Ei mut mökillä ne sallitaan [emoji16]
Printable View
Saat ehkä. Sisiliskot on söpösiä, ötökät ei niinkään. Mä luulen että Miru ravailee tämän yön Petskun kaa. ;) Toivottavasti sisilisko syö ton epämääräisen örkin. :D
Viimeksi kohtasin rusakon poikasen ulko-oven pielestä kun se oli tullut katsomaan mun luppakorvapupupuutarhapatsasta. :lol: Raasu pomppasi pyörien alle piiloon siihen viereen ja mä lässytin ja ihastelin sitä hetken kunnes se otti ja loikki tiehensä pienillä vauvapupun pompuilla. :love: Omat pitkäkorvaiset lemmikit on edelleen haaveiluasteella, kun ei oikein tämän hetkiseen elämäntyyliin lemmikit sovi kun ollaan kotona miten sattuu. Nytkin suunnitelmissa että jos piakkoin lähdettäisiin Kreikkaan.
Ps. Puhuttiinko täällä jotain crocseista :thinking:
http://weknowmemes.com/wp-content/up...wear-crocs.jpg
Onko nyt siis Kreetalla joku höyryfesti tulossa?
Mä olen niin iloinen jos pääsen jossain vaiheessa ennen kevättä johonkin reissuun. Aivan sama vaikka Leppävirralle kunhan on joku hotelli tms ja aivot lomalla.
Tule Petoselle! Täällä sielu lepää.
:lol:
Olen käynyt pari kertaa Petosella ja kieltämättä siellä on aika eksoottista. Hotelleita taitaa olla huonosti? Luontohan siinä on kyllä lähellä, ja sitten voisi katsoa nähtävyyksiä saaristokaupungin puolella, nimittäin Kapasen taloa. Mutta mutta. Olen kuullut, että siellä liikkuu jotain pirtelöpervoja? Huhupuhettako?
Meil on ollu äSSän kans tapana kylpee kiNpassa, sillee latinosti [emoji173]
Ihime systeemit...
Perinteinen kilon evämakkara-file [emoji16]
Liite 23495
Jaa Pluid-kylpy. Se varmaan hyvin kuorii kuolleet ihosolut, oikea nuoruuden lähde.
Tässä ladataan nyt kovat odotukset vihreälle liemelle.
Heitä toi kalanraato vaikka karhulle ja ammu se + grillaa se [emoji106]
Ny saunaan, jätin hiilloksen lämpöön loimulohen :)
Aurinko laskee ja rupee kohta hämärtämään. Meikäläisen ihanneaikaa tämä just nyt.
Jokunen olut tullu nautittua mut kun sauna+herkkuruoka nautittu niin parvi kutsuu...
Halijaxut kaupunkilaisille betoninpurijoille, jasperi on elementissään [emoji173]
Ootteko muuten koskaan miettinyt, että osalla vegaaneista se on mielenterveyshäiriö. Ei kai henkisesti terve kaikkiruokainen nisäkäs ala yhtäkkiä kokemaan pahaa oloa siitä ajatuksesta, että söisi lihaa? Toinen ryhmä on toki nuoret naiset, joille se on lähinnä joku dieetti. Viimeisimpänä ja vähäisimpänä nämä maailmanparantajat, jotka uskovat olevansa muita parempia, koska eivät syö lihaa. Kahden ensimmäisen vaihtoehdon kohdalla voitanee antaa anteeksi.
Kyllä, join filosofikaljaa. Ehtihän tässä kurkkua jo kuivatakin.
Osalla?
Kerro mulle joku joka ei voi syödä lihaa terveydylliseistä syistä [emoji15]
Eiköhän enemmän oo ongelmia vihreen syönnissä?
Ainakin näillä joilla on jouduttu suolistoo pätkimään... Silloin on vihreet & siemennelliset kielletty.
Niin ja vittu punaisen lihan välttäjät, eettisesti väärin?
Popsitaan hyvällä omalla tunnolla tehotuotettua broiskua?
Ois 11,7g töitä taas 😕
Vihtavuori tai Super Sabot [emoji106]
Kukkahattutädit ja niiden hönkötykset kaikesta "epäterveellisestä" 😂 näät vegaanithan joutuu hommaamaan protskunsa ynnä muut teollisista aineista, vaikka sen sais esimerkiksi hyvästä, aivan järkyttävän upeasta limousin-charolain liharoturisteytys naudasta, aivan unelma leikattava, ei paljon talia ja suht isot paistit :D sitten toisena vaihtoehtona aito kotimainen itäsuomalainen perinne rotu kyyttö, varsinki vasikkana aivan järkyttävän hyvää, jos joskus joku maistiaisia haluaa, teretulemast ranchille 😂
Ootte kyllä aika pihalla. Kannattais ottaa asioista selvää ennen kuin nolaa ittensä. Ja juu, en aio kertoa mitään, mitä kuka tahansa saa selville kuuklaamalla minuutin.
Ainoa ongelma saattaa olla B12.