Epäilemättä oon ainakin jos tykkäät hevosistakin? :laugh: Kiva kyllä että tänne on tullut naisihminen jonka kanssa synkkaa loistavasti. :esmoke:
(SVK oot sinäkin mukava! ;))
Printable View
Kiva kun tulitte takaisin. Jasson viiltäviä kommentteja on ollutkin ikävä....
Mä pelkään hevosia, mulla on noi ragdollit, olen hillitön kissafani ♡ olin muksuna talleilla töissä, muistan vieläkin lannan ja heinien tuoksun..siis hyvässä mielessä :)
Onko nimi jo mietitty? ei saakeli :D
Kävikö sulle sitten jotain että aloit pelätä jos kuitennkin tallilla töissä olit, vai olitko ihan vaan työn vuoksi siellä etkä heppahulluuden? :o Mulla oli pienenä kissa, sen nimi oli Kiku ja sillä oli keltainen myrskynmerkki naamassa. :D Myöhemmin sitten iski innostus eka kääpiöhamstereihin ja sitten kääpiökaneihin ja marsuihin, eikä kissa oikein sovi kani/jyrsijäharrastuksen kanssa yhteen. :rolleyes:
Ragdollit on kyllä upeita kissejä!
Ihana ilma [emoji8]
Koiran kanssa ulkona huuruilla ja kuunnella lintujen laulua
Saisi ne sepelkyyhkyt tulla jo kuhertelemaan taas [emoji106]
mun sisko fanitti heppoja ja tykkäsin jo pentuna ruumiillisesta työstä joten se sopi mulle, kyllä mä usein harjasin hevosia jne..ei vaan ollut mun juttu se ratsastus.Onhan hevoset uljaita ja ihania ja tykkään niistä kyllä, mutta kisut vei mun sydämen...ekan kissan varastin naapurilta kuulemma 4 vuotiaana ja kannoin kotii kaikki kissat mitä tielle osui ja muutaman linnun ja oravan :D siinä on mutsilla ollut kestämistä!
No nyt tuli jasson mieliksi selvennyksiä. Tässä ketjussa voi ohimennen puhua muihin ketjuihin kuuluvista jutuista mutta pääasiassa käytetään aiheeseen liittyvää ketjua.
Kauheeta veivaamista teillä kundeilla vai onko täällä aina tälläistä?
Täällä nyt vaan on vähän peppukipua, eiköhän tuo kohta helpota :rolleyes:
Eihän se kyllä mulle kuulu millään tavalla :) ihan mukavaa porukkaa täällä on vaikka onkin nyt hiljentynyt..harmi.
Kevät tulee, päivät pitene ja keli paranee. Itse ainakin huomaan viihtyväni entistä enemmän pihalla, painopiste siirtyy sisällä kököttämisen sijasta ulkoiluun, ainakin mulla. Tänään heitin puolentoista tunnin lenkin ja kävin siivoamassa veneen lokerot, tarkastin vielä kerran ohjauksen ja polttoainesysteemit ja kävin heittämässä taas pienen lenkin. On se taas kiva veneillä pitkästä aikaa.
Herkkähipiäisiä kakaroita, sanoisin...
Eiköhän nämä kohta ala kuulumaan, jos pidempään viihdyt. Forumin käytäntöön kun kuuluu, että jokaiseen riitatilanteeseen pitää mennä laukomaan oma mielipiteensä vaikkei edes kosketa itseään(tirsk). Miten olis vaikka diplomaatin paikka? Voit olla yksi niistä "Älkää nyt jaksako aina vääntää" -kommentaattoreista.
Näinhän se on, minäkin touhuilen päivät pitkät, mutta illat on yksinäistä aikaa, täällä on mukava jutustella kun en jaksa aina telkkua töllätä..pitää alkaa kesäksi keksimään iltojen iloksi jotain muuta.