olisi mutta kun tässä mobiilissa sormi osuu välillä lähetä painikkeeseen..en tee sitä tahalleen sorry!!!! mä vasta opettelen käyttää tätä..mun eka älypuhelin.
Printable View
olisi mutta kun tässä mobiilissa sormi osuu välillä lähetä painikkeeseen..en tee sitä tahalleen sorry!!!! mä vasta opettelen käyttää tätä..mun eka älypuhelin.
Onkö Pörrille löytynyt oma reviiri ?
Sänky-vessa-keittiö-sohva-sänky on se perinteinen.
Luulen että Teillä Karhua saa sohvalla sormia napsauttamalla, siis pureman ojossa olevaan käteen. :) Mieskin, ameeban tasolla oleva oppii kerrasta kun selkeästi ilmaistaan.
Poliisitkin forkan uusien naisten perässä lepertelemässä. :sneaky: Missäs se Sanna on vai veikö sitrukset mennessään ?
Eiku Miru ja Twisted ne yhteen soppii, minun piti jättäytyä leikistä pois kun olen kuulemma liian nuori :(
Mua oikeesti ärsyttää kun hipaseekin näyttöä niin sotken jotain vaikka on pikkuset sormet...argh!! en varmaan ikinä tule sinuiksi tän kanssa :(
Varmaanki lambda-anturi siellä on heikoilla hangilla. Ei vaan huvittais ostella tommosii ku autoilu muutenki jo tarpeeks kallista.
Nyt ette alota tota :D emmä ainakaan sanonut liian nuoreksi..alle 30 vee en koske :) keu keu.....
Onko sulla nyt jostain syystä hiekkaa boksereissa? Et sä koskaan ennenkään ole aiheesta valittanut vaikka tässä ketjussa on puhuttu mistä tahansa.
Sain kutsun tänään pääsykokeisiin..jännittää ihan pirusti, siitä on vuosia aikaa kun ollut mut toki toivon et pärjäis ja pääsis kouluun.
Ei, mutta tässähän uusilla säännöillä puhdistettiin tätä topiccia :)
Jos mä haluan lukea autoista, kännyköistä tai tietokoneista niin meen siihen varattuun lankaan. En mä näitä sääntöjä oo keksiny.
e. Jomppeli... Se onkin sellainen erikoinen ketju, sieltä voi kysyä mitä vaan, yleensä vastaan myös mitä vaan :)
Kysyin tarkennusta sikariportaalta.
Mun mielestä ne säännöt liitty kyllä vain nolla- ja tuplapostauksiin, mutta olen minä joskus aiemminkin ollut väärässä.
Missä tuittu???? täällä kaivataan...