Pikkujoulut syyskuussa ??? Mitä ihmettä??
Printable View
Amatööribileet, kannattaa jättää väliin( niin nykyään on muotia, kutsua kaikkia "hauskoja" työntekijöiden itse järjestettyjä kokoontumisia pikkujouluiksi:laugh:
Eikö niitä naamoja näe ihan tarpeeksi töissä? Kaikki ei kuitenkaan ole kavereita, niin miksi väkisin pitää lähteä "juhlimaan"?
Meillä on duunissa parin viikon päästä saunailta ja voi paljussakin istua, eikä tää ole pikkujoulu ;)
Tosin tää on vaan naisille eli se siitä :(
Susihaulit piippuun, pari äänekästä koiraa häkkeihin hälyttimiksi ja toinen silmä auki nukkuun. 6 hukan lauma päivystää 100-200m pääs lehmäaidasta...
No meillä kyllä pomot järkkää ja aina on ollu hyvät bileet ja hyviä esiintyä [emoji4] me ollaan jopa todella hyviä ystäviä keskenään joidenkin duuni kamujen kanssa.Meillä on kahvittelu rinkikin ja seuraavaks on mun luona kahvit ja leivon herkkuja.
Eikä meillä juhlita väkisillä[emoji23] tai järkätä mitään väkisillä.Itse asiassa mehän ei nähdä kuin aamuisin ja päivän päätteeksi joten ei olla kovasti töissä tekemisissä.Mulla on nastat duunikaverit ja kaikki tullaan hyvin toimeen[emoji2]
Mä en jaksais työkavereita katella enää vapaa-ajalla. Ihan tarpeekseen noista saa jo työaikana. ;)
Miten hukat eivät ole vielä vegeruokaa löytäneet?
kuka syö enää lihaa?
joku julkkiskokki vois tehdä hieman realityä ja valmistaa hukkaporoille maistuvaa kukkakaalipaistosta.
Voi hukka parkoja....
onneksi luonnossa on tasapaino, muistakaa se aina:) Jos jokin ryhmä hetkeksi ottaa estradin haltuunsa, niin seuraavassa hetkessä onkin toisin. Mitäs siellä juhlakulkueissa kuiskailtiin?
Ainiin, "memento mori"(memento te mortalem esse)
Huhhuh, onpas rentoutunut mutta väsynyt olo reissaamisen jälkeen. Haluun takas Kreetalle! :laugh: No nyt tissuttelen iltapalaksi kaapista pois Tiramisu creamia, kun ei enää saa yömyssyksi monkey's lunchia mitä join joka ilta Kreetalla. Maailman paras drinksu! Siihen tulee kahluaa, baileysia, banaanilikööriä, maitoa ja jäitä... :cool: No meni siellä pina coladaakin... :rolleyes:
Väsyttää kun tänä aamuna pääsi vasta kuuden jälkeen nukkumaan, kun lento "vähän" venähti kun syystä X lentokone minkä piti viedä meidät kotiin, niin lentoyhtiö vaihtoi sen toiseen yksilöön Vilnassa ja me sitten odotettiin 4 tuntia semmosen persläven kokoisella ylikansoitetulla lentokentällä.
(Vähänkö oon väsynyt kun laitoin tän eka vahingossa huumoritopikkiin :laugh:)
Katselin tuota tiramisua tänään, mutta otin baileysin ja tietty 0,7 Marsupilamin(aidon, sääli ettei sitä saa muovipullossa)
Nääh, baileys on hyvää. Tosin oma suosikkini on capuchino versio, mutta ei saa Suomesta( pitääkin kysyä tilaavatko erän, voisin ottaa laatikon heti)
Riippuu tietty laatikon koosta:laugh: kun ei tuo säily kovin pitkään(tai nuo)
Ei kai siinä paljon häviä jos tiramisua kokeilee, kyllähän vaihtelu aina virkistää :D Siinä sitä paitsi on sitä kaffeen makuakin, kun se kerran tiramisu on.
Vaikken muuten juo kuin erikoiskahveja Suomessa, niin Kreikassa oli paaaaaaljon parempaa kahvia mitä täällä ja frappejen ja lattejen lisäks olin hurja ja join aamupalalla aina "tavallista" kahvia! :o Toki puolet siitä oli kermaa ja sokeria mutta kumminkin... :rolleyes: Mutta Suomen kahvi on kitkerää kissapissaa vaikka kermalla ja sokerilla jatkais :eek: Ymmärrän siis Macronin "Juhla Mokka ilmeen" :laugh: :lol: https://www.hs.fi/kaupunki/art-2000005815324.html