Vitun loistavasti toimii taas heidän email notificationi!! :banghead:
Printable View
Meni vilkkaasti, laitoin koriin niin 20 jäljellä ja oston jälkeen nollilla :)
jasso Kun mittarisi saapuu niin voisitko valottaa kansaa ja kertoa mitä mittarin piirilevyllä lukee :)
Juu sehän onnistuu, teen sille ruumiinavauksen heti :D
Kuka ois innokas värkkäämään mulle akkukoteloon sijoitetun volttinäytön :confused: Eli sellaisen joka näyttää tarvittaessa akun varauksen. Tarvetta 18350+18500 akuille sopivat boxit :)
Mä nyt joo koitan, jos täällä jollain ylimääräinen.. Muuten Raumalla palvelee hienosti tuo Kouluelektroniikka ja kolvi pysyy kädessä sen verran, että väännän niitä sata :wheee:
mul oli noita akkukotelo volttinäyttöjä missä sai tarkistaa akun varauksen heti modissa 510-liittimellä 4€ pala (tossa on vielä PT ominaisuus jos haluu droppeja kattoa tai leikkiä piippusankaria :) )
Liite 8045
Hakusessa tällainen ja 18500 akuille myös :)
voin kattoo jossai vaihees duunissa jos pari tommoset 18350 värkkäis
18500 onki vähä vaikeempi ku akkukotelossa ei taida olla tilaa enää näytölle ? korjatkaa jos olen väärässä (no saahan sen näytön ulkopuolellekin :) )
eli jos oikein näen "huonosti nukuttu yö" aina kun painaa mikrokytkintä esim 1 se näyttää 1 paikassa olevan akun varauksen 2 -> 2 ja 3 -> 3
jos oikein ymmärsin ?
Saatte Herra yv:tä :)
Itsekkin olisin kiinnostunu saamaan mittarin modin ja karton väliin, että vois joskus mitata paljoko tehoja menee hukkaan. Mutta jotta ei mentäisi offtopiciksi aiheessa mitä tänään ostin: Provari v2! Viimein :D +parit akut ja ming tippi.
^^ Kyllä minulla vaan mahtuu kahden 18500 akun lisäksi yksi 18350 akku poikittain koteloon :)
Oli sitten niin tai näin kiinnostusta akkumittariin erilaisin optioin olisi täälläkin,
ärsyttää kun kokeilee akkuja ja huomaa että tuli laitettua väärä akku - se tyhjä.
On tuossa tuollainen tankkiin tehty mutta sillä on aina myöhässä, se akku on jo siinä vaiheessa modissa.
e: hiiidas :/
Moros
Fasttechiltä Chi-You Modi ja kanger pro-tank 2 yht.30 erkkiä posteineen :)
- JJ
1 putki ja 2 atoa. Jos taas hetken pärjäis :D
Capellan tiivisteitä 4kpl,
FlavorX tiivisteitä 10kpl,
Joker valmisnesteitä 3kpl
akkukoteloita 2kpl
jokunen ruisku + neulat
kanthal 0,30mm jokunen metri.
taas pari päivää pärjää