Sulla on väärä avatar. Teeppä diili Reivin kanssa jos se lainais Jesseä sulle.
Printable View
No ei meilläkään puhuttu, toivon et nykyaikana vanhemmat valistaisi lapsiaan kunnolla ja puhutaan asoista oikeilla nimillä.
Perkule. Pienet ilta unoset ja menaan tippua kelkasta. Raaka-Eki on vissiin miun naapurista kun munkin tontilla pystyyy munasiltee grillailee ja ammuskelemaan ilman,että naapureita kiinnostaa. 458 Win magin potku tekee tosiaan gutaa silloin tällöin.
Mirulle sen verta.että maalla saa samopilla kustanukksilla 120 neliöö,mitä kaapunnissa saa vaatekomeron. Bonuksena se. että naapurit tietää paremmin asiat kuin sinä itse ja jne.
Kaupungin syntiset syrjäkujat ja Iskeder annokset eivät silti houkuta... Nii...ja miulla on viel yhden täyteen pakatun yksiön verran ex_n tavaroita varastossa. Ei oo hakennu lupauksistaan huolimatta kamojaan pois ja kaksi täyttä autokuormaa kaatikselle maksais mun laskujen mukaan tota jätettä täältä kuljetettuna 2000 e. Stana...
Naisten kondomi oli kyllä outo kokemus.
Normaali kortsu vie jo aika paljon tuntoa ja fiilistä, naisten kondomi oli kuin siwan kassilla runkkaaminen
Noista kortsuista tuli mieleen että on se kumma ettei niitä jaella sen avokätisemmin missään teineille, kun ottaa huomioon että e-pillereitä lykätään melkein kaikille tytöille 15-16 vuotiaana terkkarin toimesta, niin että saa kerralla 3-6kk pakkauksen ilmaiseksi mukaan. Valmistaja taitaa poikkeuksetta olla Bayer. :thinking:
Totta tuittu! ja muuten Antti..miksi et myy niitä kamoja?
Tiedä korsuista,mutta yllättävän moni kypsään ikään ehtinyt nainen jättää pillerit pois. Siinä sitä sitten ollaan paljaan kalun kanssa ja hirmu kiire tempaista tatti ulos ennen kuin ....
Nii ja jos joutuu lykkimään naisen kanssa,että tulee mieleen korsun käyttö,nii ei kannata ees lykkii.
Kiitti Twisted :D
Ex-n kamojen myymisen kanssa on vähän niin ja näin...Kyllä noilla kangaskaupan voisi aloittaa. ex oli vaan sellainen hamsteri,että jos joku funtsi,että pitäs toi kaluste viedä kaatsalle,nii se kiikutti sen tänne. Mutta ihan oikeesti,niin lattia-pinta-alaa vapautuisi 4x6m ja kattoon asti lastattuna. Juuri ja juuri rumpusetti mahtuu oven pieleen,mutta esmes takaseinällä olevalle sähkötaululle ei oo ollu asiaa kymmeneen vuoteen.
Onhan toi vähän hankalaa sun kannalta Antti..mä olisin varmaan roudannut/ myynyt kamat jonnelin.
Assiasta kukkaruukkuun.
Töissä tuli kerran perjantai-iltana 2 parikymppistä piripäätä käymään.
Toisella oli just samasta kauppakeskuksesta ostettu sorkkarauta ja vessaharja kädessä. Hintalaput oli vielä roikkumassa. Kysyivät luottokaupalla vähän kalliimpaa elektroniikkaa.
Sanoin että "on päässyt meiltä loppumaan, mutta etteköhän te jostain sen löydä". :)
Ystävämme jassokin näytti olleen kirjautuneena,vaan eipä ole kommentoinut ketjuun aikoihin?
Niin noista rojuita... Onhan mulla nyt tuolla yhdessä ulkovarastossa oikein pro kiertoilma uuni. 380v Tekee vaikka komppanialle sämpylät hetkessä. Ainoa hyvä muisto joka ex:stä jäi... tenavien lisäksi ;)