Muista nyt vaikka ensimmäiseksi mikä kylä se edes oli.
Jos mun vittuiluita jaksaa kukaan ottaa kovin tosissaan täällä kuuden vuoden suunsoiton jälkeen, niin näkisin että se ongelma on muualla kuin tässä päässä.
Printable View
Ja kun sulla on pahamieli, niin vetelet lonkalta, omien tuntemuksien mukaan syytöksiä/osoittelua toisia kohtaan? Ajattelet, jotta miten mahtaa olla jos omat puheet on ei olekkaan totta?
Ok, ei nyt viedä tätä asiaa turhuuden yli! Se on ihan oikein reagoida höpötyksiin!, ihan niinkuin vastareaktio. Joten kaikki ok
en julkisesti tietenkään voi kommentoida asiaa, mutta olen selvittänyt asioiden todellisuuden, niinkuin minä sen koen, luottohenkilöille täällä. Kyllä me tiedämme, miten maalakia on ko maassa määritelty, tuolloin perheessäni oli Kreikan kansalaisia ja on tietysti edelleen!
Hankala mun on tietää sun sukulais suhteista mitään. Tällä saarella asuu noin 600k ihmistä ja kai niillä on valtaosalla katto pään päällä. Ei varmaan oo mikään mahdottomuus että sullakin ois ollu talo täällä.
Oma heitto nyt oli lähinnä sellainen tyylini mukainen piikittely vähän ohuesti kerrottuun juttuun. Paha mieli mulla ei oo, oon täällä soittamassa suuta suht usein (ainakin aiemmin).
Alkaa näköjään olemaan taas niitä aikoja, että ei enää kannata koko iltaa pitää koirien takia takaovea auki. Bongattu sammakko takkahuoneesta... :D
Kas, mun perjantaiaamun häslinki ylitti uutiskynnyksen :)
Mun peura olikin kauris?? Enkä mä mitään poliisia nähnyt, ellei se sit ollu palomiehen asussa??
Kauris jäi nalkkiin lauta-aitaan Maskussa - Paikalliset - Turun Sanomat
On semmonen leffa :)
Liite 32867
Olihan taas työpäivä.
Tappelemaan olisi muka työasioissa pitänyt ruveta.
Kun kaipasi urheilua, eikä töiltä ehdi, tilasin sille useammankin vääntökumppanin, mutta ei sitten halunnutkaan enää..
Jotkut on vähän lahoja. Ne ei tajua että poliisi löytää kotoakin, eli turha yrittää kadota.
.
Muutamankin kerran hyvin pukeutunut seurue tullut kauppaan ja olen suoraan tervehtimisestä sanonut "älkää nyt viitsikö tänään".[emoji4] Kohauttavat aina vaan olkapäitä ja ihan ystävällisesti kävelevät ulos. Tulevat kyllä uudestaan kun paikalla 2-kymppisiä joille menee läpi heidän kikat.
Mutta nämä onkin ammattirikollisia, jotka ei ryöstöihin tai uhkailuun lähde, koska kakun määrä on siistissä petoksessa murto-osa ryöstöön nähden jos sattuu jäämään kiinni.
Tuhat kertaa mieluummin palvelen sellaista, kuin räyhäävää perus-Penaa.
Toi on kyllä henkisesti raskasta, meillä töissä yks tuttö lopetti puhelinvaihteessa olemisen, kun kyllästyi tappouhkauksiin.
Mikä vetää tänä aikana ihmisten pinnan niin kireälle?
.
.
Joo siitäkin[emoji3] yleensä asiakkaat hermostuu jos huoltomies ei mene paikalle sekunnissa ja pysty ihmeisiin[emoji848] esim.olisi pitänyt keskellä yötä mennä uusimaan termostaattihana, kun vanha tiputti vettä[emoji23] että ihan päivystykseen piti soittaa sen takia.No niitä hanoja ei saa mistään yöllä ja jos asukas ei ole vaarassa niin ei mennä.
Ne raivoaa meille kun jätehuolto ei ole pessyt roska-astioita tai joku kävelee nurmikon päälle saatikka kun naapurin Pena kusettaa koiraansa talon viereen.Sehän on ihan yleinen vitsi, että kaikki on aina huollon vika [emoji1]
.