Minkä takia Venäjäläisiä kutsutaan Venäläisiksi? Olemmeko me Suolaisia?
Printable View
Minkä takia Venäjäläisiä kutsutaan Venäläisiksi? Olemmeko me Suolaisia?
No se, on siellä aika innokkaita ne myyjät, ei taida olla Kreikassa sellaista basaarikulttuuria kuin Turkissa. :D
Tervetuloa Uleåborgiin! :thumbup: Mistäs päin tänne tulit? Minä tulin viime syksynä ja oon jo kotiutunut. Näin syksyn kynnyksellä tänne saapuminen voi olla vähän shokki jos kovin etelästä tulet, kun päivä alkaa lyhentyä vauhdilla ja täällä sit tosissaan on synkkää ja pimeetä kevääseen asti. Onneks sitten kesällä täällä on valoisaa senkin edestä. ;)
Mistäs täällä taas käyää sanaharkkaa, jokakerta ko ite yrittää olla aktiivisempi forkalla nii tuntuu et porukalla on aina jostain erimielisyyksiä?? Ihan asian vierestä, onkos täällä Raahen/Oulun alueella kuin paljo höyryäjiä?
Toivottavasti huomannut, jos on hynttyyt ehditty yhteenkin jo laittamaan.
Aihetta sivuten olen tässä ikään kuin tahtomattani päässyt todistamaan aika eeppistä laihdutusurakkaa. Jossain tässä lähellä asuu nimittäin eräs niin paksu ulkomaailaistaustainen herrasmies, että vielä vuosi sitten oli juuri siinä rajoilla pystyykö omin voimin kävelemään. Nykyään lyllertää jo ihan terhakkaan oloisesti. Aikaahan se ottaa, mutta ihan positiivista.
Huoh :(, taasko täällä on ollut:
http://i60.tinypic.com/19mib6.jpg
Ootte te kanssa välillä aika... no, jätetään sanomatta. :love:
Kerranki ku olis unta riittäny koirallaki nii naapuri pihaan tullaan repii hiekkoja pois ja levittelee asfalttia. Ollaampa sit ihmisten aikaan hereillä.
Saatana ku siellä on kuuma jo tähän aikaan. Oispa aina syksy :sneaky:
Kuuma? Missä? 😮
Joka paikassa. Se on tämä talvea varten suunniteltu rasvakerros :whistle:
Kai sä vielä pääset ovesta ulos?:D
En minä nyt ihan vielä Jabba the Hutt -tasoa ole, mutta samalla kasvuvauhdilla ehkä kesällä 2021?
Ei itellä ainakaan turhan lämpönen olo ole vaikka sitä kalja vauvaa on tullu kesän mittaan inan kasvatettua 😂
Aina on hyvä sää pukeutua mustaan nahkaan, housut tosin joutui jättämään pois.
Tuli taas nukuttua 12 tuntia. No nyt vois lähteä mökille.
Viimeinen viikko tässä kämpässä lähti käyntiin, kaheksan vuotta tuli tässä majailtua, hyvä kämppä, hyvä seutu, mutta nyt ajoi muut asiat näiden ohi. Eipä tulevassakaan taida valittamista olla, etenkin luonnon ja urheilupuiston läheisyys suovat mahdollisuuden mukavaan liikuntaan, loppu onkin sitten omissa käsissä.
Ja se tärkein, päästään lähelle natiaisia, asuvat hiukka reilun kilsan päässä ja kouluun, jossa poika just aloitti on tasan 1km. Vanhempiensa vuorotyön takia saa tulla aina papan luo, kun on tarve.
Huoh. Reilu tunti töissä ja jo ihan väsyksissä. Kiusallista kun ihmiset kyselee kaikkea ja pitäisi jotain järkevää siinä sitten sanoa. Minulle ei saisi varsinkaan soitella maanantaiaamuna ennen puoltapäivää. Toimiston hyvänä puolena kuitenkin ilmastointi. Ja no eihän täällä sentään veri lennä, yleensä.
Ei kait äSSä hermostunut eilisestä?
Vkoloppu festeillä ohi ja olipa mukava reissu[emoji2] ei tullut otettua liikaa ja huonekaverit oli mukavia, tultiin hyvin juttuun ja festeillä oli todella ihanaa! Ensi vuonna ehdottomasti uusiksi jos näitä vielä järkätään[emoji4]
Jos lähtisi huomenna Yyteriin apinoiden kanssa
Ai että kun on hymy herkässä vaikka vähän vituttaa samalla :D Autossa pari "pikku vikaa" (reipas 600 osat + työt) ja soittelin kuluttajan suojamiehelle kun viat 99% varmuudella olivat jo kun auton ostin että paljon on liikkeen osuus suurin piirtein. Kuulemma kun uutta osaa laitetaan käytettyyn niin max 1/4 on aika normaali liikkeen osuus. No soittelin myyjälle niin heidän politiikkansa on kuulemma että 50% maksetaan, sen kun vaan laittaa kuitit kaikesta tilinumeron kanssa sähköpostiin :yeah:
Mökillä. Josko sitä mutaman oluen nauttis
Töissä. Jos sitä vaikka kupin vettä jois ja menis kakalle.
Jaahas, porukka on festit viettäny ilmeisesti vähin vaurioin?
Uusi viikko polkastu käyntiin helteisissä merkeissä, ens viikon lopulla sit taas lomailemaan kun näyttää säätila muuttuvan taas paskempaan suuntaan [emoji20]
Pari kysymystä jäi roikkumaan ilmaan koskien festejä...
Saiko Miru?
Oliko Höyrypäälle riittävästi olutta?
Taidanpa olla laiska paska ja tilata pohjat suoraan muulilta, karvan päälle 12€ puoli litraa 70/30 6 mg.
Itse kokkaamalla varmaan säästäisi lantin tai kaksi mutq ei jaxa.
No honkakoskella Pomarkun puolessa sijaitsee Leikkaamo, mutta tarpeeks ison paketin ku tilaa ni pomo kuljettaa vaikka Helsinkiin asti, tietty porin alueelle tuodaan mistä saat ne kyytiin mukaa jos et halua leikkaamon esittelykierrosta :D siinä vielä osoite sivuille missä vähän hintoja yms tietoa: http://www.peltomaantila.fi/
Vähän luulen, että pettyisit.
Ukot seisomassa nauhan ääressä ja käsi käy.
Teurastamolla se jännä tapahtuu.