Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Ortep
^Ei mulla vaan tommosta ongelmaa oo ollut...
Ei täälläkään, paitsi serverin kyykätessä. Mutta sitten en saa yhteyttä koko sivustoon enää
vaihtelevien aikajaksojen puitteissa. 5sec-2day. :D
Ja silloinhan se vituttaa. Nyt ei muu ku et kaliat on näköjään loppu. :antismoke:
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Jalippo
Samaa "vikaa" ollut täällä alusti asti ja juurikin tolla copy pastella ja uudelleen lähettämisellä yleensä toimii. Tapatalkilla on aina toiminut parhaiten, eli siellä viestit menee läpi 99 % laakista.
Sama vika täälläkin, ja välillä sit lähettää viestin kahteen kertaan.
Onkohan kukaan muistanut mainita ViZille tästä bugista? :D
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
DS3Finland
Onkohan kukaan muistanut mainita ViZille tästä bugista? :D
heh, mitäköhän luulet? (Vizihän ei seuraa omatoimisesti foorumin keskustelua) :P
ps. aina välillä kun foorumilla tekee ihan mitä tahansa, tulee nk. viive. 1-5sec sitten menee eteenpäin. serveri ja matka ja reitti kyykkää jossain mutkassa.
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
luuponen
heh, mitäköhän luulet? (Vizihän ei seuraa omatoimisesti foorumin keskustelua) :P
ps. aina välillä kun foorumilla tekee ihan mitä tahansa, tulee nk. viive. 1-5sec sitten menee eteenpäin. serveri ja matka ja reitti kyykkää jossain mutkassa.
Itse vaan kiroillut tuota kohta vuoden, enkä aikaisemmin ole suutani avannut... Siksi mietin, että jos muutkin on tälläsiä hiirulaisia. ;)
Ody meni pilkkahintaan. Kun vaan olisin ollu aktiivisemmin linjoilla. :(
Ostin kaksi käytettyä kickiä eri käyttäjiltä ja onnistuin tietysti sekoittamaan ne keskenään ennen testaamista.
No toinen niistä ei kuitenkaan toimi ja sen näkee silmälläkin: http://www.e-savuke.com/forum/index....9389#msg189389
Odotellaan jos jompi kumpi tunnistais tuon omakseen, niin sais asian jollain tavalla etenemään. Huoh...
Emäntä.
Lähti sitten tuossa näin iltaa vasten käymään töissä tekemään huomiseksi "valmiiksi" yhen homman. Nyt ollut sitten neljä vitun tuntia siellä eikä ole kuullunut onko lähteny jo kotia. Noh eipäs eka kerta kun tällai yllättäen lähti.
Alkaa tuntua siltä että tässä nyt jostai muustakin kiinni hommat. Edellis päivänä oli kovin harmistunut kun ei työkaveri, mies, lähtenyt baariin. Ja yllättäen tämä mies onkin nyt työvuorossa. Tarkistin vainoharhaisuuttani työvuorolistan, kun mietin että miksei aikaisemmin tänään ole käynyt töissä nii valmisteluita tekemässä, kun on VP. Kun ei mitään järkeä että lähtee vapaapäivänä iltaa vasten...argh......
Muutenkin ollut kummallinen ja hieman etäinen viimeaikoina. Onhan näitä samanlaisia juttuja tässä ollut kuukauden päivät. Joku suhde, ihastus, mitä lie. Alkaa vituttaa tämmönen ja oon nyt ihan hämilläni tästä touhusta. Ei nyt iha viittisi alkaa mitää tenttaamaan, jos ei olekkaan mitään syytä vaan ihan omaa mustasukkaisuutta ja teoriointia, mutta kait se on pakko että saa rauhan. Jahka se joskus kotiin vaivautuu..
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Kaiho
Emäntä.
Lähti sitten tuossa näin iltaa vasten käymään töissä tekemään huomiseksi "valmiiksi" yhen homman. Nyt ollut sitten neljä vitun tuntia siellä eikä ole kuullunut onko lähteny jo kotia. Noh eipäs eka kerta kun tällai yllättäen lähti.
Alkaa tuntua siltä että tässä nyt jostai muustakin kiinni hommat. Edellis päivänä oli kovin harmistunut kun ei työkaveri, mies, lähtenyt baariin. Ja yllättäen tämä mies onkin nyt työvuorossa. Tarkistin vainoharhaisuuttani työvuorolistan, kun mietin että miksei aikaisemmin tänään ole käynyt töissä nii valmisteluita tekemässä, kun on VP. Kun ei mitään järkeä että lähtee vapaapäivänä iltaa vasten...argh......
