Nextgen se pamahti tännekin ja sen lisäilma-kikulin otin kans [emoji41]
Printable View
Nextgen se pamahti tännekin ja sen lisäilma-kikulin otin kans [emoji41]
Tänne kans pamahti. Olihan siinä pertäti 1m 14s aikaa tilata.
Mulla olis nyt näköjään kaks Vaporflaskia ja kolme DNA40 poksia.
Mikä tai kuka tai missä näitä NextGenejä oikeen myytiin? Jos vaikka tulevaisuudessa itsekkin erehtyisi hankkimaan?
Näiden härpäkkeiden olemassaolosta kuulee kun "valaistut", symbol, hanski, jne kertoo ostaneensa. Pitäskö rekata jonnekin ulkomaan hämyiseen vapoluolaan jossa näistä supistaan ?
Vapetalolta taas pikku tilaus. Milkki loppu, joten laitoin lisää tulemaan. Sen lisäksi bearsi ja pirtelö lähti testiin. [emoji4]
Tulipa tuossa ostettua Jalippolta VaporShark DNA40 ja zenithin :P Kiitän viellä kaupoista täälläkin!
NextGen [emoji12]
Eee hemmetti teitä minä joudun vaan haaveileen että aidon nextgenin saisi.
Liite 22091
google docsin voi kyllä pasteta tänne, mutta veikkaan että siinä ajassa ne on jo menny :cool:
lista oli auki 1min 30sek niin ei sitä oikein kerkeä muualle jakamaan..
Eikä ole hyötyäkään kun listalle ei pääse jos et ole fb-ryhmän jäsen :D
Mikä tää NextGen edes on?
Kiitoksia. Googlettelin kyllä, mutta en juutuupista. Vielä.
Edit. Googlettelin aika heikosti näköjään.. Taas tuli uusi "pakko saada" juttu. Toi katomodissa tai xvostickissa.. Tai oikeestaan missä vaan putkessakin, kun on noin lyhyt. Ehkä joskus, jos tulee muualle kuin vitun facepaskaan myyntiin.
Toisen Lemo 2:sen.Aivan loistava ato.
Tänään vaihtui lemon ykkösversio vähän uudempaan malliin. Päivän käyttökokemuksella iso peukku!
Ja taas lähti tilausta Finnvapelle. :)
Testiin Shake It Easyn Strawberryfix, Vintagen The Drifter sekä Finnvapen energiajuoma.
Ja parit Liquan nesteet hätävaroiksi ja iitikulle nätti pinkki siliconicase. :)
Klooneja tuli taas köyhänä tilattua. Nextgen ja smpl loonit fasttechilta. Onhan noi kloonit vähän klooneja, mutta imo hyvä tapa testata mistä tykkää. :) Aitoina (jos edes noita saisi jostain) ne maksaisi yhteensä lähemmäks 300 egee. Kloonit sai kymmenesosalla tosta.. Edelleen olen sitä mieltä että sitten kun game overit löytyy niin aitoina ne on hommattava. Ja sit tulee uusia game overeita jotka voi taas hommata ensin kloonina jne. :crazy:
Fsusalta kolme isoa pulloa nallea ja arizonalta testiin vattulaku, green ja tetris.
Suoraan fsusalta tilailen extramaulla nollaniksoilla . 64 taalaa per 120ml pullo +postit joku 24 taalaa vaikka tilaus 5 pulloa.
Www.freedomsmokeusa.com
Itse tilailin eilen vapetalolta muutamat tiivarit koeajoon: Jalippo bears( pakko kun sai!), love potion ja wvs:n black pearl. Siihen vielä luotto black bounty kylkeen ja rulla 0,65 lankaa :) Vg:tä vaan tarttis...
Viime viikolla nykäisin ostohousut jalkaan ja pistin pienen päivityksen tulemaan. Sen verran masokisti olen, että päätin antaa Cloupor Minille mahdollisuuden. Samaan settiin tarttui mukaan myös Subtank Mini. Saa nähä mitä sieltä tulee, vai tuleeko ollenkaan.
IPv4 Finnvapelta. [emoji4]
Vapetalolta jalippoa, cumvapesia ja pohjaa pariksi kuukaudeksi..
Eilen
20ml FW banaanimansikka
20ml FW persikka-ananas
10ml Illusion Day
Fiber Freaksia pussi
Tänään
30ml Jalippo Milk
Ma. Itikku 50w ja sub mini.. ti niksat ja tiivarit jotka tänään kourassa. Dhl kuljetti alta vrk puolasta ;-) nopeaa oli
Tänään tuli postissa:
Kangerin Protank 3 ja liguan nesteitä.
ego2:lta lisää tiivareita kokkailuja varten. Tuli muutama ylimääräinen tiivari napattua messiin niin voi lueskella jossain vaiheessa mietteitä niistä päiväkirjan puolella :)
Ranskasta laitoin tulemaan SX Mini M kun tuli vahingossa myytyä vanha mini. :D
Phenom 26650 by Vicious Ant