sieluni silmin hirvittävän mielikuvan itsestäni kuopsuttamassa kukkapenkkiä... :eek:
http://i.imgur.com/796ygrP.png
^ tuittu
No joo, mutta ajattelin että kukkapenkinkaivuuhimo iskisi ehkä 10 vuoden päästä eikä vielä... :laugh: Mutta jos haluaa kauniin pihan niin pakko siellä on kukkia olla... :thinking: Jos varovasti aloittelisin joillain ruukussa olevilla ulkokukilla, pelargoniat on kai anteeksiantavaisia ja helppohoitoisia kukkia. Mulla on ollut ennen vain kaktuksia ja bonsaipuu, jopa kaktukset kuoli vuodessa mun käsissä... :whistle: Tosin kaktukset taisi kuolla miniruukkujen ja liian kastelun takia.
Mulla on välillä ikävä pihan laittoa, se oli niin rentouttavaa hommaa ja joka kesä ex kiros ku olin TAAS ostanut kukkia auton täydeltä ja kurvasin pihaan ja joo..puutarha kaupoissa mä sekosin kirjaimellisesti, mutta hyvällä tavalla :D
Mulla pisimpään elänyt viherkasvi oli sipuli, joka alkoi elää omaa elämäänsä. Niinpä annoin olla tarkkaillen tilannetta. Kyllä se siinä muuten aika monta kuukautta selvisi ja versosi vihreätä ilman mitään huolenpitoa. Kauemmin kuin kaktus ja "bonsaipuu", joista yritin huolehtia.
Hitto nyt on pakko vähän manata..joku naapuri on hommannut koiran n.2 vkoa sitte, se alottaa aina haukkumaan 17-18 välillä ja vieläkin jatkuu :( mietin meenkö kuuntelee kenen kämpillä ja jättäisi lapun..varmaan jotain eroahdistusta koiruudella, pitääkö mun laittaa kommandopipo päähän ja fikkari mukaan :D