Tupakkahan se vasta niin kammottavalta maistuukin että melkein mikä tahansa e-neste on parempi vaihtoehto... :crying:
Printable View
Helvetti, että tapa tökkii taas..ei anna päivittää jne....iltoi tuitulle[emoji4] en tiiä mitä tekisin jos noi vehkeet hajois tai no hakisin kaupasta halvan mallin systeemin..en alkais vetää röökiä.En siis tuomitse sipsiä[emoji6] hän itse päättää.
Onepoundeliquidilla ei ainakaan oo valmisnesteet hinnan kiroissa... Punta/10ml. Pitäs jo lompsakin kestää. :D Ei nuo varmaan mitään premiumkamaa oo mutta varmasti parempaa kun pelmontin imeskely. Ainakin serkkupoika on työttömänä (= joka sentti laskettava ) noihin hintoihin ja nesteen laatuun tyytyväinen. :)
Mä en enää tietäis mitä tekisin jos kaikki laitteet pettäis tai nesteet pääsis loppumaan. Onneks ei pitäis tällästä päivää tulla kovin helpolla vastaan. Neste varastoa vois toki varuilta jo täydentää.
HÄHÄÄ
Mulla on LOONI stäkkimörkö
Ylihuomenna se poistuu maailmastamme [emoji13]
sipsipussi, Luulisi että DIY nesteistä nyt jotain hyvää löytyy sinullekin.
36 vuotta tuli poltettua ja nyt näistä nesteistä saa paremmat höyryt kuin tupakoista konsanaan. Tupakka ei vaan maistu miltään.
Voi sipsi sipsi [emoji45]
Tarvisko mennä pelaa pesäpalloa vähäsen ?
Tähän aikaan ässä, yksinkö meinasit?
Hah. Ajatusvirhe. 34 vuotta tuli poltettua, kun parisen vuotta kohta höyryillä. No. käytännössä pelkkiä tupakkamakuja diy:nkin. Jopa ihan omia blandiksia. Lähinnä tunkkaiset tupakkamaut on lähinnä keuhkojani. Näitä vaan ei oikein keuhkopulleina pysty vetää ettei laatta meinaa lähteä. Vain tupakointityyliin.
Ai jaa, no olimpas höntti ässä[emoji58]
Taas ihan poikki työpäivän jälkeen. Pääsi sentään melkein ajoissa lähtemään tänään. Jos sitä hetken pelais pleikkaria ennenku nukahtaa pystyyn