Oisit aikasemmin sanonu ni oisit saanu hakee pois, just lähti turhia luita honkajoelle pari laatikkoo, ite kunnen ottanu ku vaan pari kassillista 😂
Printable View
Oisit aikasemmin sanonu ni oisit saanu hakee pois, just lähti turhia luita honkajoelle pari laatikkoo, ite kunnen ottanu ku vaan pari kassillista 😂
Evoluutio-opin mukaan periydymme apinoista, hassu. Raateluhampaitahan meillä ei enää ole.
Esim maitoa (yleisimmin lehmän ja lampaan) olemme kiskoneet kitusiin sen pari tuhatta vuotta, samoin vaaleata viljaa. Ei ole ihme jos aiheuttaa ongelmia (laktoosi, keliakia), helvetin lyhyt aika uljaan ihmiskunnan historiassa.
Mutta mä ymmärrän myös, että suuren valkoisen metsästäjän täytyy toteuttaa itseään. No big deal sanottiin muricassa.
Miks tehdä ruokailusta ittelleen vaikiaa? Monipuolinen ruoka kaiken A ja O.
Jos joku haluaa syystä tai toisesta syödä pelkästään ituja ja taas toinen vaikka pelkkää läskisoossia, niin so what. :confused: Omatpahan ovat valintansa, eikä sen pitäis muille kuulua, turha tälläisistä "kinastella".
Jostain syystä alkoi tehdä mieli jauhomakkaraa =Camping. :p Siinähän on melkein lihaa ja melkein jotain muuta - eikös se ole silloin välimallin sapuskaa, eli sopii kaikille...?
Jee sain ekan ystävän. Tämä nyt sotii vähän tätä Lonely Warrior-teemaa vastaan, mutta menköön.
Tuhina käy makkarissa, poikanatiainen halusi tulla papan luokse muuttokaaoksen keskelle, olivat mummin kanssa eilen Helenin tarjoamalla Linnanmäkipäivällä. Sille sentään vielä sänky löytyy, sitä en myy.
https://www.youtube.com/watch?v=eLLGYSydUgE
Kaunein levy.
https://www.youtube.com/watch?v=aJbsdoDHUrI
Tuli hälytys, että pitäis diggailla DJ. Bobo.
https://www.youtube.com/watch?v=RkZkekS8NQU
LANTSIMERO TORIME OMINE OUMTUSISNETIOME OMENO OMENO AMENO
Hups. Taisin laueta offtopicciin musiikkilinkkeineini. Pahoittelen.
Carl McCoy tule naamalleni.
Mun mielestä Naamis voisi saada Ekiltä sen "paskin trolli ikinä" -luonnehdinnan.
Disintegration on kyllä kaunis levy, mutta Cureahan kuuntelevat vain vanhat ituhipit (kuten minä)??
Olen koko viikonlopun ihmetellyt, mistä kuuluu poppia yötä päivää. No, naapuriin on rakenteilla talo ja ilmeisesti raksamiehet ovat jättäneet radion volyymilla päälle. Olisivat ees paremman kanavan jättäneet.
Palkintoja??! Mulle kans. Disintegration on ihan julkisestikin hyväksytty maailman parhaaksi albumiksi, ei sitä tarvitse häpeillä! Se on kattoos varsin svengaavaa, jos erehdyt masentuneena levyn päästämään ulos.
SVK on vielä siinä konstikkaassa elämänvaiheessa, kun ei ole Carlia löydetty. Tuon jälkeen menee vaikeaksi.
Mikä Cari, ai runk-Cari?
Pahoittelen alatyyliä.
Itse imin Disintegrationin herkässä nuoruuden tilassa parisuhteen hajotessa. Se ehkä "iski" silloin melko kovaa. Mulla on nuhjaantunut Curen paitakin. Ja tuolloin Suomessa ei vielä kutsuttu mustaa huulipunaa käyttäviä gooteiksi, joka nimitys tuli anglosakseilta.
Ota Naamis välillä tirsat Carlin kuva mielessäs, se auttaa varmaan. Täti käy vähän ulkomaailmassa.
Huhhuh
Semmonen päivä tänään
Pian tarttis nousta bussiin ja lähteä kotiin päin
Huh. Aamuset olot voitettu. Onkos muilla ollut tukan juuri kipeänä tänään?
Tämä on vissiin eräiden "olohuone". Semmonen virtuaalinen. IKEAsta vähän huonekaluja? :D
Liite 23526
Sauri tulee terapioimaan tuohon, jos on ollut raskas päivä :D
Tämä on vissiin eräiden "olohuone". Semmonen virtuaalinen. IKEAsta vähän huonekaluja? :D
Liite 23526
Sauri tulee terapioimaan tuohon, jos on ollut raskas päivä! Iloinen keltainen väri tuo paremman mielen myös :D
Ei krapulaa. Väsyttää vaan pirusti.
Loistavat kekkerit oli kyll, hyvä jengi ja sai ainaki nauraa. :D
Mua ei väsytä yhtään
No kukas oli kenen viekussa? Kansa janoaa yksityiskohtia. Tapani.
Onko Naamapeikolla menkat? Hiekkaa vaginassa? Nälkä? Krapula?