Ilmottele jos ei huomenna ilmesty, pistän viikonloppuna uusiks ;(
Printable View
Postilta isot yt-neuvottelut: 380 työpaikkaa uhattuna | Taloussanomat
:lol::lol::lol::lol:
"Alustava suunnitelma on, että merkittävä osa Postin omien myymälöiden toiminnasta siirtyy kumppaniyritysten hoidettavaksi."
Eli tää tulee menemään siihen, että tulevaisuudessa ei oo postilla omia toimipisteitä, pelkästään pakettiautomaatteja + valintataloista/siwoista saa paketteja.
Eiköhän nuo postin YT:t liity vain toimipaikkojen karsimiseen, toivotaan että postinjakelu säilyy yhtä "hyvänä".
Olis hauska tietää missä ne laajat aukioloajat on. Oulussa ainakin postit on auki 9-18 arkisin. Ei siis auki edes lauantaina. Todella laajat aukioloajat.
Mitä sinä höpötät, Oulun keskustan posti on tasan tarkkaan auki 20.00 asti ja lauantaisin 10-14.
Lähes kaikki? Tai siis varsinaisia postin toimipisteitä ei mutta niitä kaupan/kioskin yhteydessä olevia. Nehän nyt on melkein aina auki.
-> R-kioskilta käyn minä nykyään pakettini. Eihän siinä mitään, mutta kun se pakettiasiointi ei ole kioskimyyjän vahvinta alaa ja tilatkin on pienet, se toiminta on sellaista säätämistä.
Postin nk. strategia kyllä jaksaa ihmetyttää. Ilmeisesti ne kuvittelevat, että kaiken voi hoitaa ilman työntekijöitä verkossa. Kiusallisesti ne paketit ja kirjeet ovat varsin konkreettisia kapistuksia.
Liite 22010
Mullon perjantai tänään :)
No kyllä nuo kauppojen yhteydessä olevat on tietenkin auki niiden kauppojen aukioloaikojen mukaan. Tässäpä kaikki Oulussa olevat postit, mitkä ei ole jonkun muuna paikan yhteydessä.
Yrityspiste, Oulun postikeskus
Takalaanilantie 2
90600 OULU
ma-pe 7.00 - 19.00
Posti, Oulu
Kauppalinnankuja 1-3
90570 OULU
ma-pe 9.00 - 19.00
Posti, Tuira
Merikoskenkatu 2
90500 OULU
ma-pe 9.00 - 19.00
Posti, Keskusta
Hallituskatu 36
90100 OULU
ma-pe 8.00 - 20.00, la 10.00 - 14.00
Yksi noista on siis auki lauantaina. Todella erittäin laajat aukioloajat siis mun mielestä. Mun mielestä vaikka jollain huoltoasemalla on laajat aukioloajat jos se on auki joka päivä 06.00-00.00
Eipähän noita postin omia toimipisteitä ole ollut tuppukylissä enää vuosiin, asiamiesposteina taitaa hoitua suurin osa. Eli sinänsä ei kai tämä jatkumo isompiin kaupunkeihin mikään yllätys taida olla.
Itse ainakin ihan tyytyväinen siihen, että paikallisessa kyläkaupassa on samassa "posti". Aukiolot kaupan mukaan ja palvelukin ihan asiallista sekä osaavaa. Eipä ole vielä tullut sellaista tilannetta eteen, että olisi pitänyt lähteä kaupunkiin "oikeaan" postiin, hyvin pärjännyt nykyiselläkin.
Tänään ei sitten onnistunut yksinkertaiset coilitkaan, vaikka niitä on vuosien varrella tehty jokunen. Siitä tietää, että on kasvanut höyryttelijänä, että kasaa kamppeet rauhallisena ja tyynenä kasaan ja jatkaa joku toinen päivä. Aikoinaan mesh opetti tavoille, eikä se hermostumalla auta.
Huomenna olis tyky-päivä töissä. Tai eipä paljon töissä olla vaan lähdetään koko revohka ampumaradalle. Aseina kuulemma talvisodan kalustoa, emmaa, maximia, Suomi kp ja pystykorvat. Hell yeah! :worship:
Ottakaapas videolle toi keikka.
Ihmetyttää toi postista ainainen itkeminen, jos 99% ajasta tulee jostain hevonvitusta vuorokaudessa paketti/kirje niin on se ihan riittävän nopeasti. Ja mulla ainakin kaikki paketit olleet ehjiä perille mennessä. PERKELE!