Heppa jutuista puhumattakaan :rolleyes: Kai se tästä iltaa kohden reipastuu jahka Ekikin astuu taas korkin päälle.
Printable View
suomeks sanottuna, vittu tää on tyhmää, ku kaikki hiljenee; tarttee varmaan siirtyä jonnekkin muualle vaikka kirjastoon lehtiä lukemaan...
onneks ees tuittu paikalla; jonkinlainen provosointi ois paikallaan ettei tää kokonaan kuole
Kuis oulussa menee, tavarat tuntuvat olevan jo paikallaan ja paikat järjestyksessä.
Pörrikkellikköskin jäipi vielä tilaa...
Hellou :D
Hitto vedin piiiitkän lenkin ja venyttelyt päälle niin nyt jaksaa kytätä täällä! Onkos täällä yhtä hiljasta ku eilen?
tuitteliini :D ei kyllä yhtään käy kateeksi noita muutto hommia..vielä on liian hyvässä muistissa oma muutto.
Mä muistan vieläkin painajaisena viimeisen muuton joskus 13 vuotta sitten. Arvatkaas paljonko romua on sen jälkeen kertynyt lisää? :(
Mulla on tässä kauhee kasa tavaraa mitä roudaan kirppikselle..pääsee eroon ylimääräisistä tavaroista.
MITÄHÄN VITTUA TOI NAAPURI TAAS DUUNAA????, ei olis eka kerta ku pitäis poliisille soittaa. voihan vit...
mulla oli ihan kinttaalla ettei lentänyt parisänky ojaan mutkassa silloin joskus kun avolava jeepillä muutin kotokylästä
en uskalla ..helvetin väkivaltanen tyyppi..
Omakotitalosa ja mökin rouvan kanssa omaavana voinette kuvitella meitin "romu"määrän. Mutta suomeksi sanottuna; jos tänään heität roskiin, nii huomenna haet kaupasta tarpeeseen.
Ihan mukava kaveri n.20 vee jätkä, mut sit kun se alkaa ryyppää niin on helvetti irti! Puukotettu pari kertaa omien kavereiden toimesta..sen muija pani sen parasta kaveria siellä kerran ja jäi rysän päältä kiinni :D