Sitä ei toistaiseksi valmisteta... Mutta inventoidaan, eiköhän sitä muutama pottu vielä löydy.
Tilaus saapui perille ja siinä piti olla 0mg mistiä. Oli kumminkin 20mg
Tilauksen numero 151135
Laitoin myös sähköpostia mut hyökätään ny joka suunnasta :D
Onkos Vapor Giant miniin tulossa teräs/pc tankkeja?
On, seuraavassa lähetyksessä, jossa tulee myös muuta lisäystä tuotevalikoimaan.
Joyetechin eGo ONE:sta ehti varastoon ensin XL versio, joka sekin on varsin kompakti.
Höyryä tulee avoimella ilmareijällä suunnilleen yhtä paljon kuin Subtankista ja vihellyskin melkein samaa luokkaa :)
Varsin toimiva peli ainakin näin lyhyen testin (pelkästään 0.5 ohmisella atopäällä) perusteella!
Liite 20094
Selvä elikkä niitä ootellessa :wheee:
Kiitoksia nopeasta vastauksesta. Eiköhän se tuossa lämpene kun reaktiokuva valmiista ostoskorista oli:
http://i.imgur.com/0vGrLKZ.jpg
Mitä tää niinku on, tilasin kaikkia pohjanesteitä ja millä tahansa tankilla kokeilen ja millä tiivisteellä, ei tule höyryä ja heittää palaneenmakua eikä mitään muuta vaikkei käyttäis koko laitetta hetkeen. Maku ei vain muutu. Ja ihme litkua kaikki noi muutenki, ihan ku olis vaan vettä. Haluun rahat takasin, ei noit voi käyttää.
Aika informatiivinen palaute nyt kyllä tuli.
Saatan olla pikkumainen, mutta vähän voisi helpottaa, jos kerrottaisiin mitä oikein on tehty, mihin pohjaan mitä tiivistettä millä suhteella, käytetyt tehot virtalähteineen ja mikä tankki on ollut kyseessä.
Voi se tietty tuokin olla.:D
Aspire nautilus minillä ja kanger evodilla kokeilin... Tein tpan ja capellan tiivareista ja 15-20% suhteilla, alotin 15% mutta makua tai höyryäkään ei irtoa juuri ollenkaan ja palaneen käry iskee toisella henkäyksellä. Atmoksen mist ja balanced kokeiltu erikseen ja yhdessä, sekottanu niksallisista ja niksattomista 12mg nesteen. Eli mist 20mg balanced 20mg mist 0mg balanced 0mg ja thunder 0mg kaikki kokeiltu, tein ekan pettymyksen jälkeen 5ml muutamaa makua, tpan ja capellan tiivareista jotka aiemmin todettu hyviksi. Kokeilin muutamaa suoraan pikakypsytyksen jälkeen niin kuin aina ennenkin, mutta kävi juuri tuo edellämainittu palaneen käry joten venailin viikon ja sitten kokeilin uudestaan eikä mikään ole muuttunut.. Ja just ku kaikki noista samanlaista koostumusta, ihan kuin vettä laitettas vaan tollaseen pulloon. Ja ei ole tehoista tai aton 'valmistusvirheestä' kyse koska muut nesteet (esim. aiemmista samoista pohjista tehdyt nesteet ja mr goodvape sekä space jam ja paul saar nesteet) toimivat normaalisti. Jonka takia meni aamulla hermot niin v***n pahasti, pahoittelut vittumaisesta viestistä :)
No nuo Atmoksen pohjat ovat kyllä vähän jakaneet mielipiteitä niksallisena, itse olen ollut 0 mg Balancediin tyytyväinen.
Se, että aiemmin vastaavilla pohjilla ei ole ollut probleemia kielii kyllä vähän pohjien puolesta.
Osaako herr Vape sanoa koska noita Onen 0.5 atopäitä tulee?
Poistetaan viestineitsyys foorumille positiivisella palautteella. Viime pe-la yönä tilatut nesteet ja clearot, jotka laitettiin postiin (normiposti!) spostiviestin perusteella tiistaina, olivat tänään odottamassa eteisen lattialla iltapäivällä. Olin asennoitunut jo siihen, että kamat on mun käsissäni vasta ens viikolla. Snake Oil meni kärkeen mun nestesuosikeissa. Kiitos Finnvape!