Muutenkin ollut kummallinen ja hieman etäinen viimeaikoina. Onhan näitä samanlaisia juttuja tässä ollut kuukauden päivät. Joku suhde, ihastus, mitä lie. Alkaa vituttaa tämmönen ja oon nyt ihan hämilläni tästä touhusta. Ei nyt iha viittisi alkaa mitää tenttaamaan, jos ei olekkaan mitään syytä vaan ihan omaa mustasukkaisuutta ja teoriointia, mutta kait se on pakko että saa rauhan. Jahka se joskus kotiin vaivautuu..
Nuita juttuja ei kannata ruveta liikaa funtsimaan ettei nuppi hajoo. Kysy suoraan miten on pullat uunissa. Jos huonosti niin sitten kolme viikkoo Pattijoella auttaa eroprosessissa.
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
DS3Finland
Itse vaan kiroillut tuota kohta vuoden, enkä aikaisemmin ole suutani avannut... Siksi mietin, että jos muutkin on tälläsiä hiirulaisia. ;)
Mä taisin marista tuosta yli vuosi takaperin, vika kuulemma mun koneessa ja nyt se riivaa muitakin, hah :D
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Ves@
Mä taisin marista tuosta yli vuosi takaperin, vika kuulemma mun koneessa ja nyt se riivaa muitakin, hah :D
Vika on AINA käyttäjässä jos minulta kysytään. :D
Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)
Ja koska lupolla on ylin editointioikeus totuus on luupponen.:D
Kävikös Luupp1 säätämässä namikoita kun tuntus toimivan paremmin?
prkle itella :(
Jalippo- meni ostolakko vituralleen :D
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
jasso
Jalippo- meni ostolakko vituralleen :D
Oli se kahdeksan päivän lakkokin ihan hyvä ja sillonhan kannattaa ostaa kun halvalla saa. :)
Mutsin autosta hyyty akku ja kävin sitten uuden hankkimassa; tietty tohon malliin on passeleita akkuja vain siellä hieman kalliimmassa kategoriassa, mutta pitihän se maksaa, että sai oikeesti sopivan (siinä autossa on semmonen kiva muotoon valettu muovilaatikko johon akku pitää tunkea). Ei siinä mitään, en nyt kuitenkaan itse joutunut sitä maksamaan, mutta nakers silti meikäläisen "vaihtopalkasta" jokusen kympin pois..
No ei siinä mitään; tuonne tuuleen ja tuiskuun vaan vaihtamaan - olikin sitten mielenkiintosta kun semmosta sormenpään kokosta hiutaletta tulee vaakatasossa niin, ettei tahdo edes silmiä saada auki pidettyä ja akun ankkurimekanismi oli jämähtäny melko tiukkaan.
Siinä sitten n. vartin ihmeteltyäni sain akun vaihdettua paikalleen ja mitäs vittua! Miinuspiuha ei enää yletä akun napaan. Onko se nyt saatana kutistunu kylmässä! :D Sitten kun tarkemmin kattoo, niin eipähän muuten sen akkukotelon kansikaan mene kiinni, vaan kallis akku on ~3cm liian korkea tuohon laitokseen, vaikka se nimenomaan piti olla mallikohtanen!
Voi saatanan perkele! Ja perse ja keuhkokin vielä!
No, sain sitten maadotuksen runnottua paikalleen ja kannen laitoin vaan siihen päälle lepäämään; kyllä sen konepellin äänieristysmatto pitää paikallaan. :D En kyllä lähde vaihtamaan enää, kun kerran toimii!
Se tunne, kun on herännyt kelloon, torkuttanut, nukkunut pommiin, kussut päivän aikataulun ja sit vielä pitäis osua yksiin harvan paikallisliikenteen kanssa, joka sekin on näillä näkymin kustu. Kettu vieköön.
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Charun
Haisee mersulle? :)
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Motomoto
Haisee mersulle? :)
Ei kun Skoda! Sehän tuossa "hauskaa" onkin.. Perkeleen VW-konserni.. :(
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
jasseri
Kävikös Luupp1 säätämässä namikoita kun tuntus toimivan paremmin?
Tais säätää takas, ku tässä odottelen viestin lähtöä... Tais tulla copy+f5+paste tästäkin.