Ranska on ihana paikka, hyviä muistoja♡ oon ihan vähän kade :)
Printable View
Ranska on ihana paikka, hyviä muistoja♡ oon ihan vähän kade :)
Aika selvästi on vappu tulossa, kun aamulla on maa ja puut valkeana ja lunta tullut ainakin 5 cm, ja sama meno jatkuu edelleen. Tosin aika märkäähän tuo lumi on mutta kyllä sai ihan jalkoja nostella kävellessä.
Kellon soidessa aamulla mulla keskeytyi uni, jossa oli ilmeisesti ydinpommi räjäytetty jossakin kauempana ja piti alkaa hakeutua johonkin ns. turvaan. Ei siinä suurempaa hätää ollut, enemmänkin odottava tunnelma. Jotain miestä siinä "hoivasin", kun hän hieman panikoi. Kun taivaanrannassa näkyi sienipilvi, totesin, että tuollainenhan se pilvi oli viimeksikin. Eli tämä ei ollut edes ensimmäinen kokemus lajissaan. Mitäs tästä nyt sitten tulkitaan :D
Joo-o, oli kieltämättä mielenkiintoinen yllätys kun keittiön verhot avasin ja siellähän on 5 senttiä lunta :lol:
Se on sitten toinen juttu millaista simaa Charun saa.Minkään muun maan sima ei oo samanlaista kuin suomessa,maakohtaiset erot muutenkin melkoisia.
Joo. Saksassa vedin "viikinki simaa", eikä ollu ihan perinteisen siman olosta. :D
Ensimmäistä (ja ainoaa) kertaa eläissäni voin sanoa silloin kokeneeni krapulaa, vaikka etenkin nuorempana sitä tuli oikein hakemalla haettua, mutta ei vaan ole muulla juomalla tarttunu. :laugh:
Ollaankos sitä homofoobisia vai?! :teaching:
Edit. Hienosti meni, kun yritin tämän editoida edelliseen viestiin.. :rolleyes:
Edit2. Ei kerta homoksi tee ja kymmenestä nollaantuu. Not gay 'till the balls touch. Ei se ole homo joka panee, vaan se jota pannaan.
Mitäs muita näitä nyt vielä oli..? :thinking:
Asiaa :)
Ranskasta kielenä tuli mieleen, että oon kuullut että siinä vasta on kieli joka on syytä osata lausua oikein eikä pienille virheille ole varaa. Eli liioittelematta tyyliin jos sanot ranskaksi esim. "minulla on kauniit verhot" niin väärin äännettynä se onkin ranskalaisen korvaan "työnsin verhot perseeseeni" tms. Eli siis aika karkeita mokia voi sattua monessa paikkaa. :laugh:
Ei tullu jasso postia :( Odotellaan vielä huomiseen
Dodi sekoteltu jasson uutuus ja yöllä testiin [emoji106]
Sellaista täällä tällä kertaa