.
Printable View
.
Mikään siinä on että iltaa kohti olo aina pahenee ja alkaa vaikka yskittää, vaikka on ollut muutenkin suurimman osan päivää vaakatasossa? Ei ehkä ole kovin leppoisa yö tulossa.
Toinen ääripää näistä sairasteluista oli mun ex-pomo. Sairauslomalla ei ollut ikinä. Jos oli joku pahempi tulehdus muutaman päivän, saattoi olla pari tuntia puhelin kiinni. Jatkuvastihan se oli kyllä sairaana kun ei ehkä ne elintavat olleet ihan parhaat, muutama tunti unta ja muu aika töitä.
.
.
.
Kun olin töissä vielä, nyt työkyvyttömönä :( Satutiin pomon kanssa tupakkapaikalle ja yskänkohtauksen jälkeen laatta lensi, pomo siihen että nyt lähdet kotiin, 3 pv ja jos ei parane menet työterveyslääkärille, ne 3 pv riitti sillä kertaa, sai levätä :)
Kyllä meilläkin pääsi, oli mehiläisessä määrätty henkilö, sama henkilö totesi minun olevan työkyvytön! Muillekin saattoi mennä jos ei saanut aikaa ko. lääkärille.
tätä lääkäriä kyllä arvostin!
jos siellä on vampyyreja joille pitää olla ruokaa :O Monta kertaa labrassa todennu lopuksi että nyt tuli tämän paikan vampyyrit syötettyä :)
Samoin.
Juu, nämä jotkut opioidit on kuulemma hyviä yskään. Itse olen kai parasetamolille hieman allerginen. Yhden kerran otin mieheltä Panacodin mutta silloin olin niin kanttuvei että en olisi pieniä kutinoita huomannut.
Ja eipä tullut lähdettyä töihin. Yöllä tuntui taas kurkku muurautuvan kiinni. Huomenna pitää mennä joko töihin tai tk:een hakemaan saikkulipare. Luultavasti helpompi se etätyö.
Tottakai haet saikkua[emoji6] kun kerran kipeenä olet.
Mustanparran yskänmikstuura oli kyl kovaa kamaa, varsinkin semmoseen kun "kurkkua kutittaa" yskään :)
Saatavuus on vaan vähän huono vai mahtaako saada enää mistään???
Muutama vuosi sitten oli vielä "tiskin alla" paikallisessa apoteekissa, mutta ei enää :(
Jotkut kuulemma joi tuota useamman pullon kerralla, niin siks ei ollut hyllytavaraa....
Minä oon tuosta kuullut[emoji848] itsellä jos on yskä eli ei melkein ikinä, mutta jos tulee just se ärsyttävä kutiseva yskä niin juon ennen nukkumaan menoa vihreää teetä hunajalla ja inkiväärihunaja on vielä parempaa.Mulla auttaa ainakin.
Lentokoneet on hirveitä tautipesäkkeitä, ylläripylläri että Kreikassa meidän seurueesta kolmella oli vähän flunssaa. Mikä perkele siinä onkin, tai miks ihmiset on niin tautisia että joka toinen kerta lentokoneesta saa jonkun aidsin vaikka on tarkka käsihygieniasta :thinking: No mutta onneks ei menoo haitannu, mietin vaan kun yleensä ikinä en oo kipee, mutta lentäminen on melko varma keino saada ittensä kipeeks. Vissiin monellakin sitä vaivaa kun tuntui että 70% matkustajista yski ja räki takas tullessa :rolleyes:
Panacod on mulle ihan yhtä tyhjän kanssa, joskus jouduin sitä käyttämään ja sitten ihmeteltiin kun ei multa valitus ja ulina loppunut. Sitten muiden outojen lääkekeissien jälkeen mulle tehtiin geenitestit ja selvisi että mä oon immuuni mm. panacodin kodeiinille ja Tramalille. :eek: Hyvä että selvis ettei tartte sit kärsiä jos joskus taas sattuu.
.
Just vähän aika sitten oli kaveriporukka etelä-Euroopassa (Espanja?) juhlistaa viikonloppulomalla. Taisi 18 ukkoa lähteä joista tunnen henkilökohtaisesti 5 kaveria. 3 sai pöpön tokana päivänä. 2 Lisää Sunnuntaina ja maanantaina 2/18 oli enää kunnossa ja nekin sairastu Tiistaina. Toi oli jo sen verran iso ”osuma prosentti” että epäilivät ruokamyrkytystä, mutta kertaakaan ei koko sakki syönyt missään samassa paikassa. Miettivät olisiko viina voinut mennä pilalle lämpimässä ilmastossa? [emoji23]
Itsehän en ole matkustajatyyppiä, riittää joka toinen vuosi kun saa lentää jonnekkin päin skandinaviaa koulutukseen. Sit onkin korvat lukossa pari viikkoa ja lentokentältä saa taxfree ostosten kaupanpäällisiksi flunssan.
Liite 32880
Kävin kesällä paikallisessa museossa ja siellähän olisi ollut mm. Hota-pulveria vitriinissä, ehkä hieman vanhentunutta..
Kohta terveyskeskukseen, ei tää nyt parane heti vaikka kuinka uskoisi.
.
.
On meilläkin Neo-amiseptia jonkun vehkeiden desinfiointiin. Ja mies käyttää haavoihin ym. kun ei Septidin ei kuulemma kirvele vakuuttavasti :laugh:
Hitto kun väsähdin lupalapun haussa tai oikeestaan sen jälkeen kauppareissulla. Eikä nyt enää tule päiväunikaan kun nenä vuotaa.