.
Printable View
.
Sa se :laugh: Tajusin kyllä omituisen muotoilun mutten jaksanu oikaista. Itse asiassa minä sen aineen ostin alkujaan epilaattorin terien desinfiointiin, ja sitten totesin toimivaksi muihinkin vehkeisiin. (;)) Jonneille tiedoksi, että epilaattori on semmoinen naisten oma kidutusvehje.
PS. Minusta yksi parhaista apteekkituotteista on Bepanthen. Sitä tarttee olla aina kaapissa. Nytkin sitä voi holvata sierettyneeseen nenään.
.
Voit kyllä yyveellä heittää kuvalla jos kuitenkin päätät kokeilla🤣
.
Kyllä vaan Bepanthen auttaa nenän (kin) hiertymiin. Sopii myös limakalvoille eli ei ärsytä eikä kulu kerralla pois kuten perusvoide.
Voiko 20:lla saada epilaattorin, eli siis sellaisen joka nyppii? No, kaipa sillä saa miehenkin sileäksi, mutta jos ei halua nimenomaan repiä karvoja, pitkät kannattaa ensin lyhentää muutamaan milliin.
Mutta voithan laittaa bebanthenia sitten jos tarvis.Se on todella hyvä tuote joka paikkaan[emoji106] mulla on sitä myös aina kaapissa!
Joo minäki haluan tietää tarkoittaako twisted nyt epilaattoria vai sitä vaahtoa?
Hyi epilaattori :eek: Keskiaikainen kidutusväline miljooninen pärisevine pinsetteineen! Ostin joskus epilaattorin ja käytin sitä ehkä kolme kertaa, ja se sattui niin paljon että viimeisellä kerralla aloin hikoilla ahdistuksesta jo kun kuulin sen helvetinkoneen äänen :lol: Vahaaminen on kivuttomampaa jos haluaa karvat juurineen irti, sattuu sekin mutta ei niin törkeesti kun epilaattori :rolleyes:
.
MULLA ON TUITTU OLLUT SUA JO IKÄVÄ[emoji7] ihanaa, kun ylhäisyytenne päätti piipahtaa täällä[emoji8]
Joo se todellakin on virhe :lol: En ole ikinä käynyt kosmetologilla missään karvanpoistossa, mutta oon kyllä ite sokerointiakin harrastanut, se vaan on paljon vaivalloisempaa ja sotkuisempaa hommaa se sokerimassan kans pelaaminen kuin kylmävahaliuskat :D Kosmetologille mennessä oon aina rahani hassannut naaman rassaamiseen tai ripsienpidennyksiin :laugh: Tosin jälkimmäisistä oon luopunut kun alkoi ärsyttää se huoltokierre :unsure:
Joo, epilaattori sopii vain säärille. Muu on hulluutta. Itse asiassa kyllä koko karvanpoisto on hulluutta, mitähän kaikkia vaurioita sitä onkaan aikain saatossa saanut.
.
Niin eikös niitä ripsiä pidä huoltaa todella usein? Mä en jaksais.Hyiiiiiii!!!!!
Mun vanha koulukaveri pyysi mua kahville ja se on mies ja naimisissa[emoji849]
Ei kiinnosta enkä mee🤨
Awww <3 :love: Ollu niin paljon hommaa ja ollu väsynyt lomamatkasta ( :lol: :laugh: ) että ei oo iltasin ollu energiaa muutaku maata muumiona sohvalla tuijottamassa tyhjyyteen :D En oo jaksanu ees kattoo netflixistä sarjoja kun ei jaksa keskittyä, oon kattonu vaan youtubesta fintop5 kanavan kummitustarinoita ja illuminatisekopääjuttuja ja muuta pimeetä :laugh: