Lomat lusittu, huomenna töihin. :(
Olisihan sitä voinut pidempäänkin lomailla, äkkiä noi aina menee.
Printable View
Lomat lusittu, huomenna töihin. :(
Olisihan sitä voinut pidempäänkin lomailla, äkkiä noi aina menee.
Hitto mikä tuuli, autokin heiluu välillä [emoji849]
On tuolla tuulella uhkailtu mutta ei ole vielä ollut paha. Sen sijaan tuli aamulla taas mieleen, pitäiskö hommata kumisaappaat. Saattaisi olla kivempi kun ei tarttisi vääntää vettä sukista ja lenkkareista. Eihän niillä kyllä oikein voi kävellä mutta pyöräily ehkä onnistuisi.
.
.
Pitäisi käydä lähiaikoina semmoisessa epämiellyttävyydessä kuin naamakuvassa, kun henkilökortti pitää uusia. Mullahan ei muita henkkareita ole. Näemmä nyt ei tarvia ehkä käydä poliisilaitoksella ollenkaan, kun kaiken voi hoitaa sähköisesti. Olettaen ettei tarvitse tunnistautua. Se olisikin piinallista. Kerran on siellä pitänyt luetella jotain entisiä osoitteita yms. ja enhän mä enää muistaisi niistä mitään :)
Näillä näkymin kellojen siirtely loppuu ensi vuodesta alkaen, hyvä. :thumbup:
https://www.iltalehti.fi/politiikka/...95703_pi.shtml
Sitä eivät ole vielä päättäneet mikä aika Suomessa otetaan käyttöön, se jää nähtäväksi.
Mahtavaa! Toivottavasti myös toteutuu[emoji106]
Mikä päivä tänään on???
No tietenkin
Liite 32871
:cheers:
Tänään on SM-liigan aloituspäivä. Mielenkiintoista kuulla, miten Telian jakelu tänään onnistuu :laugh:
Laitoin miehen peliin ja jäin ite kotiin parsimaan sukkia (oikeasti). On niin niskat jumissa ja veto poissa että ei jaksa torottaa ihmispaljoudessa. Plus mies raportoi juuri, että mahoton puerunhaju katsomossa kun sielläkin saa nyt kaljotella.
Jonka tupakka aiemmin peitti, kuten kaikki muutkin hajut. Mulla väheni kapakassa käynti helvetin paljon sen takia ku haisee nokkaan vaan ne pierut ja miljoonat hajusteet sekasin. Nykyään vielä tietysti se että, jokainen tuijottaa vaan puhelinta siellä ni ei houkuta.
Huomenta tai pikemminkin aamupäivää.
Se olis sadepäivä taas tulossa, ja eikös se niin ollut että sen minkä sade kastaa sen dry vodka kuivaa.....
joten :thinking:.
Mulla on pikkunen tyttö hoidossa, että vanhemmat saa rauhassa tehdä muuton loppuun[emoji846] tehdään tässä muuttajille pizzaa pari pellillistä niin saavat evästä urakan tehtyä.Täytyy katsoa ehtiikö hakea skumpan alkosta[emoji848] tietysti sitten vasta, kun tyttö ja pizzat on viety uuteen osoitteeseen[emoji106]
Pitäs varmaan ottaa tänään ilmaisista juomista kaiken irti, mutta kun tiedossa että Latviasta roudattu paskaa viinaa niin jää varmaan aika vähiin kippaus.
Tuli jo koemaistettua pari viikkoa sitten. XO konu maistu ihan kotipolttoiselta. :facepalm: Punkku oli kans aika skeidaa.
Joku tietämätön vielä kehtas kehua että on niin suunmyötäistä. Vituttaa tuollaiset perseennuolijat.. tai sitten ei ollut vain paremmasta tietoinen. :laugh:
Jaaha, täällä tehdään historiaa. Pitäisköhän ruveta tonkkaamaan?
Mulla jäi skumppa ostamatta, nyt ei jaksa[emoji849] meillä on parin viikon päästä pikkujoulut, jospa siellä sitten seuraavan kerran [emoji898